Telewizja 2024-11-14
6

Ze śniadaniówki Polsatu do „Dzień Dobry TVN”

Damian Maliszewski Damian Maliszewski

Do zespołu „Dzień Dobry TVN” dołączył Damian Maliszewski, dziennikarz i reportażysta współpracujący wcześniej m.in. z „Gazetą Wyborczą”. Do śniadaniówki TVN przeszedł z programu „Halo tu Polsat”. 

Damian Maliszewski dołączył do redakcji „Dzień Dobry TVN” pod koniec października. Wzmocnił zespół wydawców programu, gdzie pełni rolę podwydawcy. Niewykluczone, że z czasem w porannym formacie TVN pojawią się także reportaże jego autorstwa.  

Z “Halo tu Polsat” do “Dzień Dobry TVN”

Do śniadaniowego programu TVN Maliszewski przeszedł z Polsatu. Od czerwca, jako wydawca projektów specjalnych, pracował przy programie „Halo tu Polsat”, który zadebiutował na antenie na przełomie sierpnia i września. Ze śniadaniówki Polsatu odszedł niedługo po starcie programu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Damian Maliszewski (@damianmaliszewski)

 

Wcześniej Maliszewski był związany z Agorą, współpracując z głównymi tytułami prasowymi tej spółki. Jego reportaże, najczęściej dotyczące tematyki społecznej, pojawiały się m.in. na łamach „Gazety Wyborczej”, w "Dużym Formacie" i „Wysokich Obcasach", a także w magazynach "Viva", "Elle Man Magazine", "Replika" czy portalu natemat.pl. 

Czytaj także: "Dzień Dobry TVN" zyskuje widzów. "Pytanie na śniadanie" przed programami Polsatu

Kolejna osoba w “Dzień Dobry TVN”

Damian Maliszewski to kolejna osoba, która w ostatnich tygodniach wzmocniła zespół “Dzień Dobry TVN”. Na początku listopada do redakcji dołączył reporter Onetu, Paweł Tworek, a w połowie października w śniadaniówce TVN pojawił się znany z Tik Toka dziennikarz filmowy Jacek Cygan, który zajmuje się tematyką show-biznesową. We wrześniu do grona gospodarzy programu dołączył dawny prezenter Polsatu Maciej Dowbor. 

W październiku program “Dzień Dobry TVN” był liderem formatów śniadaniowych, ze średnią oglądalnością na poziomie 328 tys. widzów, co przełożyło się na 7,7 proc. udziału stacji w telewizyjnym rynku w grupie wszystkich widzów, 9,29 proc. w przedziale wiekowym 20-54 oraz 8,64 proc. w grupie 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
 

Autor: KML

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (6) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas