Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-07-21

A A A POLEĆ DRUKUJ

Super-Pharm Poland z Headlines Porter Novelli

Od czerwca 2011 roku Headlines Porter Novelli zajmuje się planowaniem strategii oraz obsługą media relations Super-Pharm Poland. Super-Pharm to jedyna sieć sklepów typu drugstore w Polsce, będąca połączeniem apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu.

Za realizację projektu odpowiadają: Ewelina Janus, senior consultant w dziale komunikacji konsumenckiej oraz Ewelina Nazarko-Ludwiczak, dyrektor działu healthcare&life.

Od 15 lat Headlines Porter Novelli jest wiodącą agencją PR w Polsce, a od 5 lat wchodzi w skład globalnej sieci Porter Novelli. Od wielu lat agencja odnosi sukcesy w prowadzeniu projektów w obszarze ochrony zdrowia, wprowadzaniu na rynek leków OTC/ Rx oraz tworzeniu kampanii świadomościowych.

Wśród zrealizowanych projektów było m.in. wprowadzenie - na polski rynek plastrów antykoncepcyjnych Evra,  kampania świadomościowa Chronię życie przed rakiem szyjki macicy, kampania profilaktyczna Badaj Znamiona! Profilaktyka czerniaka. 

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS