Telewizja 2023-09-20
11

1,38 mln widzów „The Voice of Poland 14” w TVP2

Jury „The Voice of Poland 14”; fot. Jan Bogacz/TVP Jury „The Voice of Poland 14”; fot. Jan Bogacz/TVP

14. edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,38 mln osób. W porównaniu do 13. serii widownia show spadła o 180 tys. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

14. edycję „The Voice of Poland” na antenie TVP2 oglądać można w soboty po godz. 20.00, począwszy od 2 września br. Średnia widownia pierwszych odcinków muzycznego widowiska (do 18 września) wyniosła 1,38 mln osób, co przełożyło się na 12,68 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,24 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,63 mln oglądających, program zgromadził 2 września - dane dla odcinka z godz. 21.15.

Dla porównania, 13. edycję muzycznego widowiska, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio o 180 tys. widzów więcej - było to 1,56 mln osób, co przełożyło się na 13,27 proc. udziału w 4+, 12,42 proc. w 16-49 i 12,15 proc. w 16-59.

„The Voice of Poland” to talent-show, w którym poszukiwany jest najlepiej śpiewający wokalista. Program jest adaptacją międzynarodowego formatu „The Voice” stworzonego przez Johna de Mola, który zadebiutował w Holandii we wrześniu 2010 roku. Premiera polskiej wersji muzycznego widowiska na antenie TVP2 odbyła się rok później. Za jego produkcję w naszym kraju odpowiada Rochstar.

Lanberry, Steczkowska, Piekarczyk oraz Tomson i Baron trenerami

Trenerami 14. odsłony widowiska są: Lanberry, Justyna Steczkowska, Marek Piekarczyk oraz Tomson i Baron z zespołu Afromental.

Program ponownie prowadzi Tomasz Kammel, do którego w etapie „live” dołączy Aleksander Sikora. Względem poprzedniej edycji „The Voice of Poland” nie współprowadzi Małgorzata Tomaszewska - powodem jest ciąża prezenterki.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,02 proc.

Autor: Michał Kurdupski

Więcej informacji: The Voice of Poland, TVP2, Rochstar

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (11) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas