Poznaliśmy nagrodzonych w tegorocznej, czwartej edycji konkursu branży public relations PR Wings, którego organizatorem jest Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu.
W tym roku projekty nominowane w konkursie PR Wings oceniało pond 80-osobowe jury pod kierownictwem Wojciecha Jabczyńskiego, rzecznika prasowego Orange Polska.
W czwartej edycji konkursu najwięcej nominacji otrzymały Erbud (4), po trzy - GetHero, Imago Public Relations, mBank, Pepco/Alert Media Communication, Publicon oraz Stowarzyszenie Filmowców Polskich – Związkowi Autorów i Producentów Audiowizualnych.
Nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka otrzymał pośmiertnie Adam Łaszyn, wybitny ekspert PR oraz twórca Alert Media Communication.
Nagrody Specjalne SAPR trafiły do twórców projektów: (P)okaż serce - kampania dotycząca nowotworów dziecięcych (Good One PR, Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży) oraz kampanii społecznej "Dom zaczyna się od serca" (Pepco).
Na gali wręczono łącznie 23 nagrody wybrane głosami jury spośród 46 nominacji.
PR Wings – lista nagrodzonych
1. Angażujący event - Kongres Pamięci Narodowej. Historia mówi przez pokolenia (El Padre)
2. Branża FMCG - Łączy nas najlepszy skład (Publicon.)
3. Branża motoryzacyjna - Jazda bez czytanki (IMAGO Public Relation Consultancy, Stalexport Autostrada Małopolska)
4. Efektywność roku - Barometr prawa (Grant Thornton Digital)
5. Employer Branding - Dzień Zdrowia pamięci Joanny Sawczyn (Grupa Muszkieterów)
6. ESG i CSR - Zastygliśmy na Dworcu Centralnym (ERBUD GROUP, Fundacja ERBUD)
7. Finanse i ubezpieczenia - Możesz liczyć na ekspertów rankomat.pl (Rankomat.pl, Inner Value)
8. Kampania edukacyjna - Jazda bez czytanki (Imago Public Relations, Stalexport Autostrada Małopolska)
9. Komunikacja B2B - Autopay. Od niezawodnych produktów do rozpoznawalnej marki (Autopay, Profeina)
10. Komunikacja kryzysowa - Wchodzę do banku 16:55 – kryzys przekuty w sukces marki (mBank S.A.)
11. Komunikacja w mediach społecznościowych i Influencer marketing - Czas na hasztag#tantiemyzinternetu! (Stowarzyszenie Filmowców Polskich)
12. Komunikacja wewnętrzna - Pamiętaj o okularach ochronnych (ERBUD GROUP)
13. Komunikacja z wykorzystaniem narzędzi AI - Prymus – kampania "Otwarci na zmianę" (180heartbeats + JUNG v. MATT, monday group)
14. Nieruchomości, budownictwo, infrastruktura - Akcja Tron – kampania edukacyjna (WCTron Sp. z o.o., Agencja Apollo 360)
15. Ochrona przed dezinformacją - Jazgot – kryminalny serial audio o oszustwie finansowym (mBank S.A., Molecular Worldwide, Voice House)
16. PR korporacyjny - Barometr Providenta (Provident Polska)
17. PR produktowy - EA SPORTS i PROSTO – nowa drużyna wchodzi do gry (monday group, Electronics Arts)
18. Przemysł, chemia, energetyka - Elektrownia Atomowa w Minecrafcie (Lifetube, Defence24)
19. Public Affairs i Lobbying - Czas na hasztag#tantiemyzinternetu! (Stowarzyszenie Filmowców Polskich)
20. Rynek zdrowia - (P)okaż serce – kampania dotycząca nowotworów dziecięcych (Good One PR, Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży)
21. Sport, turystyka, hotelarstwo - Poland Soul Travel (oLIVE Media, Polska Organizacja Turystyczna)
22. Technologia i innowacje - Warsztaty Vasco Electronics "Z technologią przez świat" (Melmak)
23. Transport, spedycja, logistyka - Jazda bez czytanki (Imago Public Relations, Stalexport Autostrada Małopolska)