Kampania reklamowa miesięcznika Claudia
"Claudia" wzbogacona o dodatek "Twój Poradnik"
Claudia w części podstawowej pozostaje nadal poradnikiem, z tym, że rozszerzone zostały kolumny o tematyce związanej z psychologią, szeroko rozumianym życiem erotycznym i relacjami międzyludzkimi. W ramach tej dziedziny pojawi się nowy dział "Gorący Temat", z wyodrębnioną okładką, zajmujący co najmniej 8 stron. Sprzedaż najnowszego numeru Claudii zostanie wsparta promocją w: TV, radiu, w punktach sprzedaży oraz w magazynach G+J.
- Liczymy, że nowa, odmieniona wersja Claudii spodoba się naszym czytelniczkom. Pozycja lidera zobowiązuje nas do innowacyjności i poszukiwania nowych rozwiązań redakcyjnych. Czytelniczki mają dużo zaufania do naszego pisma, ale też stawiają wymagania. Staramy się nie zawieść ich oczekiwań i proponować magazyn coraz atrakcyjniejszy i ciekawszy - mówi Ewa Kacprzycka, Redaktor Naczelna Claudii.
Claudię czyta 4 448 086 osób (PBC General; SMG/KRC Poland Media, CCS, cała populacja; styczeń-listopad 2003; n=33 132). Średnia sprzedaż magazynu, na przestrzeni sześciu ostatnich miesięcy, przekroczyła poziom 600 000 egzemplarzy (ZKDP; kwiecień-wrzesień 2003).
G+J
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa miesięcznika Claudia