ATM S.A. przyjmuje w outsourcing portal PLL LOT
ATM S.A. wspólnie z anixe Polska Sp. z o.o. będzie świadczyć dla Polskich Linii Lotniczych LOT S.A. (PLL LOT) pełny outsourcing platformy technicznej do obsługi nowego portalu linii lotniczych, przeznaczonego między innymi do sprzedaży biletów lotniczych przez Internet.
anixe tworzy oprogramowanie portalu, w tym system sprzedaży, natomiast ATM przejmuje odpowiedzialność za warstwę telekomunikacyjną oraz hosting portalu. Praca urządzeń obsługujących portal będzie objęta przez ATM 24 godzinnym monitoringiem przez siedem dni w tygodniu. Kontrakt został zawarty na pięć lat.
Warto przypomnieć, że w maju zeszłego roku PLL LOT zdecydował się wdrożyć dwa systemy teleinformatyczne dostarczone przez ATM S.A. Jednym z nich był produkt ATM o nazwie Atmosfera, służący do obsługi procesów biznesowych w dziale IT, który ułatwił PLL LOT zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi (Help Desk). Drugim system zarządzania stacjami roboczymi Precision v5 francuskiej firmy Criston Software.
Objęcie outsourcingiem portalu PLL LOT jest potwierdzeniem wyjątkowych na polskim rynku kompetencji ATM S.A. w zakresie umiejętnego łączenia usług integracyjnych i telekomunikacyjnych - podano w komunikacie.
Dołącz do dyskusji: ATM S.A. przyjmuje w outsourcing portal PLL LOT