Lipton Teas and Infusions, producent herbat, wybrał Havas PR Warsaw do stworzenia kompleksowej strategii komunikacji korporacyjnej w Polsce. Klienta pozyskano w drodze rekomendacji.
Havas PR Warsaw będzie odpowiadać za opracowanie strategii komunikacji korporacyjnej, opartej o kluczowe wartości i cele zrównoważonego rozwoju Lipton Teas and Infusions w Polsce. Agencja poprowadzi także biuro prasowe oraz wdroży działania edukacyjne na rzecz budowania świadomości benefitów płynących z picia herbat i naparów ziołowych. W ramach doradztwa strategicznego, agencja będzie także wspierać klienta w sytuacjach o potencjale kryzysowym.
- W Polsce jesteśmy nie tylko rynkowym liderem, ale i ważnym inwestorem oraz pracodawcą. Nasza fabryka w Katowicach dostarcza herbat do kilkudziesięciu krajów, a pracownicy w centrum zarządzania łańcuchem dostaw zajmują się cyfryzacją oraz relacjami z klientami na całym świecie. Do realizacji naszym ambicji potrzebujemy właściwych partnerów – podkreśla Łukasz Chalaczkiewicz, general manager East Europe Lipton Teas and Infusions.