Kalendarz z rozebranymi dziewczynami w styczniowym 'Playboyu'
Do całego nakładu styczniowego wydania „Playboya” (Marquard Media Polska), który ukazał się 22 grudnia br., dołączony został kalendarz ścienny na 2010 rok z rozebranymi modelkami. Numer wspiera kampania reklamowa.
Wydanie ukazało się w nakładzie wynoszącym 130 tys. egz. i cenie 11,99 zł (normalnie tytuł kosztuje 9,99 zł). Liczy 140 stron.
Kampania reklamowa numeru obejmuje radio (RMF FM, Radio Zet, Antyradio, Chilli Zet, Radio Pin), prasę („Auto Świat”, „Wprost”) oraz internet (Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Voyage.pl). Została przygotowana i zaplanowana przez dział marketingu wydawcy.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Playboya” w okresie od stycznia do września br. wyniosła 61 367 egz.
Marquard
Dołącz do dyskusji: Kalendarz z rozebranymi dziewczynami w styczniowym 'Playboyu'