Polska pełna marzeń
NOC SPADAJĄCYCH GWIAZD to event pełen pozytywnych emocji – koncentruje się na dobrych odczuciach i marzeniach. Liczne potwierdzenia uczestniczenia w akcji przez użytkowników facebooka pokazują, że młode pokolenie internautów ma ogromne pokłady pozytywnej energii. Osoby biorące udział w evencie potwierdziły to, zapraszając do akcji ponad ćwierć miliona osób. Oficjalna NOC SPADAJĄCYCH GWIAZD (Night of Falling Stars) organizowana jest przez agencję spice po raz drugi. Do akcji dołączyć może każdy, kto chce razem z setkami tysięcy osób propagować ideę „spoglądania czasem do góry” – „szczególnie w okresie jednej z najpiękniejszych nocy w roku” – dodają organizatorzy.
Wspaniałe zjawisko na niebie
„Spadające gwiazdy” to resztki roju perseidów spalających się w atmosferze Ziemi. Największą aktywność na niebie będzie można zaobserwować od 20:00 do ok. 6.00 rano w noc z piątku na sobotę (12.08-13.08.2011). Samo zjawisko będzie można jeszcze oglądać do około 25 sierpnia 2011.
Do wydarzenia można dołączyć na oficjalnej stronie NOCY SPADAJĄCYCH GWIAZD 2011. Więcej informacji o nocnym spektaklu znaleźć można na fanpage’u NOC SPADAJĄCYCH GWIAZD.
http://www.facebook.com/NOCSPADAJCYCHGWIAZD?sk=events
O agencji spice
Spice to agencja reklamowa powstała w 2009 roku, zajmująca się eksperckim konsultingiem marketingowym, kreacją ATL/BTL i działaniami interactive w social media. Założona została przez Przemysława Jaczewskiego – strategy directora w spice i doświadczonego marketera odpowiedzialnego m.in. za projekty na rzecz grupy L’Oreal Polska – akcja taneczna Garnier Body Dance przy współpracy z Egurrola Dance Studio, Garnier Ulubiony Kolor Skóry (która w 2009 roku doprowadziła kluczowy produkt – czerwony balsam do ciała Garnier do pozycji wartościowego lidera segmentu) czy projekty na rzecz grupy CEDC – wprowadzenie na rynek nowej marki wódek kolorowych Jeżówka oraz relaunch i repozycjonowanie wódek Soplica do segmentu mainstream-premium z okazji jubileuszu 120 lat istnienia marki.