Bartosz Kuckowski objął stanowisko business development directora w agencji nano.
Kuckowski jest związany z branżą reklamową od 1994 r. Ostatnio w McCann Worldgroup Polska odpowiadał za koordynację pozyskiwania nowych budżetów dla spółek McCann Erickson, MRM Worldwide, Momentum Worldwide i Weber Shandwick. Jego największym sukcesem było zdobycie budżetu marki Lech (SABMiller). Wcześniej pozyskiwał z sukcesami budżety reklamowe dla ZooM Advertising, Looksoft, MTR Media i Media Forum.
„Cieszę się, że do zespołu dołączyła tak doświadczona osoba. Liczę, że nowy dyrektor będzie skutecznie zdobywał budżety, tak jak to robił do tej pory” – mówi Łukasz Janowski, szef agencji nano.
nano to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu mediowego PMPG SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Jako integrator marketingowy, dzięki umiejętnemu łączeniu własnych narzędzi i kompetencji ze specjalistycznymi rozwiązaniami swoich partnerów, sprawnie i efektywnie realizuje komunikację w obszarze 360 stopni. Pracami agencji kieruje Łukasz Janowski, Client Service Director.