Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-12-15

A A A POLEĆ DRUKUJ

The World In 2011 – The Economist i Wprost prognozują

150x110

Nie wszyscy (przywódcy Rosji) zdają sobie sprawę, że kłótnie z Warszawą czy Waszyngtonem wkrótce zbledną w obliczu wyzwania, jakie stworzą wschodnie i południowe granice – pisze Radek Sikorski w publikacji „Świat 2011” sygnowanej przez The Economist i tygodnik WPROST.

W polskiej wersji publikacji „The World In…”, którą The Economist wydaje od 25 lat, szef polskiej dyplomacji zachęca Zachód do zwrócenia uwagi na Wschód, który będzie jego największym wyzwaniem strategicznym w najbliższych latach.

Z kolei prof. Krzysztof Rybiński prognozuje, że polski wzrost gospodarczy w przyszłym roku pozostanie na poziomie ok. 4 proc., dając nam złudne poczucie bezpieczeństwa i bogactwa. A za dwa lata koniunktura się skończy, a zaczną się problemy. Jakie i czy można im zapobiec – o tym również można przeczytać w polskiej edycji jubileuszowego wydania „The World In… 2011”.  

Co jeszcze wydarzy się na świecie w 2011 r.? W numerologii liczba 11 to tzw. liczba mistrzowska. Uchodzi za szczególnie silną i energetyczną – pisze we wstępie do polskiej edycji Ryszard Holzer, szef działu Gospodarka tygodnika WPROST. Co zatem w mistrzowskim roku czeka świat – na łamach „The World In…” swoimi przewidywaniami i oczekiwaniami dzielą się m.in. Herman Van Rompuy, David Cameron i Hillary Clinton. Ponadto w publikacji znajdziemy prognozy polityczne i gospodarcze dla Europy, Stanów Zjednoczonych, Ameryki Łacińskiej, Bliskiego Wschodu i Afryki oraz Azji, a także zapowiedzi wydarzeń i trendów o charakterze globalnym.

„Świat 2011” to także prognozy The Economist Intelligence Unit dla 83 krajów świata oraz dla 15 branż, m.in. motoryzacji, telekomunikacji, turystyki czy mediów.

25. edycja „The World In…” to także pretekst, aby wybiec myślami w przyszłość o kolejne 25 lat. Na łamach tegorocznej edycji znajdziemy zatem również prognozy na…2036 r. Jak będzie wyglądać gospodarka, co będziemy jedli, jak zmieni się klimat i w jakim kierunku rozwinie się technologia oraz jak szybko człowiek pobiegnie 100 metrów - jednym zdaniem, co nas czeka w ciągu najbliższego ćwierćwiecza – o tym można przeczytać na łamach „The World In 2011”.

„Świat 2011” można kupić od poniedziałku w dobrych salonach prasowych lub zamawiając mailem pod adresem prenumerata@point-group.pl. Będzie dostępny w sprzedaży do końca stycznia 2011 r. Cena publikacji wynosi 19,90 zł, wersja anglojęzyczna jest dostępna w cenie 36 zł. Partnerami wydania „Świat 2011” są: GPW, IBM, NBP, Orange, PGE, PGNiG oraz PKO BP.

 *****

„The World In 2011”  to 25. już edycja rocznika sygnowanego przez The Economist. Dziennikarze tygodnika, wspierani przez autorytety świata polityki, biznesu, nauki i kultury, co roku podsumowują rok miniony i prognozują, co nas czeka w ciągu kolejnych 12 miesięcy. W tym roku polska edycja rocznika – „Świat 2011” - po raz pierwszy została przygotowana we współpracy z tygodnikiem WPROST.

Tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych i jedno z najczęściej cytowanych mediów prasowych. Ukazuje się od 1982 r. Wydawcą tygodnika WPROST jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST. Od końca grudnia 2009 r. jej większościowym udziałowcem jest Platforma Mediowa Point Group SA. Redaktorem naczelnym WPROST jest Tomasz Lis. Pod nowym kierownictwem WPROST ponownie jest jednym z najczęściej cytowanych mediów w Polsce. We październiku 2010 r. sprzedaż WPROST przekroczyła 118 tys. 

Od kwietnia 2010 r. WPROST raz w miesiącu publikuje dodatek poświęcony gospodarce światowej, „Puls Gospodarki”, oparty na materiałach The Economist Intelligence Unit – jednostki badawczo-naukowej działającej w ramach grupy wydawniczej The Economist.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS