Grupa Blix przejmuje Proxi.cloud
DoubleVerify z kontrolą treści przed reklamami
Meta testowo wyłączy komentarze pod postami reklamowymi. Wzmocnienie brand safety
Dominika Lankosz dyrektorką w Wirtualnej Polsce. Przeszła z Inforu
Agencja Sales&More została certyfikowanym partnerem WP Ads
Reklama digital: jakościowy ruch staje się podstawowym wskaźnikiem dla biznesu
Władze USA kontra Google. Ruszył proces sądowy
Tiktokowy krindż w reklamach nie zawstydza. A powinien?
Broker reklamowy serwisów z memami bez 97 proc. zysku
Zakaz reklam z szefem InPostu na Facebooku i Instagramie
Jak nowe technologie wpływają na sposób konsumpcji treści?
Menedżer z adQuery: technologie powinny być odpowiedzialne i elastyczne
Użytkownik w centrum technologicznej rewolucji
Ograniczenia Cookie i rosnąca rola AI: Jak przetrwać nadchodzącą rewolucję w marketingu cyfrowym
Oferta Maxa na start wyprzedana w całości. Kto się reklamuje w serwisie?
Zbigniew Boniek ambasadorem reklamowym Pilota WP
Bartłomiej Rybak dyrektorem sprzedaży w sieci reklamy online Digital Contact
CMO IAB Polska: Naszą siłą było to, że wyprzedzaliśmy trendy lub przynajmniej, wskakiwaliśmy na pierwszą falę
Apple zmuszony przeprosić za kontrowersyjną reklamę. "Niszczenie ludzkiego doświadczenia"
Marco Gercke keynote speakerem na Forum IAB 2024