SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Gazeta Wyborcza" - 77 mln zł, "Dziennik" - 1,8 mln zł

W kwietniu 2006 roku "Gazeta Wyborcza" miała najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów reklamowych. Spory wzrost "Faktu".

"Gazeta Wyborcza" zarobiła 77 783 833 zł*, czyli o 8,7 mln zł więcej niż w kwietniu 2005 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor*.  Na drugim miejscu znalazła się Rzeczpospolita, która zanotowało przychody reklamowe na poziomie 17 835 061 zł  (100 tys. zł mniej niż rok wcześniej).

"Dziennik", który zaczął się ukazywać od 18 kwietnia b.r., zanotował wpływy (w okresie 18-29.04.06) na poziomie 1 893 350 zł.

Swój wynik znacząco poprawił tabloid "Fakt".

Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam miał "Dziennik Bałtycki" - wzrost z 6,8 mln rok temu do 6,9 mln zł.


IV.2006
TOP dzienniki (+ wyd. lokalne) Koszt [zł]
Razem: gazety 202 813 579 zł
GAZETA WYBORCZA 77 783 833 zł
RZECZPOSPOLITA 17 835 061 zł
FAKT 17 393 753 zł
SUPER EXPRESS 7 443 981 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI 6 989 260 zł
PULS BIZNESU 4 854 902 zł
GŁOS WIELKOPOLSKI 4 403 060 zł
GAZETA PRAWNA 4 390 162 zł
DZIENNIK ZACHODNI 3 964 433 zł
DZIENNIK POLSKI 3 814 217 zł

 


IV.2005
TOP dzienniki (+ wyd. lokalne) Koszt [zł]
Razem: gazety 194 810 631 zł
GAZETA WYBORCZA 69 098 584 zł
RZECZPOSPOLITA 17 969 627 zł
FAKT 15 349 596 zł
SUPER EXPRESS 8 694 974 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI 6 832 268 zł
DZIEŃ DOBRY 6 045 374 zł
DZIENNIK ZACHODNI 5 056 805 zł
PULS BIZNESU 4 903 052 zł
METROPOL 4 658 072 zł
GŁOS WIELKOPOLSKI 4 655 416 zł

 
* - dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: "Gazeta Wyborcza" - 77 mln zł, "Dziennik" - 1,8 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl