Ograniczenia predkosci na A4

topek Data ostatniej zmiany: 2011-08-01 20:26:22

Ograniczenia predkosci na A4

2011-07-19 23:18:09 - topek

Bylem na weekend w ojczyznie.
Do chamstwa pt siedzenie na zderzaku, skrecanie nie z tego pasa co sie
powinno, trzymania sie permanentnie lewego pasa choc prawy jest pusty
juz przywyklem. Zreszta niemcy nas chyba przebijaja pod wzgledem
trzymania sie lewego pasa. A jak sa 3 pasy to na 100% ciota jedzie
srodkowym pasem, i chocby nie wiem co, nie zmieni na prawy-pusty.

Ale szczytem absurdu byly ograniczenia na A4: Zgorzelec-Opole-Zgorzelec
(tylko tam jechalem).

Po pierwsze odleglosci miedzy znakami.
Taka redukcja predkosci powinna nastapic, ze wypadalo by miec hamulce
ceramiczne od porsche. 110-80-60km/h znaki stoja jeden za drugim.

90% tych ograniczen stalo w miejscu w ktorym, uwaga, uwaga, nie bylo
zadnego zagrozenia na drodze, tylko komus sie slupkow/pacholkow nie
chcialo sprzatnac.
Nikt nie pracowal. Po prostu 5 slupkow stalo na poboczu (o ile bylo) i
bach ograniczenie.
Pewnie sie jakis remont skonczyl i znakow nie zdjeli

Szczytem byla seria znakow, jadac z Wrocka do Zgorzelca.
80km/h - 100m dalej do 110km/h i 50m dalej do 60km/h
i oczywiscie slupki na poboczu.

Poza tym ograniczenie do 60km/h stalo 50m przed zniesieniem ograniczen
(bialy znak z czarna linia ;) wiem, ze wiecie)
Wiec jak ktos lecial 100 pare km/h i widzial pare metrow dalej
zniesienie ograniczenia, to nawet nie bylo sensu hamowac.

Jak sie stosuje z grubsza do ograniczen, to po piatym takim wycietym
numerze, po prostu bralem tylko noge z gazu wytracajac nieznacznie predkosc.

Czy my Polacy nic nie umiemy dobrze zrobic, co ma wspolnego z drogami? :-(

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
Może Oko tylko mydli oko
i nawet nie należy do Polaka-katolika??.



Re: Ograniczenia predkosci na A4

2011-07-19 21:22:14 - to

begin topek

> Czy my Polacy nic nie umiemy dobrze zrobic, co ma wspolnego z drogami?

Niestety, nie chodzi tylko o drogi. Przejrzyj zawartość polskiego
internetu, to zaczniesz rozumieć dlaczego tak się dzieje.

--
An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools. -- Ernest Hemingway



Re: Ograniczenia predkosci na A4

2011-07-19 23:31:22 - Cavallino

Użytkownik topek
napisał w wiadomości news:

> Ale szczytem absurdu byly ograniczenia na A4: Zgorzelec-Opole-Zgorzelec
> (tylko tam jechalem).
>
> Po pierwsze odleglosci miedzy znakami.
> Taka redukcja predkosci powinna nastapic, ze wypadalo by miec hamulce
> ceramiczne od porsche. 110-80-60km/h znaki stoja jeden za drugim.
>
> 90% tych ograniczen stalo w miejscu w ktorym, uwaga, uwaga, nie bylo
> zadnego zagrozenia na drodze, tylko komus sie slupkow/pacholkow nie
> chcialo sprzatnac.
> Nikt nie pracowal. Po prostu 5 slupkow stalo na poboczu (o ile bylo) i
> bach ograniczenie.
> Pewnie sie jakis remont skonczyl i znakow nie zdjeli

Nie - fundament pod bramki Viatoll sobie wysycha.
Za jakiś czas robotnicy zamontują bramki.
Na S11 takie znaki są co kilka km, ale zaklejone, zdejmują przekreślenie na
czas kiedy pracują.




Re: Ograniczenia predkosci na A4

2011-07-19 23:41:18 - RoMan Mandziejewicz

Hello topek,

Tuesday, July 19, 2011, 11:18:09 PM, you wrote:

[...]

> Czy my Polacy nic nie umiemy dobrze zrobic, co ma wspolnego z drogami? :-(

A jak Ci się wydaje, z jakiego powodu Polacy olewają ograniczenia
prędkości?


--
Best regards,
RoMan roman@pik-net.pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: www.elektronika.squadack.com (w budowie!)




Re: Ograniczenia predkosci na A4

2011-07-20 00:21:47 - Tomasz Pyra

W dniu 2011-07-19 23:18, topek pisze:

> Ale szczytem absurdu byly ograniczenia na A4: Zgorzelec-Opole-Zgorzelec
> (tylko tam jechalem).

Kiedyś będą/były tam roboty drogowe :)




Re: Ograniczenia predkosci na A4

2011-07-20 00:36:09 - gobo

Hej,
Jestem ze Zgorzelca i w sobotę pokonywałem trasę Zgorzelec - Grodków
(zjazd z A4 na Nysa/Brzeg), a w niedzielę wracałem do Zgorzelca.
Mam identyczne spostrzeżenia jak i Ty i nawet mówiłem pasażerom w aucie,
że ktoś niepoważny ustawiał te ograniczenia, gdyż nawet wciskając pedał
hamulca na maksa nie zwolnię do kolejnego ograniczenia stojącego kilka
metrów za pierwszym. Oczywiście śmialiśmy się też z tego, że 50, czy 100
metrów dalej stał końca zakazu i wtedy nawet nie zwalniałem.
Najgorsze jest to, że jakieś 2-3km w stronę Zgorzelca od rozjazdu na
Olszynę na takim zwężeniu stała policja z radarem i wyhaczała po 2-3
auta równocześnie.
Moim zdaniem ukarani powinni zostać drogowcy, bo nie zabrali swoich
zabawek mimo tego, że nic nie robili, a trasa była przejezdna i nic nie
powodowało konieczności zmiany prędkości.
Pozdrawiam
Piotr



Re: Ograniczenia predkosci na A4

2011-07-20 00:51:15 - Marek 'marcus075' Karweta

topek, Tue, 19 Jul 2011 23:18:09 +0200, pl.misc.samochody:

> Poza tym ograniczenie do 60km/h stalo 50m przed zniesieniem ograniczen
> (bialy znak z czarna linia ;) wiem, ze wiecie)
> Wiec jak ktos lecial 100 pare km/h i widzial pare metrow dalej
> zniesienie ograniczenia, to nawet nie bylo sensu hamowac.

Jechałem kiedyś zakopianką. Na odcinku gdzie ma ona status S było radosne
ograniczenie do 60km/h bo jeden pas wyłączony z ruchu. Na tym pasie, równie
radośnie, stała policja i ściągała tych, co się spieszyli. Z jednej strony
dobrze, z drugiej strony... Wiadomo...
I jeszcze ciekawostka. Jakiś miesiąc temu dokładnie w tym miejscu:
goo.gl/1oIUF ustawiono znak z ograniczeniem prędkości do... 20km/h.
Teoretycznie to ograniczenie obowiązuje (uwaga, uwaga!) aż do tego miejsca:
goo.gl/kUxyM - na początku byłem przekonany, że będą (w końcu!)
frezować tę drogę i wyleją nowy asfalt, a przynajmniej warstwę ścieralną. A
gdzie tam. Ograniczenie stoi radośnie, droga tak dziurawa, że rowerem
strach jechać, a pasażerom (nielicznym) w autobusie linii 66 (KZK GOP)
współczuję.

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.
GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl | Najpierw jeden
Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością | A potem kilkanaście drugich.



Re: Ograniczenia predkosci na A4

2011-07-20 17:04:59 - J.F

Użytkownik Marek 'marcus075' Karweta napisał
>I jeszcze ciekawostka. Jakiś miesiąc temu dokładnie w tym miejscu:
>goo.gl/1oIUF ustawiono znak z ograniczeniem prędkości do...
>20km/h.
>Teoretycznie to ograniczenie obowiązuje (uwaga, uwaga!) aż do tego
>miejsca:
>goo.gl/kUxyM - na początku byłem przekonany, że będą (w
>końcu!)
>frezować tę drogę i wyleją nowy asfalt, a przynajmniej warstwę
>ścieralną. A
>gdzie tam. Ograniczenie stoi radośnie, droga tak dziurawa, że rowerem
>strach jechać, a pasażerom (nielicznym) w autobusie linii 66 (KZK
>GOP)
>współczuję.

Ale to przeciez prawidlowo - stan drogi nie pozwala na przekroczenie
20, wiec takie ustawiono ograniczenie.
W Berlinie tez sie tak robi !!

J.




Re: Ograniczenia predkosci na A4

2011-07-20 11:25:57 - J.F

Użytkownik topek napisał w
>Do chamstwa pt siedzenie na zderzaku,

Masz po prostu jakies szkopskie nawyki.
Jedziesz sobie spokojnie, w lusterko nie spogladasz, to sie nie
stresujesz :-)

> trzymania sie permanentnie lewego pasa choc prawy jest pusty juz
> przywyklem. Zreszta niemcy nas chyba przebijaja pod wzgledem
> trzymania sie lewego pasa.

Niemcy u siebie czy niemieckie rejestracje na polskiej A4 ?

> A jak sa 3 pasy to na 100% ciota jedzie srodkowym pasem, i chocby
> nie wiem co, nie zmieni na prawy-pusty.

Bezpieczniej, jakby cos wybieglo, czy dziura w drodze. A wyprzedzic
przeciez nie ma problemu.

>Po pierwsze odleglosci miedzy znakami.
>Taka redukcja predkosci powinna nastapic, ze wypadalo by miec hamulce
>ceramiczne od porsche. 110-80-60km/h znaki stoja jeden za drugim.

Stalyby dalej, to bys narzekal ze do remontu kilometr, a tu policjanci
stoja i lapia na 110 :-P
Poza tym dala Bozia oczka ? Przeciez z daleka widac, mozna zwolnic
wczesniej :-P

>90% tych ograniczen stalo w miejscu w ktorym, uwaga, uwaga, nie bylo
>zadnego zagrozenia na drodze, tylko komus sie slupkow/pacholkow nie
>chcialo sprzatnac.
>Nikt nie pracowal. Po prostu 5 slupkow stalo na poboczu (o ile bylo)
>i bach ograniczenie.
>Pewnie sie jakis remont skonczyl i znakow nie zdjeli

Albo w poniedzialek rano przyjda dokonczyc koszenie trawy.
A moze beton musi zastygnac :-)

>Szczytem byla seria znakow, jadac z Wrocka do Zgorzelca.
>80km/h - 100m dalej do 110km/h i 50m dalej do 60km/h
> oczywiscie slupki na poboczu.

Oj tam, jedna pomylka w ustawieniu znakow, a ty juz saznistego posta.
A 110/h ... 100m ... 80/h ... 50m .. 60/h ... to chyba jak najbardziej
prawidlowe ustawinie, nie wymagajace ceramicznych hamulcow.

>Poza tym ograniczenie do 60km/h stalo 50m przed zniesieniem
>ograniczen (bialy znak z czarna linia ;) wiem, ze wiecie)
>Wiec jak ktos lecial 100 pare km/h i widzial pare metrow dalej
>zniesienie ograniczenia, to nawet nie bylo sensu hamowac.

Ale obowiazek byl. Moze tam np jest wyjazd ciezarowek z budowy. Budowy
autostrady.


>Jak sie stosuje z grubsza do ograniczen, to po piatym takim wycietym
>numerze, po prostu bralem tylko noge z gazu wytracajac nieznacznie
>predkosc.
>Czy my Polacy nic nie umiemy dobrze zrobic, co ma wspolnego z
>drogami? :-(

A w niemczech ? Jedzie sobie czlowiek spokojnie 250, a tu mu bach
ograniczenie do 120. A 100m dalej fotoradar. Co oni sobie mysla, ze ja
porsze jade i mam ceramiczne hamulce ? I to po co - bo tam jest wjazd
na autostrade, k*, druga w nocy, wjezdza jeden samochod na godzine,
trzy pasy wolne, a tu kaza do 120 zwalniac ... co za nazista to
wymyslil :-)

J.





Re: Ograniczenia predkosci na A4

2011-08-01 12:24:16 - Bartłomiej Zieliński

Użytkownik J.F napisał:
> Bezpieczniej, jakby cos wybieglo, czy dziura w drodze. A wyprzedzic
> przeciez nie ma problemu.

W jakimś programie TV osoba, która jechała środkowym pasem, uzasadniła
takie zachowanie słowami: jadę środkowym, żeby nie musieć podejmować
gwałtownych decyzji.

--
-----------------------------------------------------------------------
* Bartłomiej Zieliński www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *
* Bartlomiej.Zielinski(at)polsl.pl gg:970831 *
-----------------------------------------------------------------------






Re: Ograniczenia predkosci na A4

2011-07-21 00:49:55 - Adam Płaszczyca

Dnia Tue, 19 Jul 2011 23:18:09 +0200, topek napisał(a):

> Czy my Polacy nic nie umiemy dobrze zrobic, co ma wspolnego z drogami? :-(

Zaraz przylezie Futrzak i ława i zaczną przekonywać, że takma być.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++



Re: Ograniczenia predkosci na A4

2011-07-21 13:59:00 - PesTYcyD

W dniu 2011-07-19 23:18, topek pisze:
> Szczytem byla seria znakow, jadac z Wrocka do Zgorzelca.
> 80km/h - 100m dalej do 110km/h i 50m dalej do 60km/h
> i oczywiscie slupki na poboczu.
>
> Poza tym ograniczenie do 60km/h stalo 50m przed zniesieniem ograniczen
> (bialy znak z czarna linia ;) wiem, ze wiecie)
> Wiec jak ktos lecial 100 pare km/h i widzial pare metrow dalej
> zniesienie ograniczenia, to nawet nie bylo sensu hamowac.

Wzdłuż A4 jest prowadzony światłowód. Te ograniczenia są dla
bezpieczeństwa monterów. To że ich nie widziałeś nie oznacza że nie
pracują. Znaki są przenoszone z miejsca na miejsce wraz z nowymi etapami
prac. Rok temu w firmie znajomego taki kubica zabił jednego z jego
pracowników bo widział że 200m dalej jest zniesienie ograniczenia, więc
nie ma sensu hamować. Rozumiem, że w związku z takimi pracami wolałbyś
ograniczenie prędkości na całej A4



Re: Ograniczenia predkosci na A4

2011-07-21 14:17:45 - Cavallino

Użytkownik PesTYcyD napisał w wiadomości news:

> Wzdłuż A4 jest prowadzony światłowód. Te ograniczenia są dla
> bezpieczeństwa monterów. To że ich nie widziałeś nie oznacza że nie
> pracują. Znaki są przenoszone z miejsca na miejsce wraz z nowymi etapami
> prac. Rok temu w firmie znajomego taki kubica zabił jednego z jego
> pracowników bo widział że 200m dalej jest zniesienie ograniczenia, więc
> nie ma sensu hamować. Rozumiem, że w związku z takimi pracami wolałbyś
> ograniczenie prędkości na całej A4

A nie mądrzej byłoby kłaść sobie światłowód POZA JEZDNIĄ?





Re: Ograniczenia predkosci na A4

2011-07-21 16:41:47 - J.F

Użytkownik Cavallino napisał w
Użytkownik PesTYcyD napisał w wiadomości news:
>> Wzdłuż A4 jest prowadzony światłowód. Te ograniczenia są dla
>> bezpieczeństwa monterów. To że ich nie widziałeś nie oznacza że nie
>> pracują. Znaki są przenoszone z miejsca na miejsce wraz z nowymi
>> etapami prac. Rok temu w firmie znajomego taki kubica zabił jednego
>> z jego pracowników bo widział że 200m dalej jest zniesienie
>> ograniczenia, więc nie ma sensu hamować. Rozumiem, że w związku z
>> takimi pracami wolałbyś ograniczenie prędkości na całej A4

>A nie mądrzej byłoby kłaść sobie światłowód POZA JEZDNIĄ?

No i pewnie jest kladziony poza, bo watpie zeby im sie chcialo te
betony skuwac, ale i tak potrzebuja troche miejsca plus zapas.

Owszem, mozna postulowac zeby kladli 3m za barierka i nie
przeszkadzali w ruchu.

J.




Re: Ograniczenia predkosci na A4

2011-07-21 17:45:17 - Cavallino

Użytkownik J.F napisał w wiadomości
news:j09drb$3hh$1@news.onet.pl...
> Użytkownik Cavallino napisał w
> Użytkownik PesTYcyD napisał w wiadomości news:
>>> Wzdłuż A4 jest prowadzony światłowód. Te ograniczenia są dla
>>> bezpieczeństwa monterów. To że ich nie widziałeś nie oznacza że nie
>>> pracują. Znaki są przenoszone z miejsca na miejsce wraz z nowymi etapami
>>> prac. Rok temu w firmie znajomego taki kubica zabił jednego z jego
>>> pracowników bo widział że 200m dalej jest zniesienie ograniczenia, więc
>>> nie ma sensu hamować. Rozumiem, że w związku z takimi pracami wolałbyś
>>> ograniczenie prędkości na całej A4
>
>>A nie mądrzej byłoby kłaść sobie światłowód POZA JEZDNIĄ?
>
> No i pewnie jest kladziony poza, bo watpie zeby im sie chcialo te betony
> skuwac, ale i tak potrzebuja troche miejsca plus zapas.

Autostrada zazwyczaj nie ma drzew w skrajni, więc chodziło o to, żeby się do
tego zabierali w całości od strony płotu.

>
> Owszem, mozna postulowac zeby kladli 3m za barierka i nie przeszkadzali w
> ruchu.

Dokładnie.
Tak jak wszystkie instalacje powinny być pod chodnikiem (jak w Niemczech) a
nie pod jezdnią.

BTW: Załamali mnie w Poznaniu, gdy zbudowali tymczasową drogę (ze 2 km) dla
ciężkiego ruchu (biegnącą wzdłuż dotychczasowej, w miejscu byłego chodnika i
drogi rowerowej bodajże), żeby w normalnej drodze kłaść kolektor sanitarny.

I tak się zastanawiam - czemu nie można było położyć tego kolektora w
miejscu tej nowej drogi, tylko koniecznie pod normalną?
Szerokość ta sama mniej więcej, a 2 lata utrudnień w ruchu mniej.




Re: Ograniczenia predkosci na A4

2011-07-21 20:02:59 - J.F

Użytkownik Cavallino napisał w wiadomości
Użytkownik J.F napisał w wiadomości
>>>A nie mądrzej byłoby kłaść sobie światłowód POZA JEZDNIĄ?
>>
>> No i pewnie jest kladziony poza, bo watpie zeby im sie chcialo te
>> betony skuwac, ale i tak potrzebuja troche miejsca plus zapas.

>Autostrada zazwyczaj nie ma drzew w skrajni, więc chodziło o to, żeby
>się do tego zabierali w całości od strony płotu.

Ale miewa nasypy, rowy - moze byc trudno pojechac po zboczu koparka.


>Tak jak wszystkie instalacje powinny być pod chodnikiem (jak w
>Niemczech) a nie pod jezdnią.

No i tu sie zgadzamy. Mniejsze obciazenia, mniejsze utrudnienia w
razie prac.
Nie jestem pewien - ale czy teraz tak sie nie robi ?

J.




Re: Ograniczenia predkosci na A4

2011-07-21 20:34:56 - Cavallino

Użytkownik J.F napisał w wiadomości news:

>>Autostrada zazwyczaj nie ma drzew w skrajni, więc chodziło o to, żeby się
>>do tego zabierali w całości od strony płotu.
>
> Ale miewa nasypy, rowy - moze byc trudno pojechac po zboczu koparka.

Ale czyj to problem?

>>Tak jak wszystkie instalacje powinny być pod chodnikiem (jak w Niemczech)
>>a nie pod jezdnią.
>
> No i tu sie zgadzamy. Mniejsze obciazenia, mniejsze utrudnienia w razie
> prac.
> Nie jestem pewien - ale czy teraz tak sie nie robi ?

Nie robi.
Wielki kolektor w Poznaniu dowodem.
I burdel w całej prawobrzeżnej części miasta.




Re: Ograniczenia predkosci na A4

2011-07-22 08:05:20 - Mirek Ptak

Dnia 2011-07-21 17:45, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:
> Tak jak wszystkie instalacje powinny być pod chodnikiem (jak w
> Niemczech) a nie pod jezdnią.

Być może często tak jest, ale nie jest to reguła:
http://maps.google.com/maps?q=wuppertal&hl=en&ll=51.259143,7.148267&spn=0.000313,0.000603&sll=37.0625,-95.677068&sspn=51.177128,79.013672&t=h&z=21&layer=c&cbll=51.25922,7.148227&panoid=XX1tw0xHy5CvzfWnTS1iBw&cbp=12,343.58,,0,0

Szukałem też dla przykładu w Dreźnie, i choć sporo studzienek w ulicach
znalazłem, to nie były to studzienki instalacji idących wzdłuż ulicy.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++



Re: Ograniczenia predkosci na A4

2011-07-22 09:48:46 - Cavallino

Użytkownik Mirek Ptak napisał w wiadomości
news:j0b3v5$il6$1@news.onet.pl...
> Dnia 2011-07-21 17:45, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
> odpisać:
>> Tak jak wszystkie instalacje powinny być pod chodnikiem (jak w
>> Niemczech) a nie pod jezdnią.
>
> Być może często tak jest, ale nie jest to reguła:

Nie twierdziłem że to reguła.
Po prostu onegdaj w Hamburgu widziałem rozkopanych parę ulic, ale wykopy
były na chodnikach, a ruch odbywał sie normalnie, jeden pas był tylko nieco
zwężony.
Co dziwne - nawet koparka działała z chodnika, kopiąc za sobą, samochody
żadne na jezdni stać nie musiały.
A u nas wiadomo jak jest, nawet jak tory tramwajowe w pasie zieleni robią,
to i tak zamkną jezdnię, żeby sobie przejazdy ułatwić.
I nikt nie wymyśli, że towar można też torami sobie dowieźć (drugą nitką).




Re: Ograniczenia predkosci na A4

2011-07-21 23:12:30 - Adam Płaszczyca

Dnia Thu, 21 Jul 2011 13:59:00 +0200, PesTYcyD napisał(a):

> Wzdłuż A4 jest prowadzony światłowód. Te ograniczenia są dla
> bezpieczeństwa monterów. To że ich nie widziałeś nie oznacza że nie
> pracują.

Chłopie, przestań pierdzielić. Nie ma nikogo, słupki stoja na krawędzi
asfaltu. Po co zostały znaki? Niech bedą wtedy, kiedy będą tam ludzie.

A jak zostawiacie tak, że nie ma ludzi, a znaki są, to potem przez takie
właśnei uczenie kierowców, że znaki sa po nic giną robotnicy, bo kolejny
znak tez jest olewany.

--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++



Re: Ograniczenia predkosci na A4

2011-08-01 12:21:45 - Bartłomiej Zieliński

Użytkownik topek napisał:
> 90% tych ograniczen stalo w miejscu w ktorym, uwaga, uwaga, nie bylo
> zadnego zagrozenia na drodze, tylko komus sie slupkow/pacholkow nie
> chcialo sprzatnac.

Może pozostało po budowie bramki viat(r)oll? widywałem ostatnio podobne
ograniczenia w takich okolicznościach przyrody.

--
-----------------------------------------------------------------------
* Bartłomiej Zieliński www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *
* Bartlomiej.Zielinski(at)polsl.pl gg:970831 *
-----------------------------------------------------------------------






Re: Ograniczenia predkosci na A4

2011-08-01 20:26:22 - Adam Płaszczyca

Dnia Mon, 01 Aug 2011 12:21:45 +0200, Bartłomiej Zieliński napisał(a):

> Może pozostało po budowie bramki viat(r)oll? widywałem ostatnio podobne
> ograniczenia w takich okolicznościach przyrody.

Alez oczywiście, że po tym. Tylko właśnie - po jasną cholerę pozostało?

--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++



Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS