Program „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2023” w jesiennej ramówce oglądało średnio 843 tys. widzów, o 260 tys. oglądających więcej niż zeszłoroczna edycja cyklu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Widowisko „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2023” na antenie TVP2 oglądać można było w niedziele o godz. 15.15, w okresie od 3 do 24 września 2023 roku. Średnia widownia premierowych odcinków muzycznego widowiska wyniosła 843 tys. osób, co przełożyło się na 10,65 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,45 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię, wynoszącą 1,07 mln oglądających, produkcja zgromadziła 24 września. Był to nadany na żywo finałowy odcinek produkcji.
Dla porównania, rok temu program - zatytułowany „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2022” (emisja w okresie od 4 do 25 września 2022 roku) - oglądało średnio 1,10 mln osób, co przełożyło się na 11,80 proc. udziału w 4+, 7,91 proc. w 16-49 oraz 7,80 proc. w 16-59. Program stracił 260 tys. widzów.
Maja Krzyżewska zwyciężczynią, wystąpi na Eurowizji Junior 2023
Program wygrała Maja Krzyżewska, która zaprezentowała utwór pt. „I just Need a Friend”.
Dzięki wygranej Krzyżewska będzie polską reprezentantką podczas Konkursu Piosenki Eurowizji Junior 2023 (wydarzenie odbędzie się w niedzielę, 26 listopada w Nicei).
Od najbliższej niedzieli „Szansa na sukces. Opole 2024”
W niedzielę, 1 października br. o godz. 15.15 TVP2 rozpocznie emisję programu „Szansa na sukces. Opole 2024”, w ramach którego zwycięzca zaprezentuje się podczas 61. KFPP w Opolu (wydarzenie odbędzie się najprawdopodobniej w czerwcu 2024 roku).
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,02 proc.