Prezesem Stowarzyszenia Agencji Public Relations został Bartłomiej Rajchert, założyciel i prezes GDS Grupy Doradztwa Strategicznego. Nowy zarząd wybrano na dwuletnią kadencję.
Podczas walnego zebrania członków Stowarzyszenia Agencji Public Relations 12 września br. wybrano nowy skład trzeciej już kadencji zarządu organizacji. Bartłomiej Rajchert na stanowisku prezesa organizacji zastąpił Emilię Hahn.
Do zarządu weszli również Krystian Cieślak – prezes agencji Ro, Jacek Trębecki – współwłaściciel agencji Prelite oraz – ponownie – Jakub Zajdel, prezes agencji more communications agency.
– W imieniu nowego zarządu dziękuję członkom Stowarzyszenia Agencji Public Relations za zaufanie i powierzenie nam zadania, którym jest kierowanie i rozwijanie naszej organizacji. Zapewniam, że będziemy kontynuować wartościowe projekty zapoczątkowane przez dotychczasowe władze, jak i inicjować kolejne, w odpowiedzi na głos naszej branży. Przed nami ciekawe dwa lata. Obok obszaru public relations więcej uwagi będziemy chcieli poświęcić kwestiom public affairs, bo skuteczna komunikacja z otoczeniem publicznym stale zyskuje na znaczeniu – mówi Bartłomiej Rajchert, prezes zarządu SAPR.
Zobacz: Startuje konkurs PR Wings
Nowy zarząd SAPR
Bartłomiej Rajchert - od 10 lat zarządza założoną przez siebie firmą doradczą GDS Grupa Doradztwa Strategicznego. Specjalizuje się w zarządzaniu komunikacją kryzysową i budowaniu dialogu między biznesem a otoczeniem publicznym. Nadzoruje projekty z zakresu public affairs, public relations i doradztwa regulacyjnego. Jest też założycielem i prezesem Fundacji Dobrzy Ludzie oraz Klubu Koszykarskiego Wilki Radzymin. Funkcje te pełni pro bono.
Krystian Cieślak - założyciel i dyrektor zarządzający agencji Ro specjalizującej się w obsłudze PR technologicznych i innowacyjnych firm. Posiada 20-letnie doświadczenie w dziedzinie strategii, technik i narzędzi komunikacji, promocji miast i regionów, komunikacji korporacyjnej oraz komunikacji kryzysowej. Członek Kapituły Konkursu Innowacyjny Lider. Wykładowca public relations w Akademii Leona Koźmińskiego, Politechnice Warszawskiej, Wyższej Szkole Bankowej oraz Uczelni Łazarskiego.
Dr hab. Jacek Trębecki - prof. UEP w Katedrze Ekonomii Informacji Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jest współwłaścicielem agencji public relations Prelite, która od 1996 roku prowadzi działalność komunikacyjną w Poznaniu. Jest praktykiem w zakresie komunikowania, budowania narracji, kampanii społecznych oraz nawiązywania relacji z mediami.
Jakub Zajdel - specjalista ds. public relations i doradztwa wizerunkowego z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży. Założyciel i prezes firmy doradztwa komunikacyjnego more communications agency. Przez wiele lat kierował komunikacją krajową i międzynarodową dla Anny Lewandowskiej i Roberta Lewandowskiego. Prezes na region EMEA w latach 2020–2022 w IPREX Global PR and communication network – międzynarodowej organizacji zrzeszającej niezależne firmy public relations. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Leona Koźmińskiego i Ingolstadt School of Management w Niemczech.
Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) powstało w 2020 roku, obecnie skupia 38 agencji świadczących usługi w zakresie public relations i szeroko rozumianej komunikacji.