Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-05-17

A A A POLEĆ DRUKUJ

Triada testuje nowe nośniki reklamowe

150x110

Biuro Podróży Triada postanowiło przetestować skuteczność wielkoformatowych, outdoorowych nośników reklamowych. Billboard o wymiarach 10x16 metrów można już zobaczyć przejeżdżając warszawską Wisłostradą.

Szukając nowych metod dotarcia do klientów, Biuro Podróży Triada zainwestowało w tablicę reklamową, która znajduje się przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 36. Kreacja wykonana przez studio GHO przykuwa uwagę wyrazistością i zachęca odbiorców do skorzystania z letniej oferty touroperatora.

Jest to pewnego rodzaju eksperyment. Dotychczas nie korzystaliśmy z tego typu reklamy, jednak gdy spojrzeliśmy na wizualizację projektu, wiedzieliśmy, że będzie to strzał w dziesiątkę. Mamy nadzieję, że przełoży się ona na nasze wyniki sprzedaży – mówi Sylwia Kolińska, Szef Działu Marketingu Triady. Billboard to świetne medium reklamowe. Stanowi niezwykle atrakcyjną opcję, gdyż dociera do bardzo szerokiego kręgu odbiorców i skłania ich do rozmów o markach. Ten rodzaj reklamy zewnętrznej jest skuteczną metodą wyeksponowania naszego biura w przestrzeni publicznej – dodaje.

Billboard opatrzony hasłem „Nowa jakość w nowej ofercie” przedstawia fotografię, która zdobi również okładkę tegorocznego katalogu Biura Podróży Triada. W drugiej jego edycji, touroperator oferuje klientom szeroką gamę wycieczek w opcji wypoczynek i 7+7 (wypoczynek + zwiedzanie). Część z nich możemy wykupić nawet z 40% zniżką.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS