Radio 2021-09-04
2

Antyradio we wrześniu częściej zagra Metallicę. Będą też konkursy i atrakcje na 30-lecie "Czarnego Albumu"

Antyradio świętuje 30-lecie słynnej płyty zespołu Metallica "The Black Album". We wrześniu dla słuchaczy przygotowano przedpremierowy odsłuch reedycji "Czarnego Albumu", przejażdżkę czarną wołgą po Warszawie oraz plenerową imprezę poświęconą zespołowi. Będą też konkursy z nagrodami.

30 lat temu ukazała się słynna płyta Metalliki "The Black Album". Z tej okazji muzycy wydają specjalną reedycję albumu w zremasterowanej wersji, która ukaże się na rynku 10 września. Do sprzedaży trafi również "Metallica Blacklist" z 53 coverami utworów amerykańskiego zespołu, które wykonują gwiazdy muzyki, m.in. Elton John czy Miley Cyrus. Całkowity dochód ze sprzedaży tego albumu zostanie przekazany na cele charytatywne.

"Metallica Blacklist" pojawi się 1 października, ale wcześniej album będzie można zdobyć na antenie Antyradia. Do wygrania dla słuchaczy będzie również zaproszenie na przedpremierowe odsłuchy zremasterowanej wersji "The Black Album". Pierwszy odsłuch odbędzie się w czwartek, 9 września w studiu Sound Club w Warszawie.

Metallica gra w czarnej wołdze

Na piątek, 10 września zaplanowano imprezę plenerową poświęconą Metallice. Uczestnicy wydarzenia będą mogli przejechać się ulicami Warszawy czarną wołgą. Samochód zostanie ozdobiony symbolami związanymi z zespołem, a na pokładzie będą rozbrzmiewać utwory z nowej wersji "The Black Album". W czasie imprezy plenerowej będzie można również m.in. zdobyć płyty i gadżety związane z Metallicą, porozmawiać przy mikrofonie z dziennikarzami czy podzielić się własnymi historiami związanymi z zespołem. Na razie rozgłośnia nie podaje szczegółów wydarzenia. Wszystkiego słuchacze dowiedzą się z anteny.

W eterze będzie można wziąć też udział w konkursach związanych z Metallicą. Od 13 września do 3 października do wygrania będą m.in. czteropłytowe albumy "Metallica Blacklist", bluzy, czapki, long sleevy i inne gadżety związane z zespołem.

We wrześniu na antenie Antyradia będzie też można częściej usłyszeć utwory twórców "Nothing Else Matters". Akcja organizowana jest we współpracy z Universal Music Polska.

W okresie od maja do lipca br. średni udział Antyradia pod względem słuchania wyniósł 2,6 proc.

Autor: ram

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas