W Markach k. Warszawy otwarty został trzeci w Polsce Park Handlowy pod marką „Prima”. „Prima” to marka własna notowanej na NewConnect i Catalyst spółki KLEBA INVEST. Realizacja i komercjalizacja nowoczesnych obiektów handlowych w mniejszych ośrodkach miejskich to kluczowy element długoterminowej strategii spółki.
– Jeszcze na początku mijającego roku byliśmy w fazie planowania i wstępnych etapów realizacji naszych pierwszych parków handlowych. Ten rok był dla nas bardzo wymagający, otworzyliśmy trzy pierwsze „Primy” i przygotowaliśmy solidne fundamenty do zrealizowania kilkunastu kolejnych. Osiągnęliśmy to dzięki zespołowi ekspertów mających unikalne kompetencje w handlu i nieruchomościach. Końcówka tego roku pokazała, że strategia oparta na realizacji wielofunkcyjnych, modyfikowalnych parków handlowych w mniejszych miejscowościach, przynosi zakładane efekty – mówi Jakub Makurat, Prezes Zarządu KLEBA INVEST.
Parki Handlowe „Prima” w Markach to nowoczesny obiekt, w którym znajdują się sklepy i punkty usługowe znanych sieci – sklep spożywczy, sklep z obuwiem, sklep odzieżowy, drogeria, optyk, bankomat oraz apteka. Kolejni najemcy wprowadzą się do parku na początku 2015 roku.
– Mieszkańcy wielu mniejszych polskich miejscowości wciąż nie mogą komfortowo zrobić codziennych zakupów. Mają bowiem do wyboru albo kilka pobliskich sklepów zlokalizowanych w różnych miejscach, albo zabierający wiele godzin wyjazd do najbliższego dużego miasta. Nasze obiekty są odpowiedzią na ich potrzeby: dają komfort szybkich i wygodnych zakupów – wyjaśnia Jakub Makurat.
„Prima” w Markach to obiekt o powierzchni 4.700 m2, który swoim zasięgiem obejmuje ok. 28 tys. mieszkańców. Jest dobrze skomunikowany, a do dyspozycji klientów tuż przy obiekcie jest parking na 190 samochodów.
Park Handlowy „Prima” w Markach to trzeci taki obiekt w Polsce – pod koniec listopada br. otwarta została „Prima” w Pruszczu Gdańskim (woj. pomorskie), a w grudniu br. „Prima” w Chwaszczynie (także w woj. pomorskim).
Strategia KLEBA INVEST zakłada sprzedaż obiektów na różnych etapach realizacji, natomiast w przyszłości spółka zamierza także zarządzać obiektami. – Inwestycja w Pruszczu Gdańskim została sprzedana jeszcze w 2013 r., ale wspieraliśmy jej realizację, do momentu otwarcia obiektu. Zgłaszają się do nas kolejni chętni zainteresowani obiektami w Markach i Chwaszczynie, chcielibyśmy zamknąć transakcje sprzedaży tych obiektów w najbliższych miesiącach. – mówi Jakub Makurat.
dostarczył infoWire.pl