Ruszyła kampania reklamowa preparatu na chrypę i suchość w gardle Vocaler (produkowanego przez Aflofarm Farmacja Polska) z udziałem dziennikarza Michała Figurskiego.
W spocie Michał Figurski w studiu radiowym rozmawia z dziennikarką, która przez niedyspozycję gardłową ma problem z mówieniem. Podaje jej opakowanie Vocaleru, wyliczając, że preparat nawilża gardło, zwalczając chrypę i podrażnienia strun głosowych. Podkreśla, że poleca go jako „pan z radia”.
Reklama kończy się hasłem „Szybko dojdziesz do głosu”. Kampania jest prowadzona m.in. w telewizji (pojawi się tam jeszcze jeden spot) oraz radiu.
Aflofarm Farmacja Polska przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl, że we własnym zakresie zajmuje się kreacją i produkcją swoich reklam.
Michał Figurski od początku 2018 roku współprowadzi poranną audycję w Antyradiu. Przez pięć lat jego partnerką antenową była Karolina Korwin-Piotrowska, a po jej odejściu wiosną br. pasmo zmieniło nazwę na „Mistrz i Małgorzata w Antyradiu” (współprowadzącą jest Małgorzata Wierzejewska). Ostatnio był też gospodarzem reality-show „Temptation Island Polska” emitowanego w Polsacie.
Od 2018 do połowy 2021 roku Figurski prowadził cotygodniową audycję o tematyce zdrowotnej „NieZŁY pacjent w Radiu ZET”. Na początku br. wznowił ją na YouTubie oraz platformach społecznościowych i streamingowych.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wcześniej Michał Figurski pracował w wielu stacjach radiowych (m.in. Radio ZET, Radio Kolor, RMF FM, Antyradio i Eska Rock) oraz telewizyjnych (TVP, TVN, TV4, Polsat Play i Polsat News), był też dyrektorem programowym Radia Kolor, 4FunTV, Rebel.tv i TV Disco, a jesienią ub.r. został managerem kreatywnym Radia ZET. Od wielu lat cierpi na cukrzycę, jesienią 2015 roku doznał rozległego wylewu krwi do mózgu, a potem przeszedł przeszczep trzustki i nerki.
Aflofarm Farmacja Polska od lat jest zdecydowanie największym marketerem na naszym rynku. W pierwszych trzech kwartałach br. jego cennikowe wydatki reklamowe w mediach pozainternetowych wyniosły 1,83 mld zł, o 3,8 proc. więcej niż przed rokiem (według danych Kantar Media).