Agencja reklamowa NANO podpisała umowę o aliansie strategicznym z agencją interaktywną Vacaloca.
Agencje będą wspólnie realizować kampanie interaktywne ze szczególnym uwzględnieniem serwisów społecznościowych. Razem pracują też nad nowymi produktami.
Agencja interaktywna Vacaloca (po hiszpańsku – Szalona Krowa) powstała w 2009 roku. Specjalizuje się w szeroko pojętym marketingu społecznościowym, marketingu internetowym, wideo marketingu, planowaniu mediów internetowych, mobile marketingu, projektowaniu graficznym, event marketingu i guerilla marketingu. Podstawowym obszarem działania agencji jest Internet. Vacaloca oferuje profesjonalne badania zachowań grup konsumenckich w Internecie, na podstawie których planuje i wdraża aktywności promocyjne w sieci oraz poza rzeczywistością wirtualną.
„Umowa z Vacaloca to dalszy ciąg zmian w agencji, rozbudowy jej kompetencji zgodnie z najnowszymi trendami w komunikacji marketingowej oraz odpowiedź na wyzwania rynkowe” – mówi Łukasz Janowski, szef NANO. Obie agencje realizowały wspólnie już kilka projektów, współpracują m.in. przy projekcie Scena Machiny.
Nano to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu mediowego PMPG SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Jako integrator marketingowy, dzięki umiejętnemu łączeniu własnych narzędzi i kompetencji ze specjalistycznymi rozwiązaniami swoich partnerów, sprawnie i efektywnie realizuje komunikację w obszarze 360 stopni. Pracami agencji kieruje Łukasz Janowski, Client Service Director.