Dzięki inwestycji Szymona Negacza, internetowy kanał Silver TV ruszy 1 października w nowej odsłonie. Do medium stworzonego przez Beatę Borucką, znaną jako Mądra Babcia dołączy szereg znanych twarzy. Portal Wirtualnemedia.pl dotarł do listy prezenterów stacji. W kanale adresowanym do osób powyżej 50. roku życia programy mają prowadzić m.in. Norbi, Paweł Blajer i Monika Richardson.
Silver TV to interaktywna telewizja internetowa, skierowana do osób 50+, emitowana w internecie. Program tworzony przez Beatę Borucką, jest nadawany od października 2020 roku. Kanał zasubskrybowało ponad 175 tysięcy użytkowników platformy YouTube, a filmy umieszczone na kanale wyświetlono prawie 40 milionów razy.
Kogo będzie można oglądać w odświeżonym kanale?
Od października Silver TV będzie nadawany z nowego studia. W ramówce kanału znajdzie się 13 formatów prowadzonych przez blisko 20 prowadzących. Wśród nich znajdą się m.in. dawne twarze Telewizji Polskiej. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że będą to: Julita Gotowicka, Monika Richardson, Magda Kos, Blanka Gankowska, Norbi, Paweł Blajer, Kasia Krupa, Vito Casetti, Ula Krawczyk, Danusia Myłek, Barbara Wesołowska-Budka, Piotr Suski i Małgorzata Wilgosz. Były dziennikarz TVN24 i TVP Info Paweł Blajer w rozmowie z „Pressem” poinformował, że mimo nawiązania współpracy z Silver TV, będzie dalej współpracować z kanałem Biznes24.
- Popularny YouTube’owy kanał Silver TV od początku października będzie nadawać w zmienionej formule, stając się pierwszą i jedyną telewizją internetową dla osób 50+. A ja w niej! Będę miała przyjemność poprowadzić dla Was jeden arcyciekawy program, oraz klasyczną „śniadaniówkę” we wspaniałym gronie. Na antenie pojawią się nie tylko wielkie nazwiska, lecz także członkowie szerokiej społeczności Silver TV. Twórcy projektu podkreślają, że będzie to jedyne miejsce tworzone nie tylko dla widzów, lecz także z widzami – zgodnie z hasłem SilverTV „Najlepiej razem”. Własne, ponad 350-metrowe studio nagraniowe, 13 formatów telewizyjnych, 20 prowadzących i ponad 100 godzin transmisji w miesiącu – tak wyglądać będzie nowe Silver TV. Projekt zapoczątkowany w 2020 roku przez Beatę Borucką, liderkę projektu Mądra Babcia, nabiera rozpędu i zmienia się w pełnowymiarową internetową telewizję dla osób 50+. Nowe Silver TV współtworzyć będą profesjonaliści – osoby, które doświadczenie zdobywały w dużych mediach, takich jak TVP czy TVN. Do zobaczenia na antenie! - napisała na Instagramie Monika Richardson, związana przez lata z TVP.
W ofercie odświeżonego kanału mają się znaleźć formaty „Na dobry dzień”, „Pomysł na danie”, „Bezpiecznie przez życie”, „Ruszaj się!”, „Jesteś piękna! Metamorfozy”, „Turniej pokoleń”, „Da się rozmawiać”, „Niepokonani”, „Wiecznie młodzi”, „Cyfrowy silver”, „Być kobietą”, „Na zdrowie”, „Pod lupą”.
6 godzin premierowych programów dziennie
Zmiany w kanale są możliwe dzięki inwestycji Szymona Negacza, twórcy firmy doradczej WiseGroup. . W jego skład wchodzą HireWise, AdWise oraz SellWise. – Zainwestowałem w Silver TV, bo uwierzyłem w ten projekt. Od wielu lat „siedzę” w biznesie. Obserwowałem początki licznych, różnorodnych start-up’ów, z których wiele upadało w przeciągu zaledwie paru lat, a tylko nieliczne przemieniały się w imponujące firmy. Szybko nauczyłem się dostrzegać, które inicjatywy mają realne szanse na sukces. Tej „inwestycyjnej intuicji” używam na co dzień w mojej firmie doradczej WiseGroup i jak dotąd nigdy mnie nie zawiodła. Z tego powodu z tak wielkim entuzjazmem podchodzę do Silver TV i cieszę się, że mogę stać się częścią tak wyjątkowego projektu – stwierdził Szymon Negacz.
– W 2020 roku, kiedy startował nasz kanał, byłam jedyną prowadzącą, która raz na tydzień prowadziła przedłużoną śniadaniówkę dla silversów. To zmienia się już teraz! Od października na antenie Silver TV towarzyszyć mi będzie ponad dziesięciu prowadzących, z doświadczeniem w największych mediach, a formatów i programów starczy na 6 godzin emisji dziennie! Nic z tego nie udałoby się bez Szymona Negacza, który uwierzył, że medium skierowane do pokolenia 50+ jest wspaniałym pomysłem i zdecydował się przeznaczyć fundusze na jego rozwój. Szymon to wielki umysł biznesowy, ale co ważniejsze, przemiły i ciepły człowiek, którego z ogromnym entuzjazmem witamy w naszym zespole – powiedziała Beata Borucka, liderka projektu Mądra Babcia i twórczyni Silver TV.
Zobacz także: Kanał Sportowy bez Tomasza Smokowskiego. "Spora strata wizerunkowa”
Do tej pory Silver TV tworzone było przez kilkuosobowy zespół produkcyjny, który wspólnie wydawał tygodniowo jeden kilkugodzinny program na żywo prowadzony przez liderkę stacji. Liczba miesięcznych wyświetleń treści publikowanych na kanale na platformie YouTube oscylowała w graniach 2-3 mln. Od października 2024 roku za Silver TV odpowiedzialny będzie kilkunastoosobowy zespół wydawniczo-produkcyjny, w tym 20 prowadzących. Miesięczny łączny czas transmisji przekroczy 100 godzin. Zarząd Silver TV liczy na to, że nowa formuła kanału przyciągnie jeszcze więcej widzów i zakłada, że treści publikowane na platformie YouTube będą wyświetlane nawet 8 mln razy miesięcznie.