Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-11-16

A A A POLEĆ DRUKUJ

Ryszard Holzer szefem działu ekonomicznego tygodnika WPROST

150x110

Ryszard Holzer pokieruje od 1 grudnia działem ekonomicznym tygodnika WPROST.

Holzer jest dziennikarzem i publicystą specjalizującym się w tematyce gospodarczej. Przez wiele lat był związany z „Gazetą Wyborczą”, jako wiceszef działu krajowego, oraz działu Opinie/Świąteczna, był również zastępcą redaktora naczelnego „Pulsu Biznesu” oraz zastępcą redaktora naczelnego „Super Expressu”. Ostatnio  pisał dla portalu Obserwator Finansowy należącego do Narodowego Banku Polskiego, był także stałym współpracownikiem „Tygodnika Powszechnego”. Jest komentatorem mediów elektronicznych (m.in. TVN24, TVP Info, Tele 5).

W tygodniku WPROST Holzer ma rozwijać dział ekonomiczny. Obecna szefowa działu, Katarzyna Mokrzycka, będzie jego zastępcą.

"Dla mnie jako wydawcy, dział ekonomiczny jest tą częścią tygodnika, która powinna być rozwijana i która ma bardzo duży potencjał, szczególnie w Polsce, gdzie brakuje opiotwórczych biznesowych tytułów prasowych" – mówi Michał M. Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group, wydawcy WPROST.

Od wiosny WPROST współpracuje z The Economist Intelligence Unit, prestiżowym instytutem badawczym, będącym częścią grupy The Economist, wydawcy najważniejszego na świecie tygodnika o tematyce biznesowej i ekonomicznej. WPROST ma wyłączną licencję jako tygodnik na publikowanie materiałów EIU w Polsce. W ramach tej współpracy, co miesiąc w tygodniku ukazuje się oparty na materiałach EIU dodatek „Puls Gospodarki”. W najbliższym czasie WPROST wyda również polską wersję słynnej publikacji The Economist „The World In 2011”, zawierającą światowe prognozy i trendy na nadchodzący rok.

Tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych i jedno z najczęściej cytowanych mediów prasowych. Ukazuje się od 1982 r. Wydawcą tygodnika WPROST jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST. Od końca grudnia 2009 r. jej większościowym udziałowcem jest Platforma Mediowa Point Group SA. Od maja 2010 redaktorem naczelnym WPROST jest Tomasz Lis, laureat Nagrody Kisiela w 2005 r. Pod nowym kierownictwem WPROST ponownie jest jednym z najczęściej cytowanych mediów w Polsce. We wrześniu 2010 r. średnia sprzedaż WPROST przekroczyła 117 tys. egz.

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS