i zestawu dodatkowych narzędzi, znacząco podnoszących jej efektywność jako narzędzia motywacyjnego. CardPack jest odpowiedzią zarówno na potrzeby klientów szukających nowoczesnych motywatorów, jak i firm, które chciałyby efektywniej zarządzać swoimi programami kartowymi. Launch nowego produktu Sodexo miał miejsce na wiosnę, a Kampania Jesienna jest drugą odsłoną akcji promującej CardPack.
„CardPack był od początku produktem szczególnym. Możemy powiedzieć, że to rynek i klienci podpowiedzieli nam, jakiego rozwiązania potrzebują, a my korzystając z naszych dotychczasowych doświadczeń i know-how nadaliśmy mu obecny kształt i funkcjonalność. W oparciu o sprzedaż Karty Premiowej Sodexo obserwujemy, że coraz więcej firm sięga po nowoczesne karty pre-paid, chcąc za ich pomocą budować lojalność wśród kontrahentów. Jednak kontrolowanie na bieżąco dużej liczby kart, sprawdzanie wydatkowania środków oraz analiza opłacalności działań zajmowała im dużo czasu
i kosztowała sporo pracy. CardPack rozwiązuje wszystkie te problemy – umożliwia przygotowanie dedykowanej strony internetowej i profilu dla każdej karty, utrzymanie stałej komunikacji z uczestnikami
za pomocą modułu komunikacyjnego oraz dostęp do bieżących raportów i statystyk dzięki panelowi Manager’s Dashboard. Claim kampanii „CardPack – znacznie więcej niż Karta!” ma więc na celu poinformowanie firm, że na rynku jest już narzędzie, które pozwala dużo efektywniej, szybciej i bardziej atrakcyjnie motywować za pomocą kart przedpłaconych.” – opisała nowy produkt i założenia kampanii Magdalena Mamczur-Wallin, Product Manager w Sodexo Motivation Solutions.
Jesienna kampania reklamowa Sodexo Motivation Solutions łączy działania na łamach prasy
z aktywnościami w Internecie. Trzonem Kampanii jest partnerstwo strategiczne z miesięcznikami Forbes
i Brief oraz serwisem Marketing przy Kawie. Akcję otworzyły we wrześniu reklamy w kluczowych mediach branżowych i biznesowych – oprócz partnerów strategicznych są to m.in. Marketing w Praktyce i Manager. W tym samym okresie w wybranych tytułach oraz serwisach marketingowych, biznesowych
i opiniotwórczych, takich jak Forbes.pl czy Gazeta Prawna, pojawią się rubryki eksperckie wspierające kampanię.
Działania w Internecie prowadzone są dwutorowo. Na portalu Marketing przy Kawie umieszczona zostanie strona typu include dedykowana zintegrowanej ofercie narzędzi motywacyjnych Sodexo „360° dla Biznesu” – głównie CardPack’owi. Wsparciem dla projektu będą dodatkowe działania e-mailingowe i reklamowe
w ramach serwisu. Współpraca z Marketingiem przy Kawie obejmuje także rozwijanie projektu Bazy Wiedzy Sodexo, umieszczonej na stronie www.360dlaBiznesu.Sodexo.pl, czyli serwisu zawierającego aktualne porady, informacje i interpretacje prawne dotyczące akcji wsparcia sprzedaży i programów lojalnościowych.
W tegorocznej Kampanii Jesiennej nie zabraknie również działań z zakresu SEM. CardPack pojawi się
w odpowiedzi na frazy związane ze wsparciem sprzedaży w wyszukiwarce Google oraz jako reklama kontekstowa.
Aktywności w ramach Kampanii Jesiennej zaplanowane są do końca listopada 2012 roku.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Kropka Bordo, media plan opracował dom mediowy Mindshare. Kreacje internetowe i strona include zostały przygotowane przez agencję Webvariation. Za SEM odpowiada FirstLevel, zaś działania public relations wspierające kampanię realizuje agencja ConTrust.
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:
Dominika Socha
ConTrust
Tel. 501 121 711
e-mail: d.socha@contrust.pl
Filozofia Sodexo
Jakość Codziennego Życia odgrywa ważną rolę w indywidualnym rozwoju każdego człowieka oraz w działalności organizacji. Bazując na takim przekonaniu Sodexo, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellon’a w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 380 000 pracowników Sodexo w 80 krajach, każdego dnia projektuje, zarządza i dostarcza unikalne usługi w zakresie kompleksowych rozwiązań usług dla nieruchomości (Sodexo On-site Service Solutions) oraz w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych (Sodexo Motivation Solutions). Sodexo stworzyło nową formę usług dla przedsiębiorców, które nie tylko zapewniają rozwój oraz samorealizację pracowników, ale również przyczyniają się do rozwoju gospodarczego, ekonomicznego
i środowiskowego społeczności lokalnych, regionów i całych państw, w których Sodexo funkcjonuje.
Sodexo w liczbach (dane z 31 sierpnia 2011)
Grupa Sodexo na świecie
16 miliardów euro skonsolidowanego dochodu
413 000 pracowników
22 pozycja na liście największych pracodawców
80 krajów
33 400 placówek
50 milionów konsumentów dziennie