Przeróbka dowolnego samochodu na VAN
2011-09-30 10:52:05 - Marek
Czy można (i w jaki sposób to zrobić) przerobić dowolny samochód
NIEWYSTĘPUJĄCY w wersji VAN na wersję VAN czyli z dwoma siedzeniami z przodu i
paką z tyłu. Chodzi o auta np. Ford Puma, Alfa 156.
Pozdrawiam
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/
Re: Przeróbka dowolnego samochodu na VAN
2011-09-30 11:24:40 - Waldek Godel
> Czy można (i w jaki sposób to zrobić) przerobić dowolny samochód
> NIEWYSTĘPUJĄCY w wersji VAN na wersję VAN czyli z dwoma siedzeniami z przodu i
> paką z tyłu. Chodzi o auta np. Ford Puma, Alfa 156.
>
Proste. Bierzesz dużą flexę i gruby flamaster. Flamastrem rysujesz linię i
jedziesz flexą. Jak się uwiniesz, to 20 minut roboty.
Polecam któryś odcinek Top Gear, tam przerobili tak Renault Espace.
fliiby.com/file/50136/x4lmksfp3w.html
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.
Re: Przeróbka dowolnego samochodu na VAN
2011-09-30 19:19:55 - Pan Piskorz
> Polecam któryś odcinek Top Gear
Naprawdę jesteś głupi jak siano.
Słów brak.
P.
Re: Przeróbka dowolnego samochodu na VAN
2011-09-30 20:46:42 - PH
> W dniu 2011-09-30 11:24, Waldek Godel pisze:
>> Polecam któryś odcinek Top Gear
>
> Naprawdę jesteś głupi jak siano.
> Słów brak.
> P.
>
Nie obrażaj siana proszę.
Re: Przeróbka dowolnego samochodu na VAN
2011-09-30 12:02:15 - Mikolaj Jopczynski, Tychy Online
> Witam
>
> Czy można (i w jaki sposób to zrobić) przerobić dowolny samochód
> NIEWYSTĘPUJĄCY w wersji VAN na wersję VAN czyli z dwoma siedzeniami z przodu i
> paką z tyłu. Chodzi o auta np. Ford Puma, Alfa 156.
Ja mam za soba przerobke una 1.4 fajer (5d) i escorta combi na ciezarowki.
W przypadku fiaciora udalo mi sie dostac kratke, ale niestety byla do
wersji 3d, wiec troche katownikow, szlifierki, wiertary - dniowka i voila.
W przypadku escorta nie bylem w stanie w rozsadnych piniondzach znalezc,
wiec kupilem 2 plyty osb, wyzynarke i dawaj.
W kazdym z przypadkow kluczowym i bardzo pomocnym okazal sie punkt
mocowania siedzen do samochodu - zarowno w essim i fiaciorze tam jest
oparte i zamocowane mocowanie kratki (gora do uchwytow nad drzwiami).
W essim mam plaska totalnie podloge, bo dziure z kanapy wypelnilem
wlasnie podloga z osb oparta o pionowa przegrode grodziowa.
Teraz tak - niektore stacje obslugi moga krecic nosem, ze przegroda jest
z osb - dowiedz sie wczesniej czy beda krecic, jak tak - szukaj innej
stacji - przejdzie ;)
Co potrzebujesz formalnie:
- zaswiadczenie oraz fv z warsztatu, ktory ma odpowiednie uprawnienia do
zmiany homologacji pojazdu z osobowki na ciezarowke (zazwyczaj cos
takiego kosztuje ~100 plnow)
- wyprowasz z tylu wszystko, lacznie z pasami i ich mocowaniami
- jedziesz na stacje, calosc okolo (oidp) 100-150 zl (dobrze zebys
zalatwil sobie od razu nowe badania techniczne) - dostajesz pare kartek,
ktore mowia o tym, ze masz ciezarowke (nie daj sobie wcisnac wazenia
auta - nie jest to potrzebne)
- z caloscia jedziesz na WK (ja to zalatwialem przed zarejestrowaniem
furacza) i .... dostajesz adnotacje w DR albo (jak w moim przypadku)
nowiutki DR z VAT-1, hakiem i gazem ;) czyli bajeczka ;)
Tyle ;)
Ufff
M.