SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duży wzrost miesięcznika "Mamo to ja"

Miesięczniki parentingowe, adresowane do rodziców, poprawiły sprzedaż w kwietniu 2006.

Liderem segmentu jest miesięcznik ”Mamo, to ja” (Edipresse Polska SA), który osiągnął w kwietniu 2006 średnią sprzedaż na poziomie 106 475 egz. wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Na drugim miejscu uplasował się ”Dziecko” (Agora) ze średnią 101 986 egz., a na trzecim – ”Rodzice” z wynikiem 94 289 egz.

 

kwiecień

2006 2005
ZKDP Sprzedaż ogólem
Mamo, to ja 106475 86982
Dziecko 101986 83320
Rodzice 94289 79104
Mam Dziecko 89855 121563
Twoje dziecko 67774 45642

Dołącz do dyskusji: Duży wzrost miesięcznika "Mamo to ja"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl