Radio 2024-06-12
10

Anna Chudzyńska i Michał Miętusiewicz dyrektorami w Grupie Eurozet

W ramach struktur Działu Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet awansowało 10 osób. Stanowiska dyrektorskie objęli Anna Chudzyńska i Michał Miętusiewicz.

Anna Chudzyńska awansowała na  stanowisko dyrektora działu niestandardów i promocji. Od stycznia jej zespół zajmuje się również obsługą, budowaniem i realizacją ofert współpracy z niezależnymi podcasterami. Chudzyńska ma 23-letnie doświadczenie na rynku reklamowo-mediowym. Z Agorą związana jest od 2014 roku.

W dziale planowania Michał Miętusiewicz objął  stanowisko planning & buying directora. Z branżą radiową jest związany od 2007 roku. Do Grupy Radiowej Agora dołączył w 2010 roku. Jego nowe zadania obejmują m.in. analizę potrzeb produktowych.

Małgorzata Rybkiewicz i Rafał Kłodnicki objęli stanowiska radio planning group managerów. Oboje przejęli kierownictwo nad połączonymi zespołami plannerskimi Eurozet i Tandem Audio Broker, integrując kompetencje obu dotychczasowych działów.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Mariusz Kozioł został AdTech & product managerem odpowiedzialnym za wsparcie procesów nowych rozwiązań narzędzi reklamowych w obszarze FM, a Justyna Woźnicka-Kurcweil oraz Eliza Boruta awansowały na stanowiska senior media plannera, natomiast Jakub Kulesza - na media plannera.

Zmiany także w dziale sprzedaży

W ramach działu sprzedaży nowe, wyższe stanowiska objęli Michał Miedźwiecki – obecnie business development digital manager, który  będzie wspierał rozwój nowych narzędzi i produktów audio oraz Łukasz Gancarz – obecnie business development manager. Oprócz obowiązków handlowych, jest również odpowiedzialny za rozwój narzędzi i procesów usprawniających funkcjonowanie działu sprzedaży radia FM.

Na czele działu sprzedaży agencyjnej w połączonych strukturach Grupy Eurozet stoi Maciej Moszczyński. Obecnie dział, którym kieruje składa się z trzech zespołów: akcji niestandardowych i promocji, planowania radia oraz sprzedaży agencyjnej.

Oferta Grupy Eurozet obejmuje 9 własnych marek, w tym ogólnopolskie Radio ZET oraz dostęp do pakietów, w skład których wchodzi 135 stacji radiowych oraz szeroką gamę kilkuset tysięcy polskojęzycznych podcastów i streamów audio. 

Autor: bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (10) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas