Reklama 2024-01-19
3

Uniqa z kampanią „Szkoda życia na hejt”. Twarzami Igo, Sara James, Loczniki

Uniqa Polska kontynuuje w nowym roku kampanię, której celem jest walka z hejtem. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Network), kreacją zajęła się PZL. Twarzami akcji są Igo, Sara James, Loczniki. 
 

Mowa nienawiści to zjawisko obecne w świecie zarówno wirtualnym, jak i realnym, które w szczególności dotyka dzieci i młodzież. Marka Uniqa w ramach walki z hejtem powołała w październiku 2023 roku Fundację Uniqa, której statutowym celem są działania na rzecz edukacji i przeciwdziałania hejtowi. Fundacja prowadzi warsztaty, jak sobie radzić ze zjawiskiem hejtu w szkołach w całej Polsce, adresowane do uczniów, nauczycieli i rodziców.

Wraz z powstaniem organizacji wystartowała kampania „Szkoda życia na hejt”, w której udział wzięli artyści młodego pokolenia: Sara James, IGO i zespół taneczny Loczniki. Pierwsza odsłona akcji zadebiutowała w październiku ub.r.

W ramach zaplanowanych działań, od 8 stycznia na antenach stacji Polsat, TVN, TVN24 oraz stacjach tematycznych Polsat i Premium TV, emitowany jest spot telewizyjny promujący akcję.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja PZL, za planowanie oraz zakup mediów agencja Arena Media.

Autor: jd

Więcej informacji: Szkoda życia na hejt, Uniqa, Sara James, Igo

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas