Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-01-25

A A A POLEĆ DRUKUJ

Superbrand dla marki Knorr

150x110

Konsumenci i eksperci zdecydowali – Knorr to supermarka! Świadczy o tym przyznany marce Knorr tytuł Superbrand 2012.

Już po raz szósty Rada Marek, czyli niezależne gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu, ale także po raz pierwszy konsumenci, wskazali najsilniejsze na rynku marki, przyznając im tytuł Superbrand 2012. Wśród wyróżnionych znalazła się marka Knorr, co potwierdza jej niezwykle silną pozycję w swojej branży oraz trwałą przewagę nad markami konkurencyjnymi. Knorr to marka silna, rozpoznawalna i wyjątkowa na rynku. Znak Superbrand to dla konsumentów dowód, że wybierając Knorr, otrzymują produkty z najwyższej półki. 

O Superbrands

Superbrands to projekt realizowany w ponad 80 krajach świata przez The Superbrands Ltd. – organizację stworzoną z myślą o promowaniu idei brandingu. Jego celem jest identyfikacja, nagradzanie i prezentacja historii sukcesu marek, które dzięki swym wyjątkowym cechom osiągnęły wysoką pozycję na rynku.

Według The Superbrands Ltd. Superbrand to marka, która dzięki wyjątkowym korzyściom fizycznym i emocjonalnym, jakie oferuje, zdobyła w sektorze konsumenckim (Superbrand) lub biznesowym (Business Superbrand) trwałą przewagę nad konkurencją.

O marce Knorr

Knorr to marka produktów żywnościowych obecna na polskim rynku od 1933 roku. Jej celem jest dostarczenie polskim konsumentom doskonale smakujących produktów, na bazie których można przyrządzić szybko i prosto smaczne potrawy. Produkty marki Knorr tworzy i doskonali sztab 230 profesjonalnych kucharzy z całego świata, dla których gotowanie jest życiową pasją. Buliony, zupy, sosy, Fixy, przyprawy, sosy sałatkowe i Gorący Kubek marki Knorr to gwarancja jakości i kulinarnego sukcesu. 

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS