We wrześniu 2024 do Kantar Polska dołączyła Anna Dąbrowska. Jako account cirector w zespole Creative będzie koordynować projekty badawcze i pracować nad rozwojem oferty.
Anna Dąbrowska jest absolwentką psychologii na SWPS. Z badaniami rynku związana jest od 2005 roku. Dotychczas pracowała z agencjami IIBR, IQS oraz ARC Rynek i Opinia, gdzie kierowała zespołami badawczymi. Zajmuje się głównie badaniami ilościowymi realizowanymi różnymi technikami, m.in. CAWI, TAPI, CAPI.
W swojej karierze realizowała projekty badawcze dla wielu marek z sektora FMCG, ale również dla branży bankowej, telekomunikacyjnej i wielu innych.
- Bardzo się cieszę, że Ania dołączyła do Kantar Polska. Jej doświadczenie i perspektywa niewątpliwe wzmocnią nasze działania, szczególnie w obszarze badań efektywności komunikacji i reklamy. Ania doskonale rozumie potrzeby naszych Klientów oparte na kompleksowych usługach badawczych i doradczych, a jej wieloletnie doświadczenie w branży badań marketingowych jest nie do przecenienia - mówi Kamil Michalski, managing director w Kantar Polska.