Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-12-22

A A A POLEĆ DRUKUJ

Spółka TelForceOne podpisała umowę o współpracy z MAKRO Cash and Carry

Notowana na warszawskim parkiecie spółka TelForceOne podpisała umowę z MAKRO Cash and Carry – międzynarodową firmą działającą w branży samoobsługowego handlu hurtowego w 41 lokalizacjach w całej Polsce. Umowa ma charakter ramowy i dotyczy sprzedaży towarów oferowanych przez TelForceOne.

Umowa została zawarta na czas nieznaczony, a dostawy będą odbywały się na podstawie zamówień składanych z poziomu centrali MAKRO Cash and Carry w Polsce. - Sieci wielkopowierzchniowe to nasz główny kanał dystrybucji. Stopień dywersyfikacji naszych odbiorców hurtowych jest znaczący, co pozwala wyeliminować ryzyko uzależnienia się od któregokolwiek z nich – mówi Wiesław Żywicki, Wiceprezes Zarządu TelForceOne.

Umowa, podobnie jak większość tego typu kontraktów zawieranych przez TelForceOne, ma charakter ramowy. – W sieciach wielkopowierzchniowych pojawiliśmy się już jakiś czas temu i teraz czerpiemy znaczące korzyści ze współpracy wypracowanej w poprzednich okresach. Bardzo się cieszę z kolejnego kroku w tym obszarze. Ogólnopolski zasięg sprzedaży MAKRO Cash and Carry i uwzględnienie w przedmiocie umowy szerokiego asortymentu towarów pozwala   szacować, że wartości transakcji generowanych na podstawie tej umowy w długim terminie mogą być znaczące – dodaje Wiesław Żywicki.

Obecnie spółka współpracuje z ponad trzystoma kontrahentami, w tym z największymi sieciami w Polsce, m.in. z Auchan, Tesco, Real, Lidl, Kaufland, Komputronik, Saturn, Empik i Media Markt. Szczególna relacja biznesowa łączy Grupę TelForceOne z siecią Biedronka, gdzie spółka myPhone posiada status partnera technicznego, a jej produkty pojawiają się w ramach każdej akcji promocyjnej.

Grupa TelForceOne jest liderem na polskim rynku akcesoriów mobilnych oraz producentem i dystrybutorem telefonów komórkowych myPhone. Ponadto, produkuje pod własnymi markami: e-papierosy, oświetlenie LED, a także materiały eksploatacyjne do drukarek. Do Grupy należy także sieć dystrybucyjna Teletorium działająca na zasadzie franczyzy.

MAKRO Cash and Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego, skierowanego do przedsiębiorców. W Polsce firma istnieje od 1994 roku i obecnie posiada 41 hal. Firma zatrudnia w Polsce ponad 6 tys. osób a łączna powierzchnia jej sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 tys. m2.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS