Jakość obsługi w ASO

Yogi(n) Data ostatniej zmiany: 2011-07-11 23:43:37

Jakość obsługi w ASO

2011-07-09 23:01:47 - Yogi(n)

Znajomy oddał auto do naprawy blacharsko-lakierniczej do ASO, małolat chyba
po blancie wyjechał mu z podporządkowanej. Po gwałtownym hamowaniu straty
udało sie zminimalizować, ale do wymiany maska, błotnik, zderzak i
reflektor. Naprawa bezgotówkowa, małolat był ubezpieczony, ASO nawet dość
sprawienie się uwinęło, tj. po niecałych trzech tygodniach dostał auto po
naprawie. Wygląda ładnie, lakier OK., spasowane poprawnie. Ale... po kilku
kilometrach usłyszał dziwne stuki. Zatrzymał się i okazało sie, że matoły
nie dokręcili kół...

--
Yogi(n)
nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg
gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.jpg
legionisci.com/zdjecia/11lech2_kibice_d.jpg
img809.imageshack.us/img809/3142/16282818109207190268210.jpg




Re: Jakość obsługi w ASO

2011-07-09 23:12:04 - Olo

W dniu 2011-07-09 23:01, Yogi(n) pisze:
> Znajomy oddał auto do naprawy blacharsko-lakierniczej do ASO, małolat
> chyba po blancie wyjechał mu z podporządkowanej. Po gwałtownym hamowaniu
> straty udało sie zminimalizować, ale do wymiany maska, błotnik, zderzak
> i reflektor. Naprawa bezgotówkowa, małolat był ubezpieczony, ASO nawet
> dość sprawienie się uwinęło, tj. po niecałych trzech tygodniach dostał
> auto po naprawie. Wygląda ładnie, lakier OK., spasowane poprawnie.
> Ale... po kilku kilometrach usłyszał dziwne stuki. Zatrzymał się i
> okazało sie, że matoły nie dokręcili kół...

dokręcili za lekko, jakby mu nie dokręcili to by z warsztatu nie wyjechał



Re: Jakość obsługi w ASO

2011-07-09 23:16:53 - Yogi(n)

Użytkownik Olo napisał w wiadomości
news:ivag75$fo8$2@news.onet.pl...
>W dniu 2011-07-09 23:01, Yogi(n) pisze:
>> Znajomy oddał auto do naprawy blacharsko-lakierniczej do ASO, małolat
>> chyba po blancie wyjechał mu z podporządkowanej. Po gwałtownym hamowaniu
>> straty udało sie zminimalizować, ale do wymiany maska, błotnik, zderzak
>> i reflektor. Naprawa bezgotówkowa, małolat był ubezpieczony, ASO nawet
>> dość sprawienie się uwinęło, tj. po niecałych trzech tygodniach dostał
>> auto po naprawie. Wygląda ładnie, lakier OK., spasowane poprawnie.
>> Ale... po kilku kilometrach usłyszał dziwne stuki. Zatrzymał się i
>> okazało sie, że matoły nie dokręcili kół...
>
> dokręcili za lekko, jakby mu nie dokręcili to by z warsztatu nie wyjechał
Nie *dokręcili*, śruby dały się odkręcić palcami. Zatem *przykręcili*
palcami a nie *dokręcili* kluczem.

--
Yogi(n)
nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg
gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.jpg
legionisci.com/zdjecia/11lech2_kibice_d.jpg
img809.imageshack.us/img809/3142/16282818109207190268210.jpg




Re: Jakość obsługi w ASO

2011-07-09 23:21:57 - Olo

W dniu 2011-07-09 23:16, Yogi(n) pisze:
> Użytkownik Olo napisał w wiadomości
> news:ivag75$fo8$2@news.onet.pl...
>> W dniu 2011-07-09 23:01, Yogi(n) pisze:
>>> Znajomy oddał auto do naprawy blacharsko-lakierniczej do ASO, małolat
>>> chyba po blancie wyjechał mu z podporządkowanej. Po gwałtownym hamowaniu
>>> straty udało sie zminimalizować, ale do wymiany maska, błotnik, zderzak
>>> i reflektor. Naprawa bezgotówkowa, małolat był ubezpieczony, ASO nawet
>>> dość sprawienie się uwinęło, tj. po niecałych trzech tygodniach dostał
>>> auto po naprawie. Wygląda ładnie, lakier OK., spasowane poprawnie.
>>> Ale... po kilku kilometrach usłyszał dziwne stuki. Zatrzymał się i
>>> okazało sie, że matoły nie dokręcili kół...
>>
>> dokręcili za lekko, jakby mu nie dokręcili to by z warsztatu nie wyjechał
> Nie *dokręcili*, śruby dały się odkręcić palcami. Zatem *przykręcili*
> palcami a nie *dokręcili* kluczem.
>

no bywa bywa, mi kiedyś pan szanowny mechanik zapomniał jednej śruby od
wahacza dokręcić , to jest masakra :)




Re: Jakość obsługi w ASO

2011-07-10 00:34:48 - .Peeter

Olo wrote:
> no bywa bywa, mi kiedyś pan szanowny mechanik zapomniał jednej śruby od wahacza dokręcić
> , to jest masakra :)

Mnie kiedyś przy okazji wymiany tulei tylnej belki kazali się autem przejechać
przed ustawianiem geometrii, przejechałem z 50 metrów w obie strony, wróciłem
i zapytałem co tak z tyłu napier...a. Odpowiedzieli, że belki do budy nie przykręcili
i to w dodatku celowo, żeby się ułożyło. Auć.

Pozdrawiam
..Peeter




Re: Jakość obsługi w ASO

2011-07-09 23:25:20 - Paweł W.


> kilometrach usłyszał dziwne stuki. Zatrzymał się i okazało sie, że matoły
> nie dokręcili kół...
>
I co z tym zrobił?

p.





Re: Jakość obsługi w ASO

2011-07-09 23:25:21 - notveryoldman

W dniu 2011-07-09 23:01, Yogi(n) pisze:

> nic

A wiesz, jak powinien wyglądać Twój wspaniały news? Nie? To Ci powiem:

W warsztacie NAZWA, w mieście MIASTO, który jest ASO marki MARKA, po
naprawie blacharsko-lakierniczej okazało się, że pracownicy wykonujący
naprawę nie dokręcili nakrętek|śrub w kołach, i te się po kilku
kilometrach odkręciły. Nie polecam korzystania z ASO NAZWA MARKA w
MIASTO, bo grozi to śmiercią lub kalectwem.

To, co napisałeś, to jest wodolejstwo starej baby w maglu, na które w
ogóle szkoda pasma w sieci...

--
notveryoldman



Re: Jakość obsługi w ASO

2011-07-09 23:52:28 - PH

W dniu 2011-07-09 23:25, notveryoldman pisze:
> To, co napisałeś, to jest wodolejstwo starej baby w maglu, na które w
> ogóle szkoda pasma w sieci...

Przeczytaj sobie losowy post np. z pl.pregierz tego oszołoma.




Re: Jakość obsługi w ASO

2011-07-10 13:25:01 - Armit

> Przeczytaj sobie losowy post np. z pl.pregierz tego oszołoma.

nie wymagaj od koliny za wiele

Janiana





Re: Jakość obsługi w ASO

2011-07-11 23:44:17 - Yogi(n)


Użytkownik PH napisał w wiadomości
news:ivaiis$mp1$1@node2.news.atman.pl...
>W dniu 2011-07-09 23:25, notveryoldman pisze:
>> To, co napisałeś, to jest wodolejstwo starej baby w maglu, na które w
>> ogóle szkoda pasma w sieci...
>
> Przeczytaj sobie losowy post np. z pl.pregierz tego oszołoma.

Odezwał sie kmiot, dla którego Niesiołowski jest autorytetem.

--
Yogi(n)
nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg
gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.jpg
legionisci.com/zdjecia/11lech2_kibice_d.jpg
img809.imageshack.us/img809/3142/16282818109207190268210.jpg




Re: Jakość obsługi w ASO

2011-07-10 00:43:24 - Krzysiek Kielczewski

On 2011-07-09, notveryoldman wrote:
> W dniu 2011-07-09 23:01, Yogi(n) pisze:
>
>> nic
>
> A wiesz, jak powinien wyglądać Twój wspaniały news? Nie? To Ci powiem:
>
> W warsztacie NAZWA, w mieście MIASTO, który jest ASO marki MARKA, po
> naprawie blacharsko-lakierniczej okazało się, że pracownicy wykonujący
> naprawę nie dokręcili nakrętek|śrub w kołach, i te się po kilku
> kilometrach odkręciły. Nie polecam korzystania z ASO NAZWA MARKA w
> MIASTO, bo grozi to śmiercią lub kalectwem.

Też tak uważam.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski



Re: Jakość obsługi w ASO

2011-07-10 19:24:37 - marcin

Użytkownik Krzysiek Kielczewski napisał w
wiadomości
>> W warsztacie NAZWA, w mieście MIASTO, który jest ASO marki MARKA, po
>> naprawie blacharsko-lakierniczej okazało się, że pracownicy wykonujący
>> naprawę nie dokręcili nakrętek|śrub w kołach, i te się po kilku
>> kilometrach odkręciły. Nie polecam korzystania z ASO NAZWA MARKA w
>> MIASTO, bo grozi to śmiercią lub kalectwem.
>
> Też tak uważam.

No to jedziemy:

słowa kluczowe: opinie Carman Carmen Poznań Serbska Solidarności - Piętnuję
stację obsługi Carmen (d. Carman) w Poznaniu, ul. Serbska chwilowo al.
Solidarności.

Piętno motywuję tym, że po wymianie łożysk kół przednich w trakcie jazdy
próbnej zignorowali nie cofające po zakończeniu hamowania zaciski tarcz
hamulcowych. Efekt: dnia następnego powrót z trasy na półzaciśniętych
hamulcach. Przyczyna: zgniecenie przewodów hamulcowych przez mechanika.
Ponadto, nie dokręcono górnych śrub mocowania amortyzatorów przednich, co
przy pracy amortyzatora w górę powodowało unoszenie się o około 1-2 cm
kolumny amortyzatora, a w konsekwencji głośne łupanie w/w elementu podczas
hamowania lub przejeżdżania wyboju oraz poczucie, że przód samochodu jeździ,
tylko nie tak jak powinien...

Za dwa dni, podczas usuwania usterki hamulców, kolejna ekipa mechaników
nie zauważyła tego objawu. Objaw usunął sobie właściciel przy pomocy dwóch
kluczy.

Niedbalstwo i spychologia, klientowi przed urwali przewód od sprężarki
klimy i kazali zapłacić za nowy (ALE WYMIANĘ PAN MA GRATIS !!) bo ten
przewód i tak był do wymiany. Odradzam.

Kół nie dokręcili kiedyś z kolei w Norauto, z tym że nic nie łupało,
sprawdziłem sobie sam kluczem, bo coś mnie tknęło. Zasadniczo unikam tego
typu Mc Serwisów. To znaczy - dokręcili - ale w każdym kole 4 z 5 śrub.
Przygoda z Carmanem - brata, przygoda z Norauto - moja.

pozdr
m




Re: Jakość obsługi w ASO

2011-07-10 19:35:43 - marcin

Użytkownik marcin napisał w wiadomości
news:4e19e060$0$2439$65785112@news.neostrada.pl...

Sam sobie odpowiem bo mam dzisiaj nastrój pisarski. Bosch Service Poznań ul
Śniadeckich. Audi A4 1.9tdi silnik przerywa i gaśnie co kilkadziesiąt
kilometrów. Rozmowa z szefuniem ,opis objawów:

- panie daj pan na komputer
auto podjeżdża, podłączanie vagu
- o pan widzi, błąd alternatora , trzeba wymienić alternator ,bo pan ma
jeszcze oryginalny
- to trzeba wymieniać bo oryginalny ? a co konkretnego z alternatorem ? nie
ładuje ? diody ?
- tego panu nie powiem, ale to jest alternator, tego sie w zasadzie nie
naprawia, damy panu dobry, boschowski (TEN w aucie też jest boschowski))
- aha... to ja pomyślę, a niech pan mi powie - załoga się u was zmieniła ?
- załoga na urlopie, TERAZ MAM UCZNI !

Rozglądam się po warsztacie, 4 kolesi w dresach lat około 17 szarpie się z
szyberdachem w Maździe 323......... wygląda to mało zachęcająco..... to ja
może się jeszcze zastanowię.

Przyczyną objawu okazała się listwa na pompie wtryskowej. Smutne, że taki
drogi i dobry wg. powszechnej opinii warsztat usiłuje spławiać klientów
na komputer. Nadmiar popytu szkodzi jak widać.....


pozdr
m




Re: Jakość obsługi w ASO

2011-07-10 21:33:31 - Cavallino

Użytkownik marcin napisał w wiadomości
news:4e19e2fb$0$2440$65785112@news.neostrada.pl...
> Użytkownik marcin napisał w wiadomości
> news:4e19e060$0$2439$65785112@news.neostrada.pl...
>
> Sam sobie odpowiem bo mam dzisiaj nastrój pisarski. Bosch Service Poznań
> ul Śniadeckich. Audi A4 1.9tdi silnik przerywa i gaśnie co kilkadziesiąt
> kilometrów. Rozmowa z szefuniem ,opis objawów:

>Smutne, że taki drogi i dobry wg. powszechnej opinii warsztat usiłuje
>spławiać klientów na komputer. Nadmiar popytu szkodzi jak widać.....

Nie dalej jak 4 lata temu tez miałem u nich przygody - gazownik podejrzewał
wariującą cewkę w Megane, a oni mieli to potwierdzić i zdiagnozować która,
lub wykluczyć.
Niby wykluczyli, ale tak że problemy nie ustały, ustały dopiero po wymianie
na czuja jednej z cewek przez gazownika.

Tak więc u nich nic nowego.




Re: Jakość obsługi w ASO

2011-07-11 16:53:28 - radekp@konto.pl

Sun, 10 Jul 2011 19:24:37 +0200, w
<4e19e060$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>, marcin
napisał(-a):

> No to jedziemy:

No to jedziem:
Norauto Wrocław Karkonowska

Grzeje się felga, a auto przyhamowuje. Diagnoza jasna -- hamulec nie odbija,
zapewne tłoczek.

Zostawiam i zlecam od razu wymianę tarcz oraz przyjrzenie się temu.
Odbieram z wymienionym przewodem hamulcowym hmmm, jakoś sceptyczny jestem.
Wyjazd z warsztatu, felga znowu ciepła. Wracam, zostawiam.

Odbieram następnego dnia, hamulec już sprawny.

Wiozę do znajomego warsztu na wymianę rozrządu. Facet bierze auto na podnośnik,
wymienia rozrząd, odpala auto. Auto chodzi, po chwili leci coś metalowego z
auta, które gaśnie. Znajomy robi się blady...
Okazało się, że przy naprawie mechanik z Norauto musiał tak nap*** młotkiem, że
trafił w koło zębate od zapłonu i oderwał jeden ząb. Ale to pikuś, bo
postanowił to sam naprawić, więc przykleił to na kropelkę.

A ponieważ klej był równie dobry jak mechanik, to przetrwał zaledwie kilka km
jazdy...




Re: Jakość obsługi w ASO

2011-07-11 17:02:37 - Bartłomiej Zieliński

Użytkownik radekp@konto.pl napisał:
> Norauto Wrocław Karkonowska

A Norauto to jest ASO? :->

--
-----------------------------------------------------------------------
* Bartłomiej Zieliński www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *
* Bartlomiej.Zielinski(at)polsl.pl gg:970831 *
-----------------------------------------------------------------------






Re: Jakość obsługi w ASO

2011-07-11 17:14:14 - marcin

Użytkownik Bartłomiej Zieliński napisał w
wiadomości news:ivf3ad$hit$1@polsl.pl...
Użytkownik radekp@konto.pl napisał:
>> Norauto Wrocław Karkonowska

> A Norauto to jest ASO? :->

No pewnie !! ASO Auchan ;PP

Ja tego typu McSerwisów nie lubię no ale cóż zdarza się czasem
sobota./niedziela a auto potrzebuje szybkiej naprawy i nie zawsze są
warunki/umiejętności/narzędzia żeby usterkę usunąć. Ale fakt ,posty
niezgodne z topikiem ,trzeba zgłosić do moderatora tego forum ;)))

pozdr
m




Re: Jakość obsługi w ASO

2011-07-11 17:43:41 - Cavallino

Użytkownik Bartłomiej Zieliński napisał w
wiadomości news:ivf3ad$hit$1@polsl.pl...
Użytkownik radekp@konto.pl napisał:
> Norauto Wrocław Karkonowska

>A Norauto to jest ASO? :->

Carman to też nie ASO, Bosch również.




Re: Jakość obsługi w ASO

2011-07-11 23:43:37 - Yogi(n)

Użytkownik notreallywiseman napisał w
wiadomości news:4e18c74d$0$2438$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 2011-07-09 23:01, Yogi(n) pisze:
>
>> nic
>
> A wiesz, jak powinien wyglądać Twój wspaniały news? Nie? To Ci powiem:

Oo, dzięki tato za radę. Gdyby to i się przydarzyło, to nie omieszkałbym.
Zamieściłbym nawet telefon i link do strony. Właściciel auta sam o zrobi,
jeżeli uzna za stosowne.

--
Yogi(n)
nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg
gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.jpg
legionisci.com/zdjecia/11lech2_kibice_d.jpg
img809.imageshack.us/img809/3142/16282818109207190268210.jpg




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS