Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-09-15

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nowa strona korporacyjna Kompanii Piwowarskiej

150x110
Nowa odsłona www.kp.pl prezentuje zmodyfikowaną architekturę informacji, nową szatę graficzną oraz nowoczesny system zarządzania treścią. To nowoczesny serwis korporacyjny zoptymalizowany pod kątem funkcjonalności oraz potrzeb głównych grup użytkowników. Zastosowany nowy layout jest spójny z wizerunkiem KP i podkreśla charakterystyczny styl biznesowy lidera polskiego rynku piwowarskiego. Lżejsze oprogramowanie, gwarantujące szybsze działanie oraz przejrzysta nawigacja, zapewniająca użytkownikom wygodę w eksplorowaniu informacji, to efekty wspólnych Warsztatów Funkcji i analiz działania serwisu w ostatnich latach.

Kompania Piwowarska postawiła przed artflash interactive zadanie zaprojektowanie szaty graficznej strony oraz opracowanie projektu architektury informacji. W ramach projektu agencja odpowiadała również za wdrożenie serwisu oraz jego bieżącą administrację.

Nowa odsłona www.kp.pl prezentuje zmodyfikowaną architekturę informacji, nową szatę graficzną oraz nowoczesny system zarządzania treścią. To nowoczesny serwis korporacyjny zoptymalizowany pod kątem funkcjonalności oraz potrzeb głównych grup użytkowników. Zastosowany nowy layout jest spójny z wizerunkiem KP i podkreśla charakterystyczny styl biznesowy lidera polskiego rynku piwowarskiego. Lżejsze oprogramowanie, gwarantujące szybsze działanie oraz przejrzysta nawigacja, zapewniająca użytkownikom wygodę w eksplorowaniu informacji, to efekty wspólnych Warsztatów Funkcji i analiz działania serwisu w ostatnich latach.

„Nowy serwis www.kp.pl to kompleksowa platforma internetowa, przygotowana zgodnie z najwyższymi standardami w dziedzinie stron korporacyjnych.” – mówi Tomasz Chabowski, creative director artflash interactive. „Strona została przygotowana zgodnie z najsurowszymi wymogami rynku, dzięki czemu w pełni spełnia potrzeby kilku grup interesariuszy: konsumentów, inwestorów, dziennikarzy oraz potencjalnych pracowników firmy.” – dodaje Chabowski.

Na podstawie wywiadów pogłębionych z użytkownikami oraz badań usability strona została wyposażona w dedykowane narzędzia i aplikacje prezentujące świat Kompanii Piwowarskiej w poszczególnych odsłonach dostosowanych do danej grupy odbiorców.

„Nowa strona internetowa Kompanii Piwowarskiej pozwoli wszystkim zainteresowanym osobom bardzo szybko znaleźć potrzebne informacje. Podczas tworzenia serwisu wykorzystano szereg najnowocześniejszych rozwiązań interaktywnych.” – mówi Patrycja Skrzypiec, specjalista ds. PR w Kompanii Piwowarskiej.

Nowej stronie www towarzyszą nowatorskie rozwiązania w postaci interaktywnych prezentacji historii 3 browarów należących do KP oraz projektu 10 priorytetów zrównoważonego rozwoju. Agencja artflash interactive przebudowała także istniejące już narzędzia komunikacji z mediami: „Biuro Prasowe” i „Piwowarski Serwis Informacyjny” oraz sekcję „Kariera”.

Aby ułatwić użytkownikom dostęp do informacji dotyczących równolegle prowadzonych działań przez KP, całość tematów edukacyjnych oraz tych z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu została skoncentrowana w nowej zakładce „Świat KP”. W serwisie nie zabrakło również miejsca na świat marek KP przedstawiony w formie multimedialnej.

„Zgodnie z współczesnymi wymogami iInternetu serwis został zintegrowany z najpopularniejszymi portalami społecznościowymi Facebook i YouTube.” – mówi Adriana Borucka, specjalista ds. PR w Kompanii Piwowarskiej.
Strona www.kp.pl posiada również wersję mobilną odtwarzalną na wszystkich mobilnych nośnikach oraz dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych - wersję WAI.

Dodatkową nowością w serwisie są specjalne formularze kontaktowe - osobne dla dostawców, odbiorców i konsumentów.
artflash interactive jest także odpowiedzialny za administrowanie serwisem.


---
artflash interactive od 2004 roku specjalizuje się w budowaniu stron oraz serwisów www, kreacji kampanii internetowych, opracowywaniu strategii online oraz planowaniu działań marketingowych i komunikacyjnych w internecie. Do tej pory z powodzeniem zrealizowała projekty interaktywne m.in. dla takich klientów jak: Animex SA, Chiquita, Eli Lilly, Fujifilm, Gedeon Richter, Kompania Piwowarska SA, Mróz, Okechamp, Remes, Yetico czy Wrigley. Agencja zaangażowana jest w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu w kampanię społeczną „Warto być za!” oraz program edukacyjny „Nie pakuj się do trumny - Zrób cytologię!”.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS