Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-05-10

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nowe osoby w Headlines Porter Novelli

Od  kwietnia 2011 roku do zespołu agencji Headlines Porter Novelli dołączyły dwie nowe osoby, Beata Celińska oraz Anna Gerasimiuk. Beata będzie pracować jako Junior Consultant w zespole Healthcare & Life, Anna natomiast zdobywa pierwsze doświadczenie zawodowe w zespole Consumer.

 Beata Celińska jest absolwentką Wydziału Historycznego UW (specjalność: edytorstwo) oraz Szkoły Wyższej TWP (specjalność: administracja - samorząd terytorialny). Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała pracując jako asystentka kreatywna w agencji designu, zajmującej się kreacją marki oraz projektowaniem opakowań. Doświadczenie w public relations zdobyła pracując jako asystent PR działu healthcare w agencji PR Fleishman-Hillard. Podczas swojej ścieżki zawodowej pracowała ze znanymi firmami, takimi jak Nestle, Maspex Wadowice, Philips, GSK, Baxter.

Od kiedy nauczyła się pisać, tworzy wiersze i krótkie opowiadania. Od kilku
lat prowadzi blog literacko – podróżniczy.

Prywatnie pasjonatka kultury japońskiej i podróży po Azji południowo – wschodniej, mody i stylizacji oraz snowboardu.

Anna Gerasimiuk jest studentka ostatniego roku białorutenistyki, specjalności przekładowo-literaturoznawczej Uniwersytetu Warszawskiego. Headlines Porter Novelli jest pierwszą agencją public relations, w której zdobywa doświadczenia zawodowe.

Pasją Ani jest moda oraz muzyka. W wolnych chwilach gra na perkusjonaliach
w zespole reggae, projektuje biżuterię oraz ubrania. Prowadzi blog, na którym zamieszcza autostylizacje, artykuły o modzie i muzyce jamajskiej.

Od 15 lat Headlines Porter Novelli jest wiodącą agencją PR w Polsce, a od 5 lat wchodzi w skład globalnej sieci Porter Novelli. Od wielu lat agencja odnosi sukcesy w tworzeniu i realizacji kampanii lifestylowych w tym dla znanych firm odzieżowych, czego przykładem ostatnio było wprowadzenie na rynek marki La Mania. Agencja odnosi również duże sukcesy w prowadzeniu projektów w obszarze ochrony zdrowia,  wprowadzaniu na rynek leków OTC/ RX oraz tworzeniu kampanii świadomościowych na temat profilaktyki zdrowia. Headlines odpowiadało m.in. za wprowadzenie na polski rynek plastrów antykoncepcyjnych Evra oraz prowadzenie kampanii świadomościowej Chronię życie przed rakiem szyjki macicy.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS