Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-03-15

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nowa inicjatywa Grupy Toolbox. Ruszyło POLEMAKU.

150x110

Z początkiem marca Grupa Toolbox wprowadziła na rynek nową markę – Polemaku. Nowy brand jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe usługi marketingowe powiązane z konkursami konsumenckimi w świecie rzeczywistym i wirtualnym.

Mamy rozległe doświadczenia w projektowaniu i realizacji konkursów, zarówno typowo konsumenckich, jak i związanych z projektami CSR klientów, dla których pracujemy od niemal 10 lat” – komentuje Sylwia Paneth Malska, Prezes Grupy Toolbox. „Polemaku jest wyspecjalizowaną komórką, która skupia się wyłącznie na tym obszarze marketingowym i komunikacyjnym - od pomysłu do wdrożenia. Oferujemy kreację, wsparcie medialne, dobór partnerów i członków jury, a także obsługę technologiczną konkursów realizowanych online. Zarządzamy bazami danych uczestników oraz całym procesem prawnym i doradczym, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi. Rozwojem brandu Polemaku zajmie się nasz dział new business pod kierownictwem Łukasza Osińskiego”.

Polemaku to trzeci projekt Grupy, obok agencji PR Toolbox Creative Communications (na rynku od 2001 roku) oraz działu ToolboxPharma, świadczącego usługi komunikacyjne dla podmiotów farmaceutycznych i szeroko rozumianego rynku ochrony zdrowia. Polemaku będzie promowane za pośrednictwem platformy społecznościowej Facebook.

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS