Inea przygotowała ofertę dla biznesu
Wielkopolska sieć kablowa Inea przygotowała specjalną ofertędedykowaną klientom biznesowym, na którą składają się usługitelefoniczne, internetowe i transmisji danych. Uruchomione zostałytakże kanały komunikacji z klientami z tej grupy.
Dotychczas biznesowi klienci sieci korzystali przede wszystkim zoferty skierowanej do klientów indywidualnych. Od dziś mogąwybierać spośród przygotowanych specjalnie dla nich sześciupakietów internetowych (trzech ze zmiennym IP i trzech ze stałymadresem IP ) oraz w standardzie czterech przepustowościsymetrycznych w transmisji światłowodowej, a także trzech pakietówusług telefonicznych. Dodatkowo klientom wymagającym indywidualnegopodejścia oferowane są rozwiązanie niestandardowe.
W przyszłości Inea ma zamiast wprowadzić także pakietytelewizyjne adresowane dla klientów biznesowych. - Rozmawiamy naten temat z nadawcami, oni różnie to postrzegają. Dlatego jeszczetrochę potrwa zanim pojawi się ta oferta - mówi nam Kinga Podraza,manager ds. PR w Inei.
Operator powołał też odrębny zespół do obsługi klientówbiznesowych, a także dział sprzedaży do klientów biznesowych,którego zadaniem jest aktywne pozyskiwanie i opieka nad abonentamiz tej grupy.
Oferta przeznaczona dla biznesu promowana będzie w prasielokalnej, w internecie, za pośrednictwem materiałów POS, a wpóźniejszym terminie także w lokalnej telewizji. Kampanięprzygotowała agencja Krea.tiff.
Inea posiada obecnie 132 tys. abonentów. Ponad 122 tys. z nichkorzysta z usług telewizyjnych (w tym 54 tys. z telewizjicyfrowej), 63 tys. klientów to odbiorcy usługi internetowej, a 16tys. to abonenci usługi telefonicznej.
Dołącz do dyskusji: Inea przygotowała ofertę dla biznesu