Rok po Pandora Gate. Jakie wnioski dla influencerów i reklamodawców?
"Alkotubki" znikną ze sklepów. "Czy w imię marketingu można wszystko?"
Wojciech Szczęsny w FC Barcelona. Pojawi się w kolejnych reklamach?
Niestosowne reklamy w trakcie powodzi. "Żerowanie na tragedii to droga donikąd"
Fenomen Julii Żugaj. „Wizerunek skrupulatnie budowany”
Buty z CCC zdominowały wywiad Stanowskiego z legendą koszykówki. "To nie miała być reklama"
Tiktokowy krindż w reklamach nie zawstydza. A powinien?
Siatkarze z medalem na igrzyskach. To nie marketingowy "game changer"
Cannes Lions 2024: masa dobrych insightów i inspiracji strategicznych
Michał Probierz na Euro 2024 imponuje strojem i charyzmą. Pojawi się w reklamach?
Ograniczenia Cookie i rosnąca rola AI: Jak przetrwać nadchodzącą rewolucję w marketingu cyfrowym
Portal X oficjalnie zezwala na publikowanie pornografii. Wielka zmiana czy nieistotne dziwactwo Elona Muska?
Przewrócone „P” jako logo Poznania wywołało burzę w sieci. Co na to eksperci?
Jak pieniądze z Funduszu Sprawiedliwości płynęły do mediów. "Cios w wiarygodność"
Wiosenne ramówki dużych telewizji ostrożne
Bojkot Oleju Kujawskiego. "Konsumenci mogą być zmęczeni angażowaniem ich w kolejne formy protestu"
Marcin Gudowicz na czele biura reklamy TVP. Trudny powrót po latach
Biedronka i Lidl coraz ostrzej walczą w reklamach. „Gier o tron” będzie więcej
Najważniejsze kampanie 2023 roku: "Barbie" i akcje profrekwencyjne
Wydawcy i brokerzy o rynku reklamowym: co wydarzyło się w 2023 r., jaki będzie 2024?