Celebryci a memy. „Są coraz bardziej kuriozalni, przerysowani, freakowaci”
Stanowski o podważaniu badań oglądalności tv, bukmacherce i zapraszaniu Grzegorza Brauna
Magdalena Bigaj: biznesowi nie opłaca się dbać o dzieci w internecie
Mikołaj Kunica, redaktor naczelny Business Insider Polska: Nie ścigamy się na kliki. Precyzyjnie oddzielamy tematy ważne od tych tylko ciekawych
Tomasz Chróstny, prezes UOKiK: influencerzy coraz bardziej świadomi przepisów reklamy. Zagrożenie widzimy w tokenach
Jak rząd chce walczyć z dezinformacją w internecie? "Profesjonalizm, obiektywizm, praca ponad podziałami"
Szefowa Google Polska: Walczymy z dezinformacją o wojnie, pomagamy uchodźcom z Ukrainy
Jedno badanie mediów akceptowane przez wszystkich? Pery: Nie wiem czy rynek tego chce
Prezes UOKiK: Kryptoreklama powinna być wstydem dla influencerów
Polskie dzieci tkwią w szumie informacyjnym. „Jeszcze nie w piekle, ale w piekiełku”
Daniel Dziewit: Młodzi utonęli w sieci i są w niej użytkowani
Szef NENT Group: Viaplay to nie tylko sport, będziemy inwestować w Polsce długoterminowo
Sylwia Chada, TikTok: bezpieczeństwo użytkowników naszym priorytetem
Bartosz Węglarczyk: władza rozpoczęła otwartą wojnę z mediami
Rafał Nachyna, Pracuj.pl: kandydaci częściej niż przed pandemią pytają rekruterów o umowy o pracę
Karol Paciorek: Coraz mniej ludzi łudzi się, że za dobrą informację nie trzeba będzie płacić
Michał Gwiazdowski, Brainly: w 2020 roku zaskoczyła nas nowa grupa użytkowników - to rodzice
Jarosław Kuźniar o swoich biznesach: gdyby nie agencja, Goforworld już by nie istniało
Anna Nagler: "W głębi lasu" opowiada o współczesnej kondycji Polaków
Filip Połoska (NOIZZ): actvertsing ma pokazać, że marki mogą zmieniać życie konsumentów (wywiad)