Do dentsu Polska dołączył Igor Ruczyński i objął stanowisko integrated media & data solutions directora. Przez ostatnie cztery lata związany był z firmami z branży retail, m.in. CCC, pełniąc rolę acquisition marketing & marketing technology managera.
W dentsu będzie odpowiedzialny za tworzenie i sprzedaż oferty łączącej media, dane i technologię. Ważnym aspektem tej roli jest również budowanie ekspertyzy doradczej zwłaszcza w zakresie transformacji cyfrowej i tworzeniu zintegrowanych systemów biznesowych.
Igor Ruczyński w dentsu
Igor Ruczyński będzie zarządzał zespołami eksperckimi oraz programami rozwojowymi i raportował bezpośrednio do Karoliny Adamowicz, chief solutions officer w dentsu CEE.
Igor Ruczyński posiada ponad 15-letnie doświadczenie z obszaru marketingu cyfrowego. Odpowiadał między innymi za prowadzenie projektów z obszaru tworzenia i wdrażania całościowych ścieżek komunikacji z osobami konsumenckimi oraz zwiększania efektywności działań marketingowych dla firm z regionu CEE. W ostatnich latach pełniąc rolę acquisition & growth managera był odpowiedzialny za zwiększanie efektywności kosztowej działań marketingowych realizujących wzrost biznesu e-commerce w regionie CEE.
Swoją ekspertyzę rozwijał pracując w domach mediowych, firmach technologicznych i konsultingowych.
Ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studia Executive MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.