Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?

Agata Data ostatniej zmiany: 2011-06-19 01:02:35

Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleńst...

2011-06-18 23:25:18 - Agata

Zastanawia mnie dlaczego marki typu Hyundai itp nie mają silników do szaleństw
tak jak ma Ford, Opel itp. Pojawiły się w internecie dane techniczne i40 który
wygląda wprost czarująco:

hyundai.dodaj-gazu.pl/2011/06/hyundai-i40/

i nie ma silników takich jak w Passat 3,6 299 KM? :) Byłoby to chyba ciekawe a
i wzmocniłoby pozycję marki?

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szal...

2011-06-18 23:33:12 - megrims

W dniu 2011-06-18 23:25, Agata pisze:
> Zastanawia mnie dlaczego marki typu Hyundai itp nie mają silników do szaleństw
> tak jak ma Ford, Opel itp. Pojawiły się w internecie dane techniczne i40 który
> wygląda wprost czarująco:
>
> hyundai.dodaj-gazu.pl/2011/06/hyundai-i40/
>
> i nie ma silników takich jak w Passat 3,6 299 KM? :) Byłoby to chyba ciekawe a
> i wzmocniłoby pozycję marki?
>

Hyundai V8 TwinTurbo? 600 KM? jakoś tego nie widzę.



Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szal...

2011-06-18 22:04:03 - to

begin megrims

> Hyundai V8 TwinTurbo? 600 KM? jakoś tego nie widzę.

3.8 V6 303 KM już jest...

--
An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools. -- Ernest Hemingway



Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szal...

2011-06-18 23:39:52 - Kuba (aka cita)


Użytkownik megrims napisał w wiadomości
news:itj5ii$v98$1@usenet.news.interia.pl...
>W dniu 2011-06-18 23:25, Agata pisze:
>> Zastanawia mnie dlaczego marki typu Hyundai itp nie mają silników do
>> szaleństw
>> tak jak ma Ford, Opel itp. Pojawiły się w internecie dane techniczne i40
>> który
>> wygląda wprost czarująco:
>>
>> hyundai.dodaj-gazu.pl/2011/06/hyundai-i40/
>>
>> i nie ma silników takich jak w Passat 3,6 299 KM? :) Byłoby to chyba
>> ciekawe a
>> i wzmocniłoby pozycję marki?
>>
>
> Hyundai V8 TwinTurbo? 600 KM? jakoś tego nie widzę.

zostałeś w XXw... teraz sie robi 1,8 tripleturbo 500KM i 120gCO2/100km z tak
bezpośrednim wtryskiem paliwa, ze trafia ono od razu w postacji H2O do
tłumika końcowego


--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka







Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szal...

2011-06-18 23:46:56 - Tomasz Pyra

W dniu 2011-06-18 23:25, Agata pisze:
> Zastanawia mnie dlaczego marki typu Hyundai itp nie mają silników do szaleństw
> tak jak ma Ford, Opel itp. Pojawiły się w internecie dane techniczne i40 który
> wygląda wprost czarująco:
>
> hyundai.dodaj-gazu.pl/2011/06/hyundai-i40/
>
> i nie ma silników takich jak w Passat 3,6 299 KM? :) Byłoby to chyba ciekawe a
> i wzmocniłoby pozycję marki?

Zrobienie szybkiego samochodu to nie tylko silnik, a to wszystko
kosztuje - zwłaszcza jak ma być dobre.

Z kolei pewnie trudno wtedy dopiąć rachunek - z ekonomicznego punktu
widzenia lepiej trzaskać popularną masówkę, bo koszt opracowania modelu
rozkłada się na więcej egzemplarzy.




Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szal...

2011-06-19 10:30:01 - Hants

Agata wrote in message
news:itj53t$fqp$1@inews.gazeta.pl...
> Zastanawia mnie dlaczego marki typu Hyundai itp nie mają silników do
> szaleństw
> tak jak ma Ford, Opel itp.

Nieco wolniej = dużo dalej. :-)




Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szal...

2011-06-19 18:00:45 - Przemek V

On Jun 18, 11:25 pm, Agata wrote:
> Zastanawia mnie dlaczego marki typu Hyundai itp nie mają silników do szaleństw
> tak jak ma Ford, Opel itp. Pojawiły się w internecie dane techniczne i40 który
> wygląda wprost czarująco:
>
> hyundai.dodaj-gazu.pl/2011/06/hyundai-i40/
>
> i nie ma silników takich jak w Passat 3,6 299 KM? :) Byłoby to chyba ciekawe a
> i wzmocniłoby pozycję marki?

Bo nawet Passatów z takimi silnikami nikt nie kupuje a co dopiero
Hyundai'ów. Chodzą, macają, główkują, kombinują i na koniec dnia i tak
wybierają coś z wielkiej trójcy niemieckiej.



Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szal...

2011-06-20 06:47:31 - Marek Dyjor

Agata wrote:
> Zastanawia mnie dlaczego marki typu Hyundai itp nie mają silników do
> szaleństw tak jak ma Ford, Opel itp. Pojawiły się w internecie dane
> techniczne i40 który wygląda wprost czarująco:
>
> hyundai.dodaj-gazu.pl/2011/06/hyundai-i40/
>
> i nie ma silników takich jak w Passat 3,6 299 KM? :) Byłoby to chyba
> ciekawe a i wzmocniłoby pozycję marki?

większość ludzi to jednak normalni kierowcy a nie świry co chcą urządzać
rajdy na zwykłych drogach. Ilu jest maniaków kupująch takie wozy? W sumie
to jest pytanie czy takie samochody nie powinny mieć tylko dopuszczenia do
jazdy po torach wyścigowych :)




Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szal...

2011-06-21 11:32:27 - Marcin 'Yans' Bazarnik

On 2011-06-20 06:47, Marek Dyjor wrote:
> większość ludzi to jednak normalni kierowcy a nie świry co chcą urządzać
> rajdy na zwykłych drogach. Ilu jest maniaków kupująch takie wozy?

Rozumiem, że posiadanie samochodu o takich parametrach jest równoznaczne
z byciem świrem ? :-)

> W
> sumie to jest pytanie czy takie samochody nie powinny mieć tylko
> dopuszczenia do jazdy po torach wyścigowych :)

A Ci posiadający penisy powinni być trzymani w klatkach bo a nóż zgwałcą ;-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik



Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szal...

2011-06-21 18:32:59 - Marek Dyjor

Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
> On 2011-06-20 06:47, Marek Dyjor wrote:
>> większość ludzi to jednak normalni kierowcy a nie świry co chcą
>> urządzać rajdy na zwykłych drogach. Ilu jest maniaków kupująch takie
>> wozy?
>
> Rozumiem, że posiadanie samochodu o takich parametrach jest
> równoznaczne z byciem świrem ? :-)

Obserwacje drogowe dowodzą ze raczej tak... :)

>
>> W
>> sumie to jest pytanie czy takie samochody nie powinny mieć tylko
>> dopuszczenia do jazdy po torach wyścigowych :)
>
> A Ci posiadający penisy powinni być trzymani w klatkach bo a nóż
> zgwałcą ;-)

ci co muszą ruchac wszytsko co sie rusza powinni.




Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szal...

2011-06-20 07:02:43 - Michał

Agata napisał(a):

> Zastanawia mnie dlaczego marki typu Hyundai itp nie mają silników do
szaleństw
> tak jak ma Ford, Opel itp. Pojawiły się w internecie dane techniczne i40
który
> wygląda wprost czarująco:
>
> hyundai.dodaj-gazu.pl/2011/06/hyundai-i40/
>
> i nie ma silników takich jak w Passat 3,6 299 KM? :) Byłoby to chyba
ciekawe a
> i wzmocniłoby pozycję marki?
>

nie mają dużych silników auta francuskie, wszystkie zwłaszcza renault....

ale czekam na Citroen Metropolis, ma mieć 450 koni :)
w renault najmocniejsze to było safrane biturbo, potem
vel satis potem chyba clio RS czy jakoś tak.


a w Hyundai Genesis masz... 375 koni, mało ?
Hyundai equus chyba 429, dalej mało ;) ?
mają zaraz turbo wpakować do wersji 5.5 litra, bo te to są 4.6 i 5:)

pozdrawiam.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szal...

2011-06-20 11:50:15 - kamil

On 20/06/2011 06:02, Michał wrote:

> nie mają dużych silników auta francuskie, wszystkie zwłaszcza renault....
>
> ale czekam na Citroen Metropolis, ma mieć 450 koni :)
> w renault najmocniejsze to było safrane biturbo, potem
> vel satis potem chyba clio RS czy jakoś tak.
>
>
> a w Hyundai Genesis masz... 375 koni, mało ?
> Hyundai equus chyba 429, dalej mało ;) ?
> mają zaraz turbo wpakować do wersji 5.5 litra, bo te to są 4.6 i 5:)

Bo to stany, gdzie drogi są szerokie, do pracy daleko, a paliwo kosztuje
3 dolce za galon. Większość producentów daje mocne wersje na rynek US,
bo tego oczekują klienci i na to ich stać. Taka Mazda 6 w US ma dwie
wersje - podstawową 2.5 i 3.7 V6, w europie 2.5 to jest topowa
najmocniejsza wersja, z czym do ludzi..





--
Pozdrawiam,
Kamil



Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szal...

2011-06-20 18:35:35 - marek

> Bo to stany, gdzie drogi są szerokie, do pracy daleko, a paliwo kosztuje 3
> dolce za galon. Większość producentów daje mocne wersje na rynek US, bo
> tego oczekują klienci i na to ich stać. Taka Mazda 6 w US ma dwie wersje -
> podstawową 2.5 i 3.7 V6, w europie 2.5 to jest topowa najmocniejsza
> wersja, z czym do ludzi..

tanie paliwo to nie tylko stany. jest tez rosja i azja centralna a to
potezny rynek zbytu. i co? i nic.




Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szal...

2011-06-20 19:23:13 - Excite

W dniu 2011-06-20 18:35, marek pisze:
> jest tez rosja

Nie jest tania dla przeciętnego Rosjanina.



Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szal...

2011-06-20 19:30:24 - JanekFranek


Użytkownik Excite napisał w wiadomości
news:itnvlv$a3l$1@node2.news.atman.pl...
> Nie jest tania dla przeciętnego Rosjanina.
A to dziwne co piszesz. Niedawno rozmawiałem z jednym ruskim, zwykłym
ślusarzem. I wychodziło że może sobie kupić z 2-3 razy więcej wódy, paliwa i
papierosów od przeciętnego poljaka.






Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szal...

2011-06-20 21:12:27 - Excite

W dniu 2011-06-20 19:30, JanekFranek pisze:
> A to dziwne co piszesz. Niedawno rozmawiałem z jednym ruskim, zwykłym
> ślusarzem. I wychodziło że może sobie kupić z 2-3 razy więcej wódy, paliwa i
> papierosów od przeciętnego poljaka.

A nie był to czasami ślusarz z Moskwy ?



Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szal...

2011-06-21 10:52:06 - kamil

On 20/06/2011 17:35, marek wrote:
>> Bo to stany, gdzie drogi są szerokie, do pracy daleko, a paliwo
>> kosztuje 3 dolce za galon. Większość producentów daje mocne wersje na
>> rynek US, bo tego oczekują klienci i na to ich stać. Taka Mazda 6 w US
>> ma dwie wersje - podstawową 2.5 i 3.7 V6, w europie 2.5 to jest topowa
>> najmocniejsza wersja, z czym do ludzi..
>
> tanie paliwo to nie tylko stany. jest tez rosja i azja centralna a to
> potezny rynek zbytu. i co? i nic.

A przeciętne wynagrodzenie w Rosji to 640 dolców, tyle co tygodniówka
kasjerki w amerykańskim supermarkecie.



--
Pozdrawiam,
Kamil



Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szal...

2011-06-21 21:08:15 - Excite

W dniu 2011-06-21 10:52, kamil pisze:
> A przeciętne wynagrodzenie w Rosji to 640 dolców, tyle co tygodniówka
> kasjerki w amerykańskim supermarkecie.

Do tego wypada wziąć pod uwagę że średnią znacznie zawyżają mieszkańcy
kilku największych miast w Rosji którzy to jednak stanowią mały procent
całości społeczeństwa Rosji. Czyli mocniejsza wersja sytuacji w Polsce.



Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szal...

2011-06-22 13:25:53 - marek

> A przeciętne wynagrodzenie w Rosji to 640 dolców, tyle co tygodniówka
> kasjerki w amerykańskim supermarkecie.

oraz tyle co 6 tygodni kasjerki w polsce.

no dobra bo widze ze dyskutuje z expertem od wschodu.
no to kazachstan - benzyna 1,5 zl, srednie zarobki mechanika w stodole 800 $




Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szal...

2011-06-20 22:31:46 - Michał

> > Hyundai equus chyba 429, dalej mało ;) ?
> > mają zaraz turbo wpakować do wersji 5.5 litra, bo te to są 4.6 i 5:)
>
> Bo to stany, gdzie drogi są szerokie, do pracy daleko, a paliwo kosztuje
> 3 dolce za galon.

~3.95 = jakieś 2.9 pln/litr ostatnio

> Większość producentów daje mocne wersje na rynek US,
> bo tego oczekują klienci i na to ich stać.

szkoda ze w europie tak nie ma :(

> Taka Mazda 6 w US ma dwie wersje - podstawową 2.5 i 3.7 V6,
> w europie 2.5 to jest topowa
> najmocniejsza wersja, z czym do ludzi..

Tylko środek auta jakiś taki ubogi :)
ale cena jest dobra, Camry tańsze niż u nas Avensis.

co nie zmienia faktu że nie można sobie takie przywieść i mieć :)

pozdrawiam.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szal...

2011-06-20 23:56:40 - JanekFranek


Użytkownik Michał napisał w wiadomości
news:itoanh$jo9$1@inews.gazeta.pl...
>> Bo to stany, gdzie drogi są szerokie, do pracy daleko, a paliwo kosztuje
>> 3 dolce za galon.
> ~3.95 = jakieś 2.9 pln/litr ostatnio
na rosjyjskim Lukoilu 27RUB/litr E95 czyli ok.2,7zł.






Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szal...

2011-06-21 00:46:49 - Michał

JanekFranek napisał(a):

>
> Użytkownik Michał napisał w wiadomości
> news:itoanh$jo9$1@inews.gazeta.pl...
> >> Bo to stany, gdzie drogi są szerokie, do pracy daleko, a paliwo kosztuje
> >> 3 dolce za galon.
> > ~3.95 = jakieś 2.9 pln/litr ostatnio
> na rosjyjskim Lukoilu 27RUB/litr E95 czyli ok.2,7zł.
>

A na polskim Lukoil już nie ma promocji 2x Cherry Coke za 5pln to
tam nie tankuje ;)

myjnie mają szybką ale mi antenę uszkodziła, a potem mi się urwała
przy 180km/h...


pozdrawiam.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: Dlaczego marki korea?skie nie maj? silników do szal...

2011-06-21 10:53:01 - kamil

On 20/06/2011 22:56, JanekFranek wrote:
> U?ytkownik Micha? napisa? w wiadomo?ci
> news:itoanh$jo9$1@inews.gazeta.pl...
>>> Bo to stany, gdzie drogi s? szerokie, do pracy daleko, a paliwo kosztuje
>>> 3 dolce za galon.
>> ~3.95 = jakie? 2.9 pln/litr ostatnio
> na rosjyjskim Lukoilu 27RUB/litr E95 czyli ok.2,7z?.

A zarobki?


--
Pozdrawiam,
Kamil



Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szal...

2011-06-20 23:05:44 - Robert Rędziak

On Sat, 18 Jun 2011 21:25:18 +0000 (UTC), Agata
wrote:
> Zastanawia mnie dlaczego marki typu Hyundai itp nie mają silników do szaleństw

Kup sobie Genesisa.

r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak e36/5 323ti giekao-at-gmail-dot-com

I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.



Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szal...

2011-06-19 01:02:35 - marek

>> Hyundai V8 TwinTurbo? 600 KM? jakoś tego nie widzę.
>
> 3.8 V6 303 KM już jest...

v8 4,6 i 5,0 tez juz jest
en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Tau_engine




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS