"Dziennik Sportowy" rośnie
"Dziennik Sportowy" odnotowuje silny wzrost sprzedaży w styczniu i lutym
Dodatkowo pomimo wyższej niż w ubiegłym roku ceny bardzo dobrze sprzedało się wydanie dzienników sportowych Marquard Sport Media ("Dziennik Sportowy" i "Sport") z dodatkiem specjalnym - "Skarbem Kibica" rundy wiosennej . Według wydawcy tegoroczne wydanie dzienników ze "Skarbem" odnotowało wzrost sprzedaży o 23%.
Po sukcesach zeszłorocznych wydań wydawca zdecydował o włączeniu do "Skarbu" materiałów o IV lidze piłkarskiej i powiększeniu objętości do 148 stron. Wśród reklamodawców znalazły się między innymi Canal +, PTC Era, PTK Centertel, Lech Premium Sport, Stihl, Kreisel, Beverly Hills. Sprzedaż tytułu została wsparta kampanią telewizyjną w TVP, radiową w RMF FM, PR1 oraz w sieci lokalnych rozgłośni radiowych.
Inne
Dołącz do dyskusji: "Dziennik Sportowy" rośnie