Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-09-18

A A A POLEĆ DRUKUJ

Skuteczna motywacja z CardPackiem Sodexo!

150x110
Z początkiem września ruszyła nowa kampania reklamowa segmentu Lojalność i Motywacja w Biznesie firmy Sodexo Motivation Solutions, wyspecjalizowanego doradcy w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych. Jesienna akcja pod hasłem „CardPack – znacznie więcej niż karta!” poświęcona jest najnowszemu produktowi Sodexo – CARD PACK, czyli zestawowi narzędzi do zarządzania projektami z wykorzystaniem kart przedpłaconych.

Najnowszy produkt Sodexo to połączenie karty przedpłaconej
i zestawu dodatkowych narzędzi, znacząco podnoszących jej efektywność jako narzędzia motywacyjnego. CardPack jest odpowiedzią zarówno na potrzeby klientów szukających nowoczesnych motywatorów, jak i firm, które chciałyby efektywniej zarządzać swoimi programami kartowymi. Launch nowego produktu Sodexo miał miejsce na wiosnę, a Kampania Jesienna jest drugą odsłoną akcji promującej CardPack.
„CardPack był od początku produktem szczególnym. Możemy powiedzieć, że to rynek i klienci podpowiedzieli nam, jakiego rozwiązania potrzebują, a my korzystając z naszych dotychczasowych doświadczeń i know-how nadaliśmy mu obecny kształt i funkcjonalność. W oparciu o sprzedaż Karty Premiowej Sodexo obserwujemy, że coraz więcej firm sięga po nowoczesne karty pre-paid, chcąc za ich pomocą budować lojalność wśród kontrahentów. Jednak kontrolowanie na bieżąco dużej liczby kart, sprawdzanie wydatkowania środków oraz analiza opłacalności działań zajmowała im dużo czasu
i kosztowała sporo pracy. CardPack rozwiązuje wszystkie te problemy – umożliwia przygotowanie dedykowanej strony internetowej i profilu dla każdej karty, utrzymanie stałej komunikacji z uczestnikami
za pomocą modułu komunikacyjnego oraz dostęp do bieżących raportów i statystyk dzięki panelowi Manager’s Dashboard. Claim kampanii „CardPack – znacznie więcej niż Karta!” ma więc na celu poinformowanie firm, że na rynku jest już narzędzie, które pozwala dużo efektywniej, szybciej i bardziej atrakcyjnie motywować za pomocą kart przedpłaconych.” – opisała nowy produkt i założenia kampanii Magdalena Mamczur-Wallin, Product Manager w Sodexo Motivation Solutions.
Jesienna kampania reklamowa Sodexo Motivation Solutions łączy działania na łamach prasy
z aktywnościami w Internecie. Trzonem Kampanii jest partnerstwo strategiczne z miesięcznikami Forbes
i Brief oraz serwisem Marketing przy Kawie. Akcję otworzyły we wrześniu reklamy w kluczowych mediach branżowych i biznesowych – oprócz partnerów strategicznych są to m.in. Marketing w Praktyce i Manager. W tym samym okresie w wybranych tytułach oraz serwisach marketingowych, biznesowych
i opiniotwórczych, takich jak Forbes.pl czy Gazeta Prawna, pojawią się rubryki eksperckie wspierające kampanię.
Działania w Internecie prowadzone są dwutorowo. Na portalu Marketing przy Kawie umieszczona zostanie strona typu include dedykowana zintegrowanej ofercie narzędzi motywacyjnych Sodexo „360° dla Biznesu” – głównie CardPack’owi. Wsparciem dla projektu będą dodatkowe działania e-mailingowe i reklamowe
w ramach serwisu. Współpraca z Marketingiem przy Kawie obejmuje także rozwijanie projektu Bazy Wiedzy Sodexo, umieszczonej na stronie www.360dlaBiznesu.Sodexo.pl, czyli serwisu zawierającego aktualne porady, informacje i interpretacje prawne dotyczące akcji wsparcia sprzedaży i programów lojalnościowych.
W tegorocznej Kampanii Jesiennej nie zabraknie również działań z zakresu SEM. CardPack pojawi się
w odpowiedzi na frazy związane ze wsparciem sprzedaży w wyszukiwarce Google oraz jako reklama kontekstowa.
Aktywności w ramach Kampanii Jesiennej zaplanowane są do końca listopada 2012 roku.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Kropka Bordo, media plan opracował dom mediowy Mindshare. Kreacje internetowe i strona include zostały przygotowane przez agencję Webvariation. Za SEM odpowiada FirstLevel, zaś działania public relations wspierające kampanię realizuje agencja ConTrust.

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:
Dominika Socha
ConTrust
Tel. 501 121 711
e-mail: d.socha@contrust.pl


Filozofia Sodexo

Jakość Codziennego Życia odgrywa ważną rolę w indywidualnym rozwoju każdego człowieka oraz w działalności organizacji. Bazując na takim przekonaniu Sodexo, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellon’a w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 380 000 pracowników Sodexo w 80 krajach, każdego dnia projektuje, zarządza i dostarcza unikalne usługi w zakresie kompleksowych rozwiązań usług dla nieruchomości (Sodexo On-site Service Solutions) oraz w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych (Sodexo Motivation Solutions). Sodexo stworzyło nową formę usług dla przedsiębiorców, które nie tylko zapewniają rozwój oraz samorealizację pracowników, ale również przyczyniają się do rozwoju gospodarczego, ekonomicznego
i środowiskowego społeczności lokalnych, regionów i całych państw, w których Sodexo funkcjonuje.


Sodexo w liczbach (dane z 31 sierpnia 2011)



Grupa Sodexo na świecie
16 miliardów euro skonsolidowanego dochodu
413 000 pracowników                                                
22 pozycja na liście największych pracodawców
80 krajów
33 400 placówek
50 milionów konsumentów dziennie




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS