utrudniony rozruch

M1SLQ Data ostatniej zmiany: 2011-07-21 11:01:20

utrudniony rozruch

2011-07-19 22:48:11 - M1SLQ

Czym może być spowodowany problem z rozruchem zimnego silnika
objawiający się tym, że niechętnie zaskakuje (po kilkukrotnym
uruchomieniu rozrusznika) i przez pierwsze kilkadziesiąt sekund pracuje
tak, jakby miał za chwilę zgasnąć (dławi się, pracuje bardzo nierówno)?

Po tym czasie obroty na chwilkę wzrastają do 2,5 tys. i spadają do
wielkości typowej dla pracy jałowej: 1 tys. Od tego momentu silnik
pracuje idealnie, równo.

Problem dawniej występował wyłącznie w niskich temperaturach (-15
stopni), później się nasilał i teraz jest praktycznie za każdym razem po
ostygnięciu silnika. Gdy silnik jest gorący, sytuacja taka nie
występuje. Wydaje mi się, że pierwszy raz pojawił się minionej zimy po
zatankowaniu gorszego paliwa.

pacjent to benzynowy K7J (renault). Dotychczasowe działania polegały na
wymianie świec, kabli WN, oleju z filtrem (5W30) i filtra powietrza.


Dziękuję za wszystkie sugestie i wskazówki.


Pozdrawiam




Re: utrudniony rozruch

2011-07-19 23:38:57 - Jacek

Użytkownik M1SLQ napisał w wiadomości
news:4e25ed93$0$3507$65785112@news.neostrada.pl...
> Czym może być spowodowany problem z rozruchem zimnego silnika objawiający
> się tym, że niechętnie zaskakuje (po kilkukrotnym uruchomieniu
> rozrusznika) i przez pierwsze kilkadziesiąt sekund pracuje tak, jakby miał
> za chwilę zgasnąć (dławi się, pracuje bardzo nierówno)?

jakie spaliny ma gdy już odpali?
gdy zakopci na biało, to moze być uszczelka pod głowicą.

Jacek





Re: utrudniony rozruch

2011-07-20 00:10:14 - M1SLQ

> jakie spaliny ma gdy już odpali?
> gdy zakopci na biało, to moze być uszczelka pod głowicą.


Bezbarwne, chyba że jest zimno na tyle, że para wodna się zaczyna
skraplać.




Pozdrawiam




Re: utrudniony rozruch

2011-07-21 11:01:20 - Ryszard G.

[...]
>> Czym może być spowodowany problem z rozruchem zimnego silnika objawiający
>> się tym, że niechętnie zaskakuje (po kilkukrotnym uruchomieniu
>> rozrusznika) i przez pierwsze kilkadziesiąt sekund pracuje tak, jakby
>> miał za chwilę zgasnąć (dławi się, pracuje bardzo nierówno)?
>
> jakie spaliny ma gdy już odpali?
> gdy zakopci na biało, to moze być uszczelka pod głowicą.
>
> Jacek

Potwierdzam, że prawdopodobna uszczelka pod głowicą,

pomierz sobie ciśnienie sprężania.

pzdr., R.G.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS