Orange Polska znosi opłaty od klientów indywidualnych za połączenia z infolinią. Za darmo mogą łączyć się zarówno abonenci, jak też użytkownicy ofert prepaidowych.
Na blogu Orange Polska wyliczono, że bezpłatne są połączenia klientów indywidualnych na infolinię 510 100 100 / *100 oraz na numery serwisów obsługowych *500, *200, *400 i 501 400 400, także za połączenia z aplikacji Mój Orange.
Opłaty nie będą naliczane od użytkowników ofert abonamentowych, jak też klientów Orange na kartę oraz nju mobile. Poprzednio klienci taryf mobilnych płacili 29 groszy za minutę połączenia z infolinią.
Opłaty zniesiono w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej (to tzw. strefa 1 w ofercie roamingowej Orange Polska). Użytkownicy dzwoniący z pozostałych państw zapłacą zgodnie z cennikiem połączeń do Polski.
Orange Polska spodziewa się, że miesięcznie będzie odbierać ok. pół miliona darmowych połączeń na infolinię.
To zmiana, która na pewno Was ucieszy. Od dziś klienci indywidualni @Orange_Polska i #njumobile nie zapłacą ani grosza za połączenia z infoliniami obsługowymi. Szacujemy, że miesięcznie obsłużymy ok. pół miliona połączeń. Szczegóły 👉👉👉 https://t.co/9EQjULIcr3 pic.twitter.com/PAAx2Q0gKN
— Wojtek Jabczyński (@RzecznikOrange) March 13, 2023
Na koniec ub.r. Orange Polska obsługiwał 17,63 mln kart SIM (4,9 proc. więcej niż przed rokiem), z czego 12,57 mln w modelu abonamentowym, 2,81 mln klientów indywidualnych usługi internetowej (w tym 1,17 mln internetu światłowodowego) i 2,57 mln użytkowników indywidualnych telefonii stacjonarnej.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W czwartym kwartale ub.r. telekom osiągnął wzrost skonsolidowanych przychodów o 6,6 proc. do 3,38 mld zł, 736 mln zł zysku EBITDAaL i 163 mln zł zysku netto. Przez rok liczba pracowników firmy zmalała o 678 do niespełna 9,5 tys., natomiast zasadnicze wynagrodzenie brutto sięgnęło 9 tys. zł.