G+J Polska chwali się wynikami sprzedaży
"Zaplanuj 2004 r. z luksusowymi magazynami G+J Polska" - głosi kmunikat G+J
Jak poinformowało wczoraj wydawnictwo G+J Polska, grupa luksusowych magazynów G+J rośnie w siłę. Takiw niosek wydawnictwo wysnuło z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP), dotyczących wrześniowej sprzedaży.
Sprzedaż magazynu Glamour wyniosła we wrześniu 2003 r. 251,9 egzemplarzy (na rynku od kwietnia 2003 r.). Równie ważny tytuł w segmencie luksusowych magazynów dla kobiet - Twój Styl (Bauer)- osiągnął sprzedaż na poziomie 240,5 tys. egzemplarzy. Twój Styl pogorszył jednak swój wynik o ponad 20 proc. w stosunku do września 2002 r. (302,5 tys. egz.).
Wśród magazynów typu "people" tygodnik Gala osiągnął średnia sprzedaż we wrześniu 2003 r. na poziomie 181,3 tys. egzemplarzy. Wynik dwutygodnika Viva (Edipresse) we wrześniu 2003 r. 201,1 tys. egzemplarzy był gorszy o 18,0 proc. w porównaniu do roku 2002 (245,1 egz.). Tygodnik Gala stracił w tym samym okresie 3,4 proc. (187,7 egz.).
National Geographic Polska odnotował wzrost sprzedaży wrześniowej o 11,0 proc. i odnotował wynik na poziomie 180,8 tys. egzemplarzy.
- Z takim rezultatem National Geographic może stać się alternatywą dla Media Planerów korzystających z tygodników opinii - informuje G+J.
Dla porównania: tygodnik Newsweek Polska sprzedał się we wrześniu 2003 r. w 218,1 tys. egzemplarzy (ponad 19 proc. mniej niż rok wcześniej - 270,2 tys. egz. we wrześniu 2002 r.). Tygodnik Polityka również odnotował słabszy rezultat - 202,6 tys. egz. (mniej o 8,1 proc. - 220,5 tys. egz. we wrześniu 2002 r). Tygodnik Wprost sprzedał we wrześniu 2003 r. 176,0 tys. egz. (tj. o 6,2 proc. mniej niż rok wcześniej - 187,5 tys. egz. we wrześniu 2002 r). Przekrój, który osiągnął wynik sprzedaży o ponad 100 proc. lepszy niż w 2002 r., zanotował rezultat 93,3 tys. sprzedanych egz. (w 2002 r. było to 46,4 tys. egz.).
Dołącz do dyskusji: G+J Polska chwali się wynikami sprzedaży