Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

wojtekl Data ostatniej zmiany: 2011-06-07 19:43:00

Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-06 13:30:48 - wojtekl

Witam!
Poszukuje nowego auta. w zwiazku z tym, ze auto ma byc rodzinne(2 osoby
dorosle i 2 dzieci) szukam Kombi.
dotychczasowym autem przejechalem przez 4 lata 90 tys. (Passat 2.0 TDi 170
koni, highline).
Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.
ogladalem juz Accorda, Avensis, C5, 508, x3, ale za cholere nie moge sie
zdecydowac.
W sumie c5, auto ktore ostatnio ogladalem wpadlo mi w oko. oferuje w miare
bogate wyposazenie w zamian za rozsadna cene. Nie wiem czy warto sie pchac w
c5 z silnikiem 1.6 THP 155 KM (turbobenzyna). w sumie nowa, ale nie wiem czy
do konca bezawaryjna konstrukcja.
Pomozcie, moze polecicie cos wartego uwagi????
Jakies za i przeciw.
Aha, najlepiej z automatyczna skrzynia biegow.
pozdrawiam
Wojtek

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-06 14:19:53 - Kub@

> Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.
> ogladalem juz Accorda, Avensis, C5, 508, x3, ale za cholere nie moge sie
> zdecydowac.
Insignia z 2.0 TD lub 2.0 TB(to mniej ekonomiczne) w pełnej opcji(automat,
navi, skóra, dobre audio). Cennikowo to wychodzi właśnie około 145K - rabat
jaki wywalczysz(realnie 15% lub więcej).
Kolega coś takiego nabył (8 miesięcy temu) i jest bardzo zadowolony. Z jazdy
na fotelu pasażera też pozytywne wrażenie.

Kub@





Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-06 14:28:34 - Myjk

Mon, 6 Jun 2011 14:19:53 +0200, Kub@

> Insignia

Nieee! :P To jest co prawda całkiem ładne auto z zewnątrz i wewnątrz (jak
na Opla :P), ale piekielnie małe (z tyłu przy oknie można sobie nadwyrężyć
kark od skręcania głowy by nie walić w sufit, o braku miejsca na nogi nie
pomnę) i jeszcze bardziej piekielnie mała jest w związku z tym widoczność
(zwłaszcza do tyłu). Jeździłem tym pojazdem tydzień czasu i czułem się jak
w czołgu.

--
Pozdor Myjk



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-06 20:53:43 - jerzu

On Mon, 6 Jun 2011 14:28:34 +0200, Myjk wrote:

>Nieee! :P To jest co prawda całkiem ładne auto z zewnątrz i wewnątrz (jak
>na Opla :P), ale piekielnie małe (z tyłu przy oknie można sobie nadwyrężyć
>kark od skręcania głowy by nie walić w sufit, o braku miejsca na nogi nie
>pomnę) i jeszcze bardziej piekielnie mała jest w związku z tym widoczność
>(zwłaszcza do tyłu). Jeździłem tym pojazdem tydzień czasu i czułem się jak
>w czołgu.

Mam te same odczucia. Co prawda w kombi jest rochę więcej miejsca na
głowę, ale generalnie jest to strasznie ciasna klita. Już w Vectrze
było więcej miejsca.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl
jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-06 16:46:18 - Bugatti

Użytkownik Kub@ napisał w wiadomości:


> Insignia

To chała.
Mimo iż jak 99% silników ZS ma podgrzewany filtr paliwa to i tak na dobrym
paliwie przy - 10 nie chciała zapalić...i to nie jeden przypadek


> Kub@

Pozdr.


--
Bugatti




Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-06 14:25:09 - Myjk

Mon, 6 Jun 2011 11:30:48 +0000 (UTC), wojtekl

> Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.
> ogladalem juz Accorda, Avensis, C5, 508, x3

Audi? W tej cenie to co prawda tylko A4, ale ponieważ przesiadasz się z
Passata... to z pewnością nie będzie gorzej. ;)

> W sumie c5, auto ktore ostatnio ogladalem wpadlo mi w oko. oferuje w miare
> bogate wyposazenie w zamian za rozsadna cene. Nie wiem czy warto sie pchac w
> c5

C5 jest bardzo fajny pod względem komfortu. Cichy przede wszystkim, kanapa,
ale w związku z tym stosunkowo szybko telepie się zawieszenie. Jest
faktycznie bardzo ciekawą propozycją pod względem cenowym (o silniku
niestety nic nie podpowiem). Sam będę rozważał zakup tego auta, o ile nie
wypracuję na nowe Audi A6 i o ile nie zmienią drastycznie designu w C6
(wtedy zastanowię się też nad C6). :P

--
Pozdor Myjk



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-06 14:51:51 - wojtekl

Myjk napisał(a):

> Mon, 6 Jun 2011 11:30:48 +0000 (UTC), wojtekl
>
> > Auto ma by� ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.
> > ogladalem juz Accorda, Avensis, C5, 508, x3
>
> Audi? W tej cenie to co prawda tylko A4, ale poniewaş przesiadasz si� z
> Passata... to z pewno�ci� nie b�dzie gorzej. ;)
>
> > W sumie c5, auto ktore ostatnio ogladalem wpadlo mi w oko. oferuje w miare
> > bogate wyposazenie w zamian za rozsadna cene. Nie wiem czy warto sie pchac w
> > c5
>
> C5 jest bardzo fajny pod wzgl�dem komfortu. Cichy przede wszystkim, kanapa,
> ale w zwi�zku z tym stosunkowo szybko telepie si� zawieszenie. Jest
> faktycznie bardzo ciekaw� propozycj� pod wzgl�dem cenowym (o silniku
> niestety nic nie podpowiem). Sam b�d� rozwaşa� zakup tego auta, o ile nie
> wypracuj� na nowe Audi A6 i o ile nie zmieni� drastycznie designu w C6
> (wtedy zastanowi� si� teş nad C6). :P
>
W sumie nad A6 też się zastanawiałem, z silnikiem 1.8 Tsi. niestety wychodzi
sporo drozej, niz zakladany budzet.
Zakladajac wyposazenie porownywalne z moim paskiem cena przyprawia o zawrot
glowy. Troche lepiej, jesli skorzystac z posrednictwa brokerow, ale i tak drogo.
Wojtek

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-06 14:54:00 -

pomylka, oczywiscie 2.0 tfsi. 1.8 to w A4
;)
pozdrawiam
Wojtek

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-06 15:10:48 - Myjk

Mon, 6 Jun 2011 12:51:51 +0000 (UTC), wojtekl

> niestety wychodzi sporo drozej, niz zakladany budzet.

Dokładnie. Ja też sobie skonfigurowałem coś chociaż trochę przewyższającego
to co mam teraz (Mazda6) i niestety cena kosmos (chcę cztery łapy i 3.0
A/T). Ponad 280 tys. zł wyszło z jakimiś wcale niewygórowanymi dodatkami.
:|

--
Pozdor Myjk



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-07 15:44:12 - Massai

Myjk wrote:

> Mon, 6 Jun 2011 11:30:48 +0000 (UTC), wojtekl
>
> > Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.
> > ogladalem juz Accorda, Avensis, C5, 508, x3
>
> Audi? W tej cenie to co prawda tylko A4, ale ponieważ przesiadasz
> się z Passata... to z pewnością nie będzie gorzej. ;)

Ostatnio tak jechałem na zmianę, kumpel mnie do drugiego podrzucił
focusem i tam się przesiadłem do nowiutkiej A4.

Nie wiem kto nazwał A4 samochodem klasy średniej (D), ale chyba
musiał być wtedy na haju.

Focus, który jest samochodem klasy C, jest znacznie obszerniejszy od
A4.
Gruby nie jestem ale w tej A4 czułem sie jak w maluchu.

--
Pozdro
Massai



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-07 17:24:07 - Maciej Browarczyk

W dniu 2011-06-07 15:44, Massai pisze:

> Focus, który jest samochodem klasy C, jest znacznie obszerniejszy od
> A4.
> Gruby nie jestem ale w tej A4 czułem sie jak w maluchu.

Bardzo dziwne odczucia. Obecnie A4 jest dużo większe od swoich
konkurentów - BMW 3 i Mercedesa C-klasse. Może jakieś skrzywienie do
Focusa, ewentualnie czas zacząć jeździć dostawczakiem?:)

--
Pozdrawiam,
Maciek



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-06 15:48:19 - Mirek Ptak

Dnia 2011-06-06 13:30, * wojtekl* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:
> Witam!
> Poszukuje nowego auta. w zwiazku z tym, ze auto ma byc rodzinne(2 osoby
> dorosle i 2 dzieci) szukam Kombi.

Insignia jak pisał Kub@ lub Superb.
Co do ilości miejsca w Insigni to rzeczywiście z *tyłu* jest mniej
miejsca niż w Vectrze kombi, ale więcej niż w Vectrze Sedan/HB.
Przymierzałem się niedawno do HB i z tyłu ciasno mi było jedynie od
góry, ale w kombi nie ma tego problemu bo dach tak szybko nie opada.
Na kolana miejsca było wystarczając za fotelem kierowcy (182 cm
wzrostu). Jeśli z tyłu mają jeździć głównie dzieci to bym się nawet nie
zastanawiał, bo z przodu miejsca jest masa.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-07 07:32:18 - Myjk

Mon, 06 Jun 2011 15:48:19 +0200, Mirek Ptak

> Jeśli z tyłu mają jeździć głównie dzieci to bym się nawet nie
> zastanawiał,

Z tym, że dzieci jeżdżą w fotelikach i o ile na nogi (na dole) miejsca nie
potrzebują, tak na wysokości oparcia już potrzebują -- i to zdecydowanie
więcej niż dorośli na dole. :P Tak więc czy dzieci czy dorośli w Insigni z
tyłu jest pasztet.

> bo z przodu miejsca jest masa.

Polemizowałbym. Stylizacja przedniej płyty jest tak wykonana, że
przynajmniej ja przy swoich 186 cm wzrostu, waliłem kolanami w schowek i
ogólnie było ciasno na boki. Naturalnie przy tak ustawionych przednich
siedzeniach, by z tyłu był choć cień wciśnięcia się dziecka.

--
Pozdor Myjk



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-06 16:03:02 - kamil

On 06/06/2011 12:30, wojtekl wrote:
> Witam!
> Poszukuje nowego auta. w zwiazku z tym, ze auto ma byc rodzinne(2 osoby
> dorosle i 2 dzieci) szukam Kombi.
> dotychczasowym autem przejechalem przez 4 lata 90 tys. (Passat 2.0 TDi 170
> koni, highline).
> Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.
> ogladalem juz Accorda, Avensis, C5, 508, x3, ale za cholere nie moge sie
> zdecydowac.
> W sumie c5, auto ktore ostatnio ogladalem wpadlo mi w oko. oferuje w miare
> bogate wyposazenie w zamian za rozsadna cene. Nie wiem czy warto sie pchac w
> c5 z silnikiem 1.6 THP 155 KM (turbobenzyna). w sumie nowa, ale nie wiem czy
> do konca bezawaryjna konstrukcja.
> Pomozcie, moze polecicie cos wartego uwagi????
> Jakies za i przeciw.
> Aha, najlepiej z automatyczna skrzynia biegow.



Legacy 2.5?



--
Pozdrawiam,
Kamil



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-06 16:21:07 - cbnet

Do kompletu brakuje jeszcze minivana.

VW Turan?
Widziałem wczoraj na jakimś parkingu nieopodal mojego.
Dość fajny, podobny trochę do SpaceStar'a. ;)

--
CB


Użytkownik wojtekl napisał w wiadomości
news:isidp8$p9v$1@inews.gazeta.pl...

> Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.
> ogladalem juz Accorda, Avensis, C5, 508, x3, ale za cholere nie moge sie
> zdecydowac.




Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-06 20:42:50 - cbnet

Kolejny pomysł: Lexus CT 200h.
W tym budżecie zmieści się doposażona wersja Comfort.

--
CB


Użytkownik cbnet napisał w wiadomości
news:isinst$2j6s$1@news.mm.pl...

> Do kompletu brakuje jeszcze minivana.
>
> VW Turan?




Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-07 01:04:22 - RoB


Użytkownik cbnet napisał w wiadomości
news:isj77j$2310$1@news.mm.pl...
> Kolejny pomysł: Lexus CT 200h.
> W tym budżecie zmieści się doposażona wersja Comfort.
>

Ale zes doradzil...
Sprawdzales osobiscie to auto, czy tylko w reklamy wierzysz ????
To auto jest dla ludzi o ograniczonym umysle i pekajacym w szwach portfelem,
bo rozsadku w tym aucie nie widze. Tam sa tylko koszta, koszta, koszta, a
przyjemnosci z podrozy z rodzinka, ZADNEJ.
To auto jest dla lansu, a nie do uzytku.

RoB





Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-07 19:08:36 - neoniusz

W dniu 11-06-07 01:04, RoB pisze:
> To auto jest dla lansu, a nie do uzytku.

Bo?




Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-10 23:58:25 - cbnet

Litości...

Testy i opinie na temat tego auta na YouTube.
Polecam.

--
CB


Użytkownik RoB napisał w wiadomości
news:isjmdo$dlo$1@inews.gazeta.pl...

> Sprawdzales osobiscie to auto, czy tylko w reklamy wierzysz ????




Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-06 16:58:46 - Yogi(n)

Użytkownik wojtekl napisał w wiadomości
news:isidp8$p9v$1@inews.gazeta.pl...
> Witam!
> Poszukuje nowego auta. w zwiazku z tym, ze auto ma byc rodzinne(2 osoby
> dorosle i 2 dzieci) szukam Kombi.

Nie kombi, ale bagażnik znośny:
www.mitsubishi.pl/cennik/Lancer-Sportback-Ralliart

Cztery łapy, 240 koni, skrzydełka przy kierownicy, biksenony z doświetlanie
zakrętów, skóra (mowa o wersji MR), lista wyposażenia długa:
www.mitsubishi.pl/porownaj-wersje/Lancer-Sportback-Ralliart

--
Yogi(n)
nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg
gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.jpg
legionisci.com/zdjecia/11lech2_kibice_d.jpg
img809.imageshack.us/img809/3142/16282818109207190268210.jpg




Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-07 08:11:42 - Myjk

Mon, 6 Jun 2011 16:58:46 +0200, Yogi(n)

> Nie kombi, ale bagażnik znośny:
> www.mitsubishi.pl/cennik/Lancer-Sportback-Ralliart

O nie, tylko nie ten pasztet! ;) Znaczy się mam na myśli, że z tyłu wygląda
jak Lanos -- nie wiem jak można było tak strasznie spieprzyć tyłek, biorąc
pod uwagę jak ładnie wygląda front.

--
Pozdor Myjk



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-07 08:45:52 - Yogi(n)

Użytkownik Myjk napisał w wiadomości
news:p9fqd5ujpnrj$.dlg@myjk.org...
> Mon, 6 Jun 2011 16:58:46 +0200, Yogi(n)
>
>> Nie kombi, ale bagażnik znośny:
>> www.mitsubishi.pl/cennik/Lancer-Sportback-Ralliart
>
> O nie, tylko nie ten pasztet! ;) Znaczy się mam na myśli, że z tyłu
> wygląda
> jak Lanos -- nie wiem jak można było tak strasznie spieprzyć tyłek, biorąc
> pod uwagę jak ładnie wygląda front.

I to, jak zgrabnie wygląda sedan. A zwłaszcza mając w pamięci tyłek concept
cara.
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2f/Mitsubishi_Concept_Sportback_%28Lancer_X%29_rear.jpg/800px-Mitsubishi_Concept_Sportback_%28Lancer_X%29_rear.jpg
www.egmcartech.com/wp-content/uploads/2007/06/mitsubishi_lancer_sportback_official_4.jpg

Cóż, pewnie księgowi projektowali tył:
img.interia.pl/motoryzacja/nimg/Pierwsze_zdjecia_lancera_2606577.JPG

Ale i tak wygląda lepiej od niejednego kombi ;-)
--
Yogi(n)
nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg
gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.jpg
legionisci.com/zdjecia/11lech2_kibice_d.jpg
img809.imageshack.us/img809/3142/16282818109207190268210.jpg




Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-07 22:12:42 - MM

Dnia 07-06-2011 o 08:11:42 Myjk napisał(a):


> O nie, tylko nie ten pasztet! ;) Znaczy się mam na myśli, że z tyłu
> wygląda
> jak Lanos -- nie wiem jak można było tak strasznie spieprzyć tyłek,

i do tego cały tłumik z tyłu wygląda, nic osłonięte.



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-06 17:58:41 - glang

> Poszukuje nowego auta. w zwiazku z tym, ze auto ma byc rodzinne(2 osoby
> dorosle i 2 dzieci) szukam Kombi.

w DODGE jest wyprzedaż Journeya :)
za 90 tysia brutto kupisz diesla z automatyczną skrzynią
pzdr
GL




Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-06 20:18:57 - Przemek V

On Jun 6, 1:30 pm, wojtekl wrote:
> Witam!
> Poszukuje nowego auta. w zwiazku z tym, ze auto ma byc rodzinne(2 osoby
> dorosle i 2 dzieci) szukam Kombi.
> dotychczasowym autem przejechalem przez 4 lata 90 tys. (Passat 2.0 TDi 170
> koni, highline).
> Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.
> ogladalem juz Accorda, Avensis, C5, 508, x3, ale za cholere nie moge sie
> zdecydowac.
> W sumie c5, auto ktore ostatnio ogladalem wpadlo mi w oko. oferuje w miare
> bogate wyposazenie w zamian za rozsadna cene. Nie wiem czy warto sie pchac w
> c5 z silnikiem 1.6 THP 155 KM (turbobenzyna). w sumie nowa, ale nie wiem czy
> do konca bezawaryjna konstrukcja.
> Pomozcie, moze polecicie cos wartego uwagi????
> Jakies za i przeciw.
> Aha, najlepiej z automatyczna skrzynia biegow.
> pozdrawiam
> Wojtek

Zobacz S-Maxa. Za 137 tys zł. Przed rabatami masz wersję Titanium z
240 KM i sekwencyjną 6-biegową wersją a za 153 tys zł. Titanium S.
Rabatu za takiego Forda masz spokojnie z 10% więc możesz jeszcze fajne
dodatki podobierać. A jak cię S-Max nie kręci to Mondeo Kombi jest
pewnie jeszcze tańsze z tym silnikiem. Oba są najlepiej prowadzącymi
się autami w swojej klasie. Moja żona po prawie 2 latach jeżdżenia S-
Maxem 2.5T Titanium-S musi zmienić auto i na razie na topie jest
właśnie ten 240KM S-Max.



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-06 20:21:13 - Waldek Godel

Dnia Mon, 6 Jun 2011 11:18:57 -0700 (PDT), Przemek V napisał(a):

> Zobacz S-Maxa. Za 137 tys zł. Przed rabatami masz wersję Titanium z
> 240 KM i sekwencyjną 6-biegową wersją a za 153 tys zł. Titanium S.

Kokpit w stylu odpustowego chińskiego bumboxa zupełnie gratis. W następnej
wersji mają wbudować migające ledy na krawędziach.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-06 22:06:50 - Przemek V

On Jun 6, 8:21 pm, Waldek Godel wrote:
> Dnia Mon, 6 Jun 2011 11:18:57 -0700 (PDT), Przemek V napisał(a):
>
> > Zobacz S-Maxa. Za 137 tys zł. Przed rabatami masz wersję Titanium z
> > 240 KM i sekwencyjną 6-biegową wersją a za 153 tys zł. Titanium S.
>
> Kokpit w stylu odpustowego chińskiego bumboxa zupełnie gratis.

Czyżby?

picasaweb.google.com/przemv/SMax#5406488909689859202
picasaweb.google.com/przemv/SMax#5406488858567038994
picasaweb.google.com/przemv/SMax#5406489053100996034



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-06 23:29:42 - Waldek Godel

Dnia Mon, 6 Jun 2011 13:06:50 -0700 (PDT), Przemek V napisał(a):

>>> Zobacz S-Maxa. Za 137 tys zł. Przed rabatami masz wersję Titanium z
>>> 240 KM i sekwencyjną 6-biegową wersją a za 153 tys zł. Titanium S.
>>
>> Kokpit w stylu odpustowego chińskiego bumboxa zupełnie gratis.
>
> Czyżby?
>
> picasaweb.google.com/przemv/SMax#5406488909689859202
> picasaweb.google.com/przemv/SMax#5406488858567038994
> picasaweb.google.com/przemv/SMax#5406489053100996034

ożesz... z C-maxem pomerdałem.
Ale nie bój nic, od nowego roku modelowego z pewnością poprawią to
przeoczenie :-)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-07 00:13:19 - Borys Pogoreło

Dnia Mon, 6 Jun 2011 22:29:42 +0100, Waldek Godel napisał(a):

> ożesz... z C-maxem pomerdałem.
> Ale nie bój nic, od nowego roku modelowego z pewnością poprawią to
> przeoczenie :-)

O ile ich Subaru nie uprzedzi ;)

A nie, przepraszam, już to zrobiło :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-06 20:44:36 - wojtekl

Dzieki za szeroki odzew.
Powiem wam, ze spotkalem sie z bardzo ciekawa opinia sprzedawcy w salonie
Peugeota. Jak wspomnialem, ze interesuje mnie auto z asb, Pan od razu
zareagowal, ze w zwiazku z tsunami w Japoni, wszystkie wersje z asb sa
wykreslone z cennika ;) (podobno w Japoni produkuje sie niezbedne elementy), w
zwiazku z czym mozna poki co zamawiac wylacznie pojazdy z manualna skrzynia.
W citroenie nie wspominali o tym, mimo ze to ten sam koncern. Najlepsze jest
to, ze wszystkie auta do testow, ktore posiadaja to diesle. jestem ciekaw jak
zachowuje sie silnik 1.6 THP 155 koni. podobno we wspolpracy z BMW.
Z mojego punktu widzenia, robiac srednio 20-30 tys. rocznie, nie do konca
oplaca sie dolozyc 10-14 tys. na starcie, do diesla.
W citroenie na wejsciu, kupujac na firme dostalem 21% opustu, calkiem niezle
W peugeocie 8%.
Poki co potestuje pare modeli, podziele sie informacja na grupie.
pozdrawiam
Wojtek

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-06 21:57:43 - Bugatti

Użytkownik wojtekl napisał w wiadomości:

> W citroenie na wejsciu, kupujac na firme dostalem 21% opustu, calkiem
> niezle
> W peugeocie 8%.
> Poki co potestuje pare modeli, podziele sie informacja na grupie.

Zwróć uwagę na Alfę Romeo 159 1750 TBi. Proponuję ci ją bo IMO ma
najbardziej dynamiczny swojej klasie do 1.8...a i nawet soro 2-kitrówek
łyka - rzekłbym nawet że lepszy od 2.0 TSI 211 PS (lecz nie biorę pod uwagę
opcję z DSG gdyż on i tak robi swoje ;-)) TBi ma 320 Nm już od 1400
obr.min...fakt max km ma już przy 5000 obr. ale jak na taki moment przy tej
pojemności (bez podwójengo doładowania) to VW i BMW niech się kryje.
Tutaj masz porównanie osiągów .. lecz nie mają w bazie 508 (z THP) tylko RCZ
ale oboje waża niemal tyle samo ~ 1410 kg -
www.zeperfs.com/en/duel3074-3295.htm
Jak widać TBi jest oczywiście lepsze.

Alfę 159 kupisz za 106 tys.zł...za te pieniądze to oprócz IMO najładniej
wyglądającego autko także jedno z lepiej skręcających co widać na nn.
filmach. Podjedź do salonu na jazdy próbne...jak nie mają na miejscu z tym
motorkiem to dzwoń po innych salonach ;-)
Tutaj test:
www.youtube.com/watch?v=QeAqvE3t-Ug
www.youtube.com/watch?v=sbx1-UypKyU
www.youtube.com/watch?v=6NH-sYvd9Cw

> pozdrawiam
> Wojtek

Pozdr.


--
Bugatti




Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-07 00:06:16 - Borys Pogoreło

Dnia Mon, 6 Jun 2011 21:57:43 +0200, Bugatti napisał(a):

> Alfę 159 kupisz za 106 tys.zł...za te pieniądze to oprócz IMO najładniej
> wyglądającego autko także jedno z lepiej skręcających co widać na nn.
> filmach. Podjedź do salonu na jazdy próbne...jak nie mają na miejscu z tym
> motorkiem to dzwoń po innych salonach ;-)

Pewnie będzie narzekał na ilość miejsca z tyłu. :)
Bo auto ma taką sylwetkę, że obniża się ku tyłowi.
Ale to trzeba sprawdzić osobiście.

Poza tym się podpisuję pod propozycją.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-07 19:05:47 - Bugatti

Użytkownik Borys Pogoreło napisał w wiadomości:

> Dnia Mon, 6 Jun 2011 21:57:43 +0200, Bugatti napisał(a):
>
>> Alfę 159 kupisz za 106 tys.zł...za te pieniądze to oprócz IMO najładniej
>> wyglądającego autko także jedno z lepiej skręcających co widać na nn.
>> filmach. Podjedź do salonu na jazdy próbne...jak nie mają na miejscu z
>> tym
>> motorkiem to dzwoń po innych salonach ;-)
>
> Pewnie będzie narzekał na ilość miejsca z tyłu. :)

Ale nie pisał że będzie woził z tyłu koszykarzy ;-)

> Bo auto ma taką sylwetkę, że obniża się ku tyłowi.
> Ale to trzeba sprawdzić osobiście.
>
> Poza tym się podpisuję pod propozycją.

Pozdr.


--
Bugatti




Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-06 20:45:11 - wojtekl

Dzieki za szeroki odzew.
Powiem wam, ze spotkalem sie z bardzo ciekawa opinia sprzedawcy w salonie
Peugeota. Jak wspomnialem, ze interesuje mnie auto z asb, Pan od razu
zareagowal, ze w zwiazku z tsunami w Japoni, wszystkie wersje z asb sa
wykreslone z cennika ;) (podobno w Japoni produkuje sie niezbedne elementy), w
zwiazku z czym mozna poki co zamawiac wylacznie pojazdy z manualna skrzynia.
W citroenie nie wspominali o tym, mimo ze to ten sam koncern. Najlepsze jest
to, ze wszystkie auta do testow, ktore posiadaja to diesle. jestem ciekaw jak
zachowuje sie silnik 1.6 THP 155 koni. podobno we wspolpracy z BMW.
Z mojego punktu widzenia, robiac srednio 20-30 tys. rocznie, nie do konca
oplaca sie dolozyc 10-14 tys. na starcie, do diesla.
W citroenie na wejsciu, kupujac na firme dostalem 21% opustu, calkiem niezle
W peugeocie 8%.
Poki co potestuje pare modeli, podziele sie informacja na grupie.
pozdrawiam
Wojtek

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-06 21:57:01 - Mario

W dniu 2011-06-06 13:30, wojtekl pisze:
> Witam!
> Poszukuje nowego auta. w zwiazku z tym, ze auto ma byc rodzinne(2 osoby
> dorosle i 2 dzieci) szukam Kombi.
> dotychczasowym autem przejechalem przez 4 lata 90 tys. (Passat 2.0 TDi 170
> koni, highline).
> Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.
> ogladalem juz Accorda, Avensis, C5, 508, x3, ale za cholere nie moge sie
> zdecydowac.
> W sumie c5, auto ktore ostatnio ogladalem wpadlo mi w oko. oferuje w miare
> bogate wyposazenie w zamian za rozsadna cene. Nie wiem czy warto sie pchac w
> c5 z silnikiem 1.6 THP 155 KM (turbobenzyna). w sumie nowa, ale nie wiem czy
> do konca bezawaryjna konstrukcja.
> Pomozcie, moze polecicie cos wartego uwagi????
> Jakies za i przeciw.
> Aha, najlepiej z automatyczna skrzynia biegow.
> pozdrawiam
> Wojtek
>

Alfa 159 ? Cenowo spokojnie się zmieścisz.

pozdrawiam
mario




Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-06 22:08:18 - Maciej Browarczyk

W dniu 2011-06-06 13:30, wojtekl pisze:

[cut]

Audi A4 Avant 2.0TFSI quattro 211KM, manual 6b - 6,6s do setki,
największe w swojej klasie - 149k PLN. Ewentualnie ten sam silnik z
S-tronicem - 6,5s do setki ale cena 157k PLN.
IMHO duża zaleta, że chcesz kombi - Audi robi najładniejsze kombiaki ;)
Alfa 159 jak i BMW 3 sedan są ładniejsze od A4 sedana ale kombi
bezapelacyjnie A4 Avant.
1750 TBi lepszy od 2.0TFSI 211? W którym miejscu? Dane mówią same za
siebie, Alfa 159 Sportwagon 7,9s, Audi A4 Avant 6,6/6,5s (manual/s-tronic).

--
Pozdrawiam,
Maciek



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-06 22:10:06 - Maciej Browarczyk

W dniu 2011-06-06 22:08, Maciej Browarczyk pisze:

[cut]

Zapomniałem podkreślić, że dostajesz napęd quattro (torsen w A4) czyli
idziesz pełnym ogniem czy lato czy zima. Nie to co 159 co może w lato
pojedzie ale w zimę lepiej nie wystawiać, bo jak już ledwo ruszy to tą
włoską delikatność zeżre sól ;)

--
Pozdrawiam,
Maciek



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-06 23:23:06 - Bugatti

Użytkownik Maciej Browarczyk napisał w wiadomości:

>W dniu 2011-06-06 22:08, Maciej Browarczyk pisze:
>
> [cut]
>
> Zapomniałem podkreślić, że dostajesz napęd quattro (torsen w A4) czyli
> idziesz pełnym ogniem czy lato czy zima. Nie to co 159 co może w lato
> pojedzie ale w zimę lepiej nie wystawiać, bo jak już ledwo ruszy to tą
> włoską delikatność zeżre sól ;)

Alfa 159 ma w standardzie elektroniczną szpere czyli przyblokowuje koła o
większym uślizgu hamulcem w sumie nic nowego ;-p stosowane od lat...więc tak
łątwo się nie zakopie. Fakt to nie to samo co torsen...ale nie oszukujmy się
torsen też ma swoje wady na śniegu (nie zawsze przekazuje większą część
momentu na to koło o większym tarciu). W nowym S4 B8 dopiero zastosowano
nową genereację torsena i tam podobno daję radę..podobno ;-)

Siedziałem w Alfe i A4 ...smiem twierdzi że A4 jest lepiej wykonane ale
jeśli chodzi o jakoś użytych materiałów w dotyku jak i w przełańczaniu
przycisków. W 156 skrzynia troszkę nie chodziło precyzyjnie ... szczególnie
z 2 na3 i 4 na 5...ale w 159 to poprawili i jest IMO bdb ;-)

Pozdr.

--
Bugatti




Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-06 23:30:17 - Bugatti

Użytkownik Bugatti napisał w wiadomości:

> przycisków.

zapomniałem dopisać:

to lepsza w tej kwestii jest AR 159 ;-)

> Pozdr.

No sam siebie pozdrawiał nie będę ;-P


--
Bugatti




Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-07 00:12:14 - Borys Pogoreło

Dnia Mon, 6 Jun 2011 23:23:06 +0200, Bugatti napisał(a):

> Siedziałem w Alfe i A4 ...smiem twierdzi że A4 jest lepiej wykonane ale
> jeśli chodzi o jakoś użytych materiałów w dotyku jak i w przełańczaniu
> przycisków.

Pytanie w której 159 siedziałeś. Progression czy Distinctive?
W tej drugiej wykończenie jest znacznie lepsze. Choćby aluminium zamiast
plastiku.

> W 156 skrzynia troszkę nie chodziło precyzyjnie ... szczególnie
> z 2 na3 i 4 na 5...ale w 159 to poprawili i jest IMO bdb ;-)

Nie popełniaj błędu porównując 156 do 159.
To zupełnie inne auta.

AT w 159 nie znam w ogóle, tu nie pomogę.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-07 00:50:31 - Maciej Browarczyk

W dniu 2011-06-06 23:23, Bugatti pisze:

> Alfa 159 ma w standardzie elektroniczną szpere czyli przyblokowuje
> koła o większym uślizgu hamulcem w sumie nic nowego ;-p stosowane od
> lat...więc tak łątwo się nie zakopie. Fakt to nie to samo co
> torsen...ale nie oszukujmy się torsen też ma swoje wady na śniegu (nie
> zawsze przekazuje większą część momentu na to koło o większym tarciu). W
> nowym S4 B8 dopiero zastosowano nową genereację torsena i tam podobno
> daję radę..podobno ;-)

Elektroniczna szpera IMHO należy do wad, szybko można zagotować hamulce.
Torsen generalnie radzi sobie wszędzie w rzeczywistości, pseudo-wady są
obnażane tylko w 'syntetycznych' testach, które mają się nijak do
rzeczywistości :)

--
Pozdrawiam,
Maciek



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-07 19:00:08 - Bugatti

Użytkownik Maciej Browarczyk napisał w wiadomości:

> Elektroniczna szpera IMHO należy do wad, szybko można zagotować hamulce.
> Torsen generalnie radzi sobie wszędzie w rzeczywistości, pseudo-wady są
> obnażane tylko w 'syntetycznych' testach, które mają się nijak do
> rzeczywistości :)

Własnie wady torsena są obnażane w rzeczywistości - w prostych przypadkach
na śniegu i lodzie gdzie wszystkie koła mają podobnie niską przyczepność
choć czasem i zdarzają się wpadki że jedna strona kół ma większą
przyczepność a i tak sobie nie radzi...było/jest wiele filmików na youtubie.

Pozdr.

--
Bugatti




Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-07 13:16:44 - Mario

w przełańczaniu
> przycisków.

ale o co Ci chodzi?

pozdrawiam
mario



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-07 19:03:15 - Bugatti

Użytkownik Mario napisał w wiadomości:

>w przełańczaniu
>> przycisków.
>
> ale o co Ci chodzi?

O dotyk ;-p

> pozdrawiam
> mario

Pozdr.


--
Bugatti




Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-08 08:13:58 - news-gazeta

>> Zapomniałem podkreślić, że dostajesz napęd quattro (torsen w A4) czyli
>> idziesz pełnym ogniem czy lato czy zima. Nie to co 159 co może w lato
>> pojedzie ale w zimę lepiej nie wystawiać, bo jak już ledwo ruszy to tą
>> włoską delikatność zeżre sól ;)

No to popatrz sobie jak ten Twoj napęd quattro działa:

www.youtube.com/watch?v=dGWsogAlZLE


Pozdrawiam - Darek.




Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-08 08:43:45 - Maciej Browarczyk

W dniu 2011-06-08 08:13, news-gazeta pisze:

> No to popatrz sobie jak ten Twoj napęd quattro działa:

Przecież napisałem wcześniej - testy 'syntetyczne' są g* warte. Można
tak dostosować przeszkodę, że quattro przejedzie a xDrive nie ruszy ale
co z tego?

--
Pozdrawiam,
Maciek



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-08 08:57:31 - news-gazeta

>
>> No to popatrz sobie jak ten Twoj napęd quattro działa:
>
> Przecież napisałem wcześniej - testy 'syntetyczne' są g* warte. Można tak
> dostosować przeszkodę, że quattro przejedzie a xDrive nie ruszy ale co z
> tego?

Nie mówię że xDrive jest zajebisty, ale quattro z powyższego linku
(sytuacji) to porażka.
Napisz jak trzeba by skonstruować przeszkodę, by xDrive nie ruszył a quattro
przejechało.

Pozdrawiam - Darek.




Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-08 10:34:44 - Maciej Browarczyk

W dniu 2011-06-08 08:57, news-gazeta pisze:

> Nie mówię że xDrive jest zajebisty, ale quattro z powyższego linku
> (sytuacji) to porażka.
> Napisz jak trzeba by skonstruować przeszkodę, by xDrive nie ruszył a
> quattro przejechało.

Jasne. Tylko weź pod uwagę, że spór quattro vs xDrive trwa od dłuższego
czasu i marketoidy prześcigają się w wymyślaniu testów - znaleźli haka
na quattro - po prostu wyłączają ESP, nikt z przeprowadzających test
tego nie napisze, dwa to, że na większości tych filmów osoba jadąca Audi
nie potrafi chyba wcisnąć gazu ;)
Jak coś chce się udowodnić to stworzy się takie warunki, że będzie to
możliwe. Tak jak pisałem, testy 'syntetyczne' są g* warte. Tutaj masz
film bardziej rzeczywisty niż syntetyki aczkolwiek moim zdaniem też nie
jest do końca obiektywny.
www.youtube.com/watch?v=Dx2mgPw33r4

--
Pozdrawiam,
Maciek



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-07 00:09:45 - Borys Pogoreło

Dnia Mon, 06 Jun 2011 22:10:06 +0200, Maciej Browarczyk napisał(a):

> Zapomniałem podkreślić, że dostajesz napęd quattro (torsen w A4)

159 Q4 to AFAIR też jest torsen.

> czyli idziesz pełnym ogniem czy lato czy zima. Nie to co 159 co może w lato
> pojedzie ale w zimę lepiej nie wystawiać, bo jak już ledwo ruszy to tą
> włoską delikatność zeżre sól ;)

Spokojna Twoja rozczochrana. U mnie nic nie żre. :)

Zaś Audi ma ceny od czapy, delikatnie mówiąc.
Ostatnio znajomy mi wkleił jakieś A1. 120 tys. zł. NETTO!

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-07 01:01:32 - Maciej Browarczyk

W dniu 2011-06-07 00:09, Borys Pogoreło pisze:

> 159 Q4 to AFAIR też jest torsen.

www3.alfaromeo.pl/katalogi/alfaromeo/159/159_cennik_2011.pdf
Tutaj nic nie wiedzą nt. ceny 159 Q4.
Jasne, Alfa ma napęd na 4 koła, tylko, że w jednej, topowej wersji. Ja
na to mogę przytoczyć S4 B8 ze szperą i 3.0TFSI. Tyle, że to nic nie
wnosi do dyskusji - od dłuższego czasu Alfa przegrywa 'wyścig zbrojeń'
jeśli chodzi o osiągi, więc nie ma co się licytować.

> Zaś Audi ma ceny od czapy, delikatnie mówiąc.

To tak samo jakbyś napisał, że Rolex ma ceny od czapy. Nie ma co się
oszukiwać, nie ta klasa aut, nie ten 'target', nie ta opinia
wypracowywana przez lata. Po prostu Alfa kilkoma wpadkami przypięła
sobie miano awaryjnej marki - muszą coś sprzedawać, więc muszą zejść z
ceny, bo inaczej tylko 'alfisti' by kupowali Alfy - marka by padła :)

> Ostatnio znajomy mi wkleił jakieś A1. 120 tys. zł. NETTO!

1.4TFSI 185KM (topowy silnik) kosztuje 106k PLN, pewnie dołożone
niepotrzebnych bajerów w opór. Szczerze to wolałbym A3, A1 mi się
niezbyt podoba - to trochę podobnie jak z Audi A2.

--
Pozdrawiam,
Maciek



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-07 01:49:43 - Borys Pogoreło

Dnia Tue, 07 Jun 2011 01:01:32 +0200, Maciej Browarczyk napisał(a):

>> 159 Q4 to AFAIR też jest torsen.
>
> www3.alfaromeo.pl/katalogi/alfaromeo/159/159_cennik_2011.pdf
> Tutaj nic nie wiedzą nt. ceny 159 Q4.

O, faktycznie. Nawet nie wiedziałem, że ten MY nie ma już Q4.
Pewnie wyleciało razem z Euro 5 i mocnymi silnikami.

> na to mogę przytoczyć S4 B8 ze szperą i 3.0TFSI. Tyle, że to nic nie
> wnosi do dyskusji - od dłuższego czasu Alfa przegrywa 'wyścig zbrojeń'
> jeśli chodzi o osiągi, więc nie ma co się licytować.

Alfa ogólnie sama nie wie, czego chce.

Ale są jakieś jaskółki - 4C i zapowiadane silniki w Giulii, w tym V6
300KM. Pożywiom, uwidim.

> To tak samo jakbyś napisał, że Rolex ma ceny od czapy. Nie ma co się
> oszukiwać, nie ta klasa aut, nie ten 'target', nie ta opinia
> wypracowywana przez lata.

Co nie zmienia tego, że ceny są IMO od czapy w stosunku do tego, co auto
oferuje. :) Ot, podatek od snobizmu.

> 1.4TFSI 185KM (topowy silnik) kosztuje 106k PLN,

Chyba wersja 4 koła i wlew paliwa?

Na szybko wrzuciłem w Allegro Audi A1 i wszystkie >100k mają 1.4 122KM,
strach pomyśleć ile by to 185KM kosztowało. Np.:

otomoto.pl/audi-a1-1-4-tfsi-122-km-stronic-C16900149.html
otomoto.pl/audi-a1-ambition-testowy-od-dealera-C16161708.html

Jedyne co tu widzę z bajerów to ksenony. Nawet automatyczną klimę ma
tylko jeden z nich. Chora cena jak za małe, miejskie toczydło.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-07 08:24:38 - Myjk

Tue, 7 Jun 2011 01:49:43 +0200, Borys Pogoreło

> Co nie zmienia tego, że ceny są IMO od czapy w stosunku do tego, co auto
> oferuje. :) Ot, podatek od snobizmu.

Myślę, że to jest cena za praktycznie dowolną możliwość konfiguracji auta.
Tego nie daje żadna inna marka. Mazda dla przykłądu ma 2-3 schematy i
jedyne co możesz wybrać to czy mieć zwykłe radio czy nawigację. Na tym,
pomijając naturalnie kolor nadwozia, tapicerki i felg, konfiguracja się
kończy. Schematy są natomiast zależne od regionu. Stąd w 2008-2009 Mazda
poniosła nieco klęskę na polskim rynku, bo przyjechały do nas kompletnie
łyse wersje samochodów, a ludzie kupujący salonową M6 mają już nieco więcej
kasy i co za tym idzie większe potrzeby. Na korzyść Audi przemawia także
jakość wykonania i tu nie ma się z czym spierać. Począwszy od A4 nie ma się
do czego przyczepić, długo nie usłyszy się w środku skrzypienia,
trzeszczenia czy telepania. Moja Mazda6 *od* *nowości* w zimne dni hałasuje
gdzieś przy styku deski z przednią szybą, wyciszenie przednich nadkoli
pozostawia wiele do życzenia (jadąc po kałużach ma się wrażenie, że woda
wlewa się do środka). Są to oczywiście pierdoły, do których nawet ja,
jestem w stanie się przyzwyczaić. Mimo to w Audi takich prostych skuch się
nie doświadcza i za to się właśnie płaci.

--
Pozdor Myjk



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-07 22:24:59 - Bugatti

Użytkownik Maciej Browarczyk napisał w wiadomości:

>Tyle, że to nic nie wnosi do dyskusji - od dłuższego czasu Alfa przegrywa
>'wyścig zbrojeń' jeśli chodzi o osiągi, więc nie ma co się licytować.

Selespeed im nie wyszedł. Ale Delta Integralle, 156, 159 a obecnie Giulietta
QV nieco schłostała na Nurburgringu Golfa GTi VI o 4 sekundy -
www.racingforum.pl/Alfa-Romeo-Giulietta-QV-vs-VW-Golf-VI-GTI-t87786.html


Owa Julia również we wnętrzu jest piękna w stosunku do ww. Gofera 5.5.
W środku wykończenie miażdży za tą cenę. Śmiem twierdzić że ta czerwona
skóra jest lepszej jakości niż w C-Classie 204 (przed liftem bo w takiej
siedziałem) i w SLK za które Zasada winszuje sobie ponad 200 k zł co jest
żałosne.
Jedyna wada tejże pięknej Julii to, to że pomimo iż ma 4 miejsca to jeśli
kierowca ma ponad 190 cm to z tyłu _n i e_ ma już miejsca na nóżki nawet dla
5-letniego dziecka w foteliku. Ale kurcze za taką cenę, którą za 3 lata
będzie niższa o 50 % (czyli podobnie co Gofer) to kurka wodna Julia jest
cudna ;D

Pozdr.

--
Bugatti




Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-07 22:31:28 - Maciej Browarczyk

W dniu 2011-06-07 22:24, Bugatti pisze:

> Owa Julia również we wnętrzu jest piękna w stosunku do ww. Gofera 5.5.
> W środku wykończenie miażdży za tą cenę. Śmiem twierdzić że ta czerwona
> skóra jest lepszej jakości niż w C-Classie 204 (przed liftem bo w takiej
> siedziałem) i w SLK za które Zasada winszuje sobie ponad 200 k zł co
> jest żałosne.
> Jedyna wada tejże pięknej Julii to, to że pomimo iż ma 4 miejsca to
> jeśli kierowca ma ponad 190 cm to z tyłu _n i e_ ma już miejsca na nóżki
> nawet dla 5-letniego dziecka w foteliku. Ale kurcze za taką cenę, którą
> za 3 lata będzie niższa o 50 % (czyli podobnie co Gofer) to kurka wodna
> Julia jest cudna ;D

Dziwne porównanie, przecież rozmawiamy o Audi a nie VW ;) Chcesz
porównywać topową Alfę tego rozmiaru to porównaj do (prawie) topowego
Audi S3. Z RS3 nie ma co porównywać, bo to przepaść.

--
Pozdrawiam,
Maciek



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-06 23:03:45 - Bugatti

Użytkownik Maciej Browarczyk napisał w wiadomości:
>W dniu 2011-06-06 13:30, wojtekl pisze:
>
> [cut]
>
> Audi A4 Avant 2.0TFSI quattro 211KM, manual 6b - 6,6s do setki, największe
> w swojej klasie - 149k PLN. Ewentualnie ten sam silnik z S-tronicem - 6,5s
> do setki ale cena 157k PLN.
> IMHO duża zaleta, że chcesz kombi - Audi robi najładniejsze kombiaki ;)
> Alfa 159 jak i BMW 3 sedan są ładniejsze od A4 sedana ale kombi
> bezapelacyjnie A4 Avant.
> 1750 TBi lepszy od 2.0TFSI 211? W którym miejscu? Dane mówią same za
> siebie, Alfa 159 Sportwagon 7,9s, Audi A4 Avant 6,6/6,5s
> (manual/s-tronic).

0-100 to nie jest jedyny parametr świadczący o wskaźnikach trakcyjnych
samochodu.
80 to 120 km/h
TBi: 4.8s
2.0 TFSI (200PS): 5.5s

80 to 180 km/h
TBi: 18.7 s
2.0 TFSI (200PS): 21.3 s

Ww. czasy ważne przy wyprzedzaniu.

Zresztą kupi co będzie chciał ;-)

--
Bugatti




Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-07 00:51:58 - Maciej Browarczyk

W dniu 2011-06-06 23:03, Bugatti pisze:


> Ww. czasy ważne przy wyprzedzaniu.

Skąd te dane?

> Zresztą kupi co będzie chciał ;-)

Jego pieniądze :)

--
Pozdrawiam,
Maciek



Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

2011-06-07 19:43:00 - Grabosz



Użytkownik wojtekl napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:isidp8$p9v$1@inews.gazeta.pl...

Witam!
Poszukuje nowego auta. w zwiazku z tym, ze auto ma byc rodzinne(2 osoby
dorosle i 2 dzieci) szukam Kombi.
dotychczasowym autem przejechalem przez 4 lata 90 tys. (Passat 2.0 TDi 170
koni, highline).
Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.
ogladalem juz Accorda, Avensis, C5, 508, x3, ale za cholere nie moge sie
zdecydowac.
W sumie c5, auto ktore ostatnio ogladalem wpadlo mi w oko. oferuje w miare
bogate wyposazenie w zamian za rozsadna cene. Nie wiem czy warto sie pchac w
c5 z silnikiem 1.6 THP 155 KM (turbobenzyna). w sumie nowa, ale nie wiem czy
do konca bezawaryjna konstrukcja.
Pomozcie, moze polecicie cos wartego uwagi????
Jakies za i przeciw.
Aha, najlepiej z automatyczna skrzynia biegow.
pozdrawiam
Wojtek


Jeśli to ma być auto tzw. rodzinne to ja bym zaproponował Superba Combi.
Jak dobrze poszukasz to za 150 tyś. zł można się załapać na 3.6 V6 260KM
(DSG i 4x4) w standardzie.
Mankamentem może być zużycie paliwa wtedy jako alternatywa wersja 2.0 TSI
(DSG w standardzie) + max wyposażenie + opjonalnie virus ;)




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS