Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-05-30

A A A POLEĆ DRUKUJ

Tygodnik WPROST – wzrost czytelnictwa

150x110

W kwietniu 2011 r. po tygodnik WPROST sięgało 8,32 proc. Polaków – wynika z najnowszej kwietniowej fali badań Polskich Badań Czytelnictwa. Oznacza to, że WPROST w kwietniu czytało ok. 2,5 mln osób.

To najlepszy wynik czytelnictwa tygodnika (CCS) od 24 miesięcy.

Z danych PBC wynika, że czytelnictwo WPROST rośnie systematycznie od lipca 2010 r. WPROST jest drugim najczęściej czytanym tygodnikiem opinii. W okresie od listopada 2010 r. do kwietnia 2011 czytelnictwo WPROST wynosiło 7,59 proc. (Newsweek Polska - 8,89 proc., Polityka – 6,99 proc.)   

Dynamicznie rosło Statystyczne Czytelnictwo Przeciętnego Wydania tygodnika WPROST, które w kwietniu 2011 r. wynosiło 4,52 proc. (Newsweek Polska – 4,55 proc., Polityka – 3,68 proc.).

Tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-politycznych i jedno z najczęściej cytowanych mediów prasowych. Ukazuje się od 1982 r. Wydawcą tygodnika WPROST jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST. Jej większościowym udziałowcem jest Platforma Mediowa Point Group SA. Redaktorem naczelnym WPROST jest Tomasz Lis.

Platforma Mediowa Point Group S.A. powstała w 1997 r. z inicjatywy Michała Lisieckiego, dzisiaj Prezesa Zarządu i jednego z głównych akcjonariuszy spółki. Od tego czasu konsekwentnie realizuje strategię rozwoju, inwestując w rozwój kolejnych przedsięwzięć oraz rozszerzając portfolio mediów. PMPG SA (GPW: POINTGROUP, PGM) jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Wśród wydawanych przez PMPG SA i jej spółki zależne tytułów są tygodnik „WPROST”, najstarszy polski magazyn filmowy FILM, kultowy magazyn muzyczny „Machina” oraz magazyn studencki „?dlaczego”.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS