Co nadawcy będą sprzedawać w Cannes?
Telewizja Polska, TVN i ATM Grupa tradycyjnie będą miały swoje stoiska podczas startujących w niedzielę targów telewizyjnych MIPTV w Cannes. Spółki zachęcać będą do zakupu swoich programów, filmów i seriali, a także przygotowanych na ich podstawie formatów.
Telewizja Polska
TVP na targach MIPTV zaprezentuje potencjalnym kontrahentom filmy fabularne "Magiczne Drzewo" Andrzeja Maleszki, "Drzazgi" Macieja Pieprzycy, "Małą wielką miłość" i "Małą Moskwę" Waldemara Krzystka. W targowej ofercie stacji znajdzie się także serial "Czas honoru", cykl Wojciecha Cejrowskiego "Boso przez świat" oraz "Siedem Bram Jerozolimy" - film muzyczno-baletowy zrealizowany na podstawie jubileuszowego koncertu z okazji 75-tych urodzin Krzysztofa Pendereckiego.
Publiczny nadawca zaoferuje również formaty przygotowane na podstawie swoich produkcji. Będą to m.in. seriale: "Glina", "Determinator", "M jak miłość", a także niedawno sformatowani "Londyńczycy", seriale dla dzieci "Kuchcikowo" i "Domisie", a także show "Podróże z żartem".
Telewizja Polska na targi wysyła 18-osobową ekipę, w której skład wejdą m.in. Sławomir Cyra, zastępca dyrektora ds. handlowych Biura Współpracy Międzynarodowej i Handlu oraz dyrektorzy poszczególnych anten.
TVN
TVN w swoim portfolio na MIPTV zawarł niepokazywane jeszcze na antenie stacji seriale "Naznaczony" i "Generał", a także kinową wersję tego ostatniego i święcący ostatnio triumfy w kinach film "Kochaj i tańcz" (Niemczy i Czesi już są zainteresowani jego dystrybucją kinową).
Poza tym w Cannes TVN sprzedawać będzie seriale: "Magda M.", "Kryminalni", "39 i pół", "Twarz w twarz", "Teraz albo nigdy!", "Odwróceni", "Detektywi", animowaną serię "Przytulaki", filmy fabularne: "Tylko mnie kochaj", "Nigdy w życiu!", "Świadek koronny", a także programy "Misja Martyna" i "Pascal: Po prostu gotuj". Wszystkie wymienione tytuły będą sprzedawane w formie gotowych produkcji, a poza "Nidgy w życiu!" i "Pascal: Po prostu gotuj" także jako formaty.
W portfolio TVN-u znajdzie się też sporo filmów i seriali dokumentalnych m.in. "Trzech kumpli", "Z archiwum X", "Dworzec Gdański", "Szpieg", "Miasto zbrodni" i "Wielkie ucieczki".
W Cannes stację reprezentować będzie dziewięć osób na czele Renatą Męciną, dyrektorem działu zakupów programów.
ATM Grupa
W ofercie ATM Grupy na targi znalazły się seriale: "Pierwsza miłość", "Świat według Kiepskich", "Ekipa", "Tango z aniołem", "Warto kochać" i "Ranczo" oraz dwie produkcje A2 Multimedia (spółki zależnej ATM Grupy i Agory): "Klatka B" oraz "Pitu pitu". Seriale te będą oferowane przede wszystkim jako formaty do realizacji, a nie gotowe produkcje.
Spółka potencjalnym kontrahentom zaoferuje także możliwość zakupu licencji na programy z gatunku reality-show ("Dwa światy", "Gladiatorzy", "Amazonki") oraz teleturnieje (m.in."Gra w ciemno" czy "Awantura o kasę").
Podczas targów MIPTV w Cannes obecna będzie dziesięcioosobowa reprezentacja ATM Grupy kierowana przez Dorotę oraz Tomasza Kurzewskich z zarządu spółki.
Polsat
Polsat nie planuje sprzedawania swoich programów w Cannes. Stacja będzie na targach zapoznawać się jedynie z ofertą innych firm i poszukiwać ewentualnie formatów dla swoich kanałów. Na MIPTV obecne będą władze Polsatu m.in. jego dyrektor programowa Nina Terentiew.
Międzynarodowe targi telewizyjne MIPTV w Cannes ruszają w niedzielę 29 marca br. i potrwają do 3 kwietnia.
Dołącz do dyskusji: Co nadawcy będą sprzedawać w Cannes?