Zakończoną w piątek 21. edycję programu „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” oglądało średnio 1,21 mln widzów – wynika z danych Nielsena. Muzyczne show Polsatu poprawiło wyniki w porównaniu do ubiegłego roku.
Polsat emitował program „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” w piątki o godz. 19.55 w okresie od 6 września do 8 listopada. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl., 21.sezon muzycznego show oglądało średnio 1,21 mln widzów, co dało Polsatowi 10,55 proc. udziałów w telewizyjnym rynku w grupie wszystkich widzów, 8,45 proc. w przedziale wiekowym 16-49 oraz 9,33 proc. wśród widzów pomiędzy 16 a 59 rokiem życia.
Spośród 10 odcinków tego sezonu najmniejszym zainteresowaniem cieszyła się premiera show. Pierwszy odcinek 21. edycji „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” obejrzało nieco ponad milion widzów. Każdy kolejny miał większą widownię, która w szczytowym momencie – w półfinale przekroczyła 1,4 mln odbiorców. Tym samym przedostatni odcinek programu przebił pod względem oglądalności sam finał, który obejrzało o 134 tys. widzów mniej.
“Twoja Twarz Brzmi Znajomo” z większą widownią niż przed rokiem
W porównaniu do ubiegłej jesieni, kiedy Polsat emitował w wieczornym, piątkowym paśmie 19. sezon „Twoja twarz brzmi znajomo”, program poprawił wyniki oglądalności. Rok temu w analogicznym okresie muzyczne show oglądało średnio 1,15 mln widzów, co przełożyło się na 9,79 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 8,67 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 8,96 proc. w grupie 16-59.
W 21. edycji „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” w roli jurorów programu zadebiutowali: Justyna Steczkowska i Stefano Terazzino, którzy dołączyli do Małgorzaty Walewskiej i Piotra Gąsowskiego. Program po raz pierwszy prowadzili wspólnie Maciej Rock i Agnieszka Hyży, a zwycięzcą został Kuba Szyperski, który w finale walczył o “Złotą maskę” z Patricią Kazadi, Barbarą Wypych i Aleksandrem Sikorą. Za produkcją wykonawczą odpowiadała firma Endemol Shine Polska.
Wiosną bez kolejnej edycji “Twoja Twarz Brzmi Znajomo”
Jak informowaliśmy jakiś czas temu, kolejna odsłona muzycznego programu, emitowanego dotychczas dwa razy w roku: jesienią i wiosną, wróci na antenę Polsatu dopiero pod koniec przyszłego roku. Wiosną ustąpi w ramówce miejsca innemu muzycznemu show – “Must be the music”, który wraca na antenę po ośmioletniej przerwie. Już jednak teraz ruszają przygotowania do 22. edycji ”TTBZ".