14. edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,38 mln osób. W porównaniu do 13. serii widownia show spadła o 180 tys. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
14. edycję „The Voice of Poland” na antenie TVP2 oglądać można w soboty po godz. 20.00, począwszy od 2 września br. Średnia widownia pierwszych odcinków muzycznego widowiska (do 18 września) wyniosła 1,38 mln osób, co przełożyło się na 12,68 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,24 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,63 mln oglądających, program zgromadził 2 września - dane dla odcinka z godz. 21.15.
Dla porównania, 13. edycję muzycznego widowiska, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio o 180 tys. widzów więcej - było to 1,56 mln osób, co przełożyło się na 13,27 proc. udziału w 4+, 12,42 proc. w 16-49 i 12,15 proc. w 16-59.
„The Voice of Poland” to talent-show, w którym poszukiwany jest najlepiej śpiewający wokalista. Program jest adaptacją międzynarodowego formatu „The Voice” stworzonego przez Johna de Mola, który zadebiutował w Holandii we wrześniu 2010 roku. Premiera polskiej wersji muzycznego widowiska na antenie TVP2 odbyła się rok później. Za jego produkcję w naszym kraju odpowiada Rochstar.
Lanberry, Steczkowska, Piekarczyk oraz Tomson i Baron trenerami
Trenerami 14. odsłony widowiska są: Lanberry, Justyna Steczkowska, Marek Piekarczyk oraz Tomson i Baron z zespołu Afromental.
Program ponownie prowadzi Tomasz Kammel, do którego w etapie „live” dołączy Aleksander Sikora. Względem poprzedniej edycji „The Voice of Poland” nie współprowadzi Małgorzata Tomaszewska - powodem jest ciąża prezenterki.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,02 proc.