Havas PR Warsaw nawiązuje współpracę z Polpharmą, która inicjuje ogólnopolski program edukacyjny.
Koncern farmaceutyczny Polpharma wybrał Havas PR Warsaw do opracowania koncepcji kreatywnej i działań public relations wokół kampanii edukacyjnej.
W ramach współpracy Havas PR Warsaw będzie odpowiadać m.in. za obsługę biura prasowego, koordynację współpracy z ekspertami oraz nadzór nad pracami kreatywnymi i produkcyjnymi. Przygotowanie koncepcji kreatywnej, w tym opracowanie KV, materiałów BTL i assetów graficznych kampanii, leży po stronie Havas Warsaw, agencji należącej do kolektywu Havas Creative Network.
Zobacz: Havas PR ma nowego klienta
Klienta pozyskano w drodze przetargu.
– Havas PR Warsaw konsekwentnie wzmacnia swoje kompetencje sektorowe, poszerzając grono klientów m.in. o tych z branży farmaceutycznej i biotechnologicznej. Bardzo się cieszymy, że to właśnie Polpharma jest jednym z nich, ponieważ wyznawane przez firmę wartości są nam niezwykle bliskie, szczególnie zależy nam na promowaniu edukacji i profilaktyki zdrowotnej. To kolejny projekt, który realizujemy w ramach Havas Creative Network, integrując kompetencje poszczególnych spółek – mówi Tomasz Lis, managing director, Havas PR Warsaw.