Cyfrowe trendy na rok 2012 okiem dyrektorów marketingu
Firma TNS opublikowała raport „Wpływ cyfrowego świata na strategie wzrostu: Trendy na rok 2012 okiem dyrektorów marketingu”.
Raport, który towarzyszył realizacji badania Digital Life, powstał w oparciu o indywidualne wywiady z dyrektorami działów marketingu (CMO) międzynarodowych firm, takich jak Coca-Cola, Kellogg, Nissan i Xerox. Wyniki badania pokazują w jakim stopniu “cyfrowość” zmienia ich sposób funkcjonowania na rynku i prowadzenia firmy oraz Jak social media wpływają na sprzedaż detaliczną.
Z raportu wyłaniają się trzy główne trendy na rok 2012, co do których wszyscy respondenci byli zgodni:
1. Cyfrowe zaangażowanie i wartości marki – głębsze zaangażowanie konsumenta w centralne wartości marki.
2. Większy nacisk na analityczne spojrzenie – cyfrowy strumień danych musi być bardziej wydajny, aby możliwe było generowanie nowych pomysłów, docieranie do grup docelowych i budowanie ich zaangażowania.
3. Duże tempo podejmowania decyzji, wprowadzania zmian w organizacji – „cyfrowość jest nową normalnością” i jej integracja z innymi działaniami organizacji staje się katalizatorem nowych, szerszych możliwości rozwoju biznesu.
Z raportem „Wpływ cyfrowego świata na strategie wzrostu: Trendy na rok 2012 okiem dyrektorów marketingu” można zapoznać się tutaj (plik PDF).
Dołącz do dyskusji: Cyfrowe trendy na rok 2012 okiem dyrektorów marketingu